Wtf dat mensen je komen melden dat en wát je schoon moet maken. Het kan dus altijd erger!
Ja bijzonder, als ik nou poep op mijn ramen had gesmeerd maar nee
Kon hij niet meer goed bij je naar binnen kijken ofzo? Waar maak je je druk om.
Dit vind ik echt kut :(.
Ik zou de ramen in ieder geval dicht houden en proberen het stof buiten te houden, of komt het onder je deur door? Dan een handdoek ervoor.
Sorry maar je schoenen zijn gevoelig voor stof? Hoe moet ik dat voor me zien?
Bouwstof is sowieso echt heel kut. Het is zo ontzettend fijn. Wij hebben hier alle meubels en de vloer etc echt meermaals schoon moeten maken/dweilen voor het er enigszins goed af is. En nog steeds is het niet overal goed weg. Dus laat staan oppervlakken of stoffen met structuur
Maar maar maar er bestaan toch kasten en afsluitbare zakken?
Ik snap het. Bouwstof is idd heel fijn en gaat overal tussendoor, dat is klote. Ik dacht meer dat je nu niet wist wat je moest doen in de wetenschap dat ze aan het klussen zijn, maar het ging over het onverwachte stof.
Vreselijk
Mijn buurvrouw is aan het dementeren. Prima, maar nu begint ze wilde verhalen over de buren te vertellen die niet kloppen
Dementeren oke maar liegen niet oke
Wat denk jij dat dementeren is?
Al drie weken lang verbouwen de nieuwe achterburen hun huis. Van 7:30 tot 17:00 doordeweeks en in het weekend van 9:00 tot 15:00. Ik ben blij wanneer ze eindelijk klaar zijn.
Mijn oma is ook aan het dementeren en die vertelt de meest wilde verhalen. We hebben geleerd alles wat enigszins realistisch is even te checken bij die persoon en bij de rest gewoon te knikken. Discussie voeren heeft geen zin en ze vertelt hetzelfde verhaal 10 minuten later toch weer.
Volgens mijn oma heb ik een relatie met mijn kat (nadeel van hem een mensennaam geven), dat ga ik de rest van haar leven horen.
???
Dementeren is niet altijd dingen verzinnen he
Verzinnen klinkt alsof ze het bewust doet, dat lijkt me bij dementie niet.
Ze was er heel overtuigd van en ze had dit nooit eerder gedaan.
Zou best kunnen dat er nog iets anders speelt
Ja dit gebeurt vaak bij dementie. Ik zou me er niet zo druk om maken als ik jou was.
Omdat dit voor een dementerende ook hun beleving is.