Met een extra schep zand erbij, zo recht over hun net geveegde paadje door hun tuin. Echt
Weet de buurman ook dat het helemaal jullie katten niet zijn?
Ik bedoelde het niet als excuus om zijn poep-actie, maar vroeg me of je vriend hem dat ook verteld heeft toen hij de buurman erop aansprak. Meestal nemen dat soort figuren ‘wraak’ op de mensen waarvan ze denken dat ze de eigenaar zijn van de kat.
Naja inderdaad zeg, dat maakt het nog absurder!
Je vriend handelt wel goed op deze manier. Buur beter te vriend houden. En voordeel van twijfel geven.
Bij deze weet hij het en volgende keer zou ik het teruggooien /boos worden.
Haha ja ik keek ook wel even zo bij
Hahha
We wonen twee maanden in ons huidige huis in een nieuwbouwwijkje en hebben best ruime voortuinen. Een buurman heeft zijn hele voortuin volgegooid met grind en in het midden een grote (1x1meter) stalen bak met één boompje erin. Geeft hij net aan dat het wel leuk zou zijn als de rest hun voortuinen ook gaat inrichten.
Ja betaal jij? Sinds wanneer is dat bouwwerk in jouw tuin inrichting?
Gedver en dan zeker ook in zijn stijl?
Mag toch hopen van niet. Ik gun ze hun installatie hoor, maar ik hoop zelf op een ander uitzicht
Even wat rotszaden ertusse gooien zodat er nog iets van groen over die kiezel heen gaat groeien!
@Discopony wat een ellende
Ik vrees dat hij nog even moet wachten, zal blij zijn als de achtertuin af is en daarna zien we wel weer verder
@TantePollewop ik denk dat er zeil onder het grind ligt
Wat een lef, zo’n opmerking. Ik ken sowieso weinig mensen die net een huis hebben gekocht die geen to lijstje hebben van hier tot Tokio zonder de financiële middelen om het gelijk allemaal te (laten) doen maar ook wel extra ironisch als zijn eigen voortuin meer lijkt op een oprit van een crematorium
Haha om het erger te maken. Een andere buur geeft aan dat dat dit jaar niet gaat gebeuren, waarna hij haar tips op graszaadjes in de tussentijd. Echt waar bemoeien mensen zich mee.
Hahaha ik zou dan uit protest een tuin á la The Secret Garden laten aanleggen. Had je maar geen huis met tuin moeten nemen als je er toch niks mee wilt.
Droomtuin
Ene buurvrouw tegen andere buurman, waar wij tussenin wonen: ’ ik weet het niet met hun ( wij dus) je hoort ze helemaal niet… Volgens mij is daar wat mee!’.
Oké, is goed ( ik hoorde haar dat zeggen. Beide oudere mensen van 75+ )
Zou me eens even lekker laten horen dan, denk niet dat ze dan nog klaagt dat ze jullie nooit horen, tis ook nooit goed
Goed. Ik heb het bloedheet, superwarm, maar gaat goed.
In m’n straatapp wordt gewoon een foto van een pakketbezorger via Ring gedeeld met de vraag “wie heeft een pakketje aangenomen van deze man?”. Echt krankzinnig. Vraag gewoon wie er een pakketje heeft aangenomen voor jullie ipv de privacy van deze man te negeren