Lijken mijn oude bovenburen wel… echt afschuwelijk… of wakker worden van kei harde ruzie of idd van kei harde seks beide niet tof
en als je dan op insta keek was het one happy life
Mijn buren hebben zo een ringdeurbel en dat ding maakt echt hard geluid, ik hoor het als ik gewoon in de woonkamer zit. Vind het alleen ook weer zoiets om over te klagen tegen ze, haha
Die dingen gaan idd echt hard af. 2 buren tegenover ons hebben hem ook en wordt er bijna elke dag wel wakker van. Zijn prima buren, dus wil er ook niet over zeuren.
Ik vind het eerder ontzettend irritant aan die deurbellen dat als ik naar buiten loop ik ILLEGAAL door 4 verschillende mensen gefilmd word zonder dat ik dat wil/toestemming voor heb gegeven
Het geluid is ook nog eens heel hard inderdaad
Onze overburen hebben hun Ring bel recht op ons huis gericht staan. Ironisch, gezien zij de moeite hebben genomen om hun huis weg te blurren bij Google Maps. Oh, dus je wil je eigen privacy wel beschermen, maar van je buren boeit het niet? Aha.
1 dag mooi weer, hele buurt: laat ik mijn schutting schuren/tegels onkruidvrij maken/de heg snoeien
Wat een herrie
Beter dan ergens een van mijn achterburen die al de hele dag verschrikkelijke muziek op standje 100 heeft staan. Als enige in de straat van rijtjeswoningen waar veel jonge gezinnen wonen. Het is nu alleen van die dram muziek alsof we op de kermis zitten. Hoop dat mijn dochter kan slapen. De zon schijnt niet eens meer in onze tuinen dus 90% kans dat die mensen binnen zitten met de deur open en muziek hard. Why.
Het was zoooo lang rustig maar nu hebben mijn buren weer tering hard muziek aan staan We zitten een film te kijken en de tv staat gewoon op normaal volume maar je hoort gewoon precies welk liedje ze op stand 3000 hebben staan.
Echt hoe kan je zo ook rustig in je huis zitten met de muziek zó hard?
Op een festival, concert of club prima maar ik zou zo van mijn eigen muziek gek worden.
Hier is het ook weer prijs. Het is zo’n twee jaar rustig geweest met af en toe harde muziek vanwege een feestje (ja, tijdens corona). Sinds twee maanden zetten ze weer bijna elke dag de muziek loeihard. Inderdaad zo hard dat je precies hoort welke liedjes opstaan. Echt alsof je naast een kroeg woont. Soms de hele avond/nacht, soms van 's middags tot 's avonds en soms ook gewoon de hele dag niet om vervolgens om 23.30 ineens keihard hardstyle aan te zeten. Ook gewoon op doordeweekse dagen. Ik slaap hierdoor vaak met oordoppen en die werken gelukkig wel, maar het is ook erg vervelend als je thuis werkt of gewoon een film wil kijken.
Ben meerdere keren aan de deur geweest en dan wordt er heel onverschillig gereageerd van ‘‘ja, dat vind ik fijn tijdens het poetsen’’. Ze zetten de muziek op dat moment gelukkig wel zachter. Het voelt zo machteloos, want je hebt er echt last van, maar je wil ook geen slechte band met de buren door telkens te klagen. Als ik nu langs ga zijn ze, met tegenzin, nog wel bereid om de muziek zachter te zetten. Ik snap ook echt niet hoe je zo’n schijt aan andere mensen kan hebben.
Zullen wel een heel schoon huis hebben dan
Dat lijkt mij ook ja!
Ohh nee hè. Er zijn hier werkzaamheden aan de flat maar eerst twee weken aan de ene kant en dan aan mijn kant twee weken. Wilde al mijn ramen nog bedekken met folie tegen inkijk omdat ik niet de juiste raambekleding heb. Komt er nu ineens een hoogwerker aan mijn kant geen idee wat doen en ik durf me niet meer te bewegen. Mijn woonkamer is een bende
Vuilniszakken op je raam plakken. Dan denken ze wel dat je een wietplantage hebt of een paar kinderen in de kelder maar boeie
Als jullie nieuwe “knipper” niet toevallig ook op die van hun werkte, hadden ze het ook zelf met de huurbaas moeten oplossen. Dus ze zoeken het maar mooi uit ja
Hahaha
Een van mijn buren is keihard naar Marco Borsato aan het luisteren
Please keep us updated
Zou het op een nette manier terug de schutting over gemikt hebben, dus niet full on kogelslingeren maar gewoon zo nét over de schutting.
Teruggooien en een vlaggetje erin zetten.
Zou lekker zelf een schep pakken en het terugsmijten