Hier is het ook weer prijs. Het is zo’n twee jaar rustig geweest met af en toe harde muziek vanwege een feestje (ja, tijdens corona). Sinds twee maanden zetten ze weer bijna elke dag de muziek loeihard. Inderdaad zo hard dat je precies hoort welke liedjes opstaan. Echt alsof je naast een kroeg woont. Soms de hele avond/nacht, soms van 's middags tot 's avonds en soms ook gewoon de hele dag niet om vervolgens om 23.30 ineens keihard hardstyle aan te zeten. Ook gewoon op doordeweekse dagen. Ik slaap hierdoor vaak met oordoppen en die werken gelukkig wel, maar het is ook erg vervelend als je thuis werkt of gewoon een film wil kijken.
Ben meerdere keren aan de deur geweest en dan wordt er heel onverschillig gereageerd van ‘‘ja, dat vind ik fijn tijdens het poetsen’’. Ze zetten de muziek op dat moment gelukkig wel zachter. Het voelt zo machteloos, want je hebt er echt last van, maar je wil ook geen slechte band met de buren door telkens te klagen. Als ik nu langs ga zijn ze, met tegenzin, nog wel bereid om de muziek zachter te zetten. Ik snap ook echt niet hoe je zo’n schijt aan andere mensen kan hebben.