Burenergernissen #2

Gedver en dan zeker ook in zijn stijl?

6 likes

https://twitter.com/onderhoudsarmoe

Voor inspiratie!

10 likes

Mag toch hopen van niet. Ik gun ze hun installatie hoor, maar ik hoop zelf op een ander uitzicht

3 likes

Even wat rotszaden ertusse gooien zodat er nog iets van groen over die kiezel heen gaat groeien!

@Discopony wat een ellende

9 likes

Ik vrees dat hij nog even moet wachten, zal blij zijn als de achtertuin af is en daarna zien we wel weer verder

@TantePollewop ik denk dat er zeil onder het grind ligt

1 like

Wat een lef, zo’n opmerking. Ik ken sowieso weinig mensen die net een huis hebben gekocht die geen to lijstje hebben van hier tot Tokio zonder de financiële middelen om het gelijk allemaal te (laten) doen maar ook wel extra ironisch als zijn eigen voortuin meer lijkt op een oprit van een crematorium

7 likes

Haha om het erger te maken. Een andere buur geeft aan dat dat dit jaar niet gaat gebeuren, waarna hij haar tips op graszaadjes in de tussentijd. Echt waar bemoeien mensen zich mee.

2 likes

Hahaha ik zou dan uit protest een tuin á la The Secret Garden laten aanleggen. Had je maar geen huis met tuin moeten nemen als je er toch niks mee wilt.

52 likes

Droomtuin :heart_eyes:

17 likes

Ene buurvrouw tegen andere buurman, waar wij tussenin wonen: ’ ik weet het niet met hun ( wij dus) je hoort ze helemaal niet… Volgens mij is daar wat mee!’.
Oké, is goed :rofl: ( ik hoorde haar dat zeggen. Beide oudere mensen van 75+ )

27 likes

Zou me eens even lekker laten horen dan, denk niet dat ze dan nog klaagt dat ze jullie nooit horen, tis ook nooit goed :joy:

6 likes

Goed. Ik heb het bloedheet, superwarm, maar gaat goed.

2 likes

In m’n straatapp wordt gewoon een foto van een pakketbezorger via Ring gedeeld met de vraag “wie heeft een pakketje aangenomen van deze man?”. Echt krankzinnig. Vraag gewoon wie er een pakketje heeft aangenomen voor jullie ipv de privacy van deze man te negeren

27 likes

Ik haat dit soort mensen. Rot op met je kut spionage apparatuur.

22 likes

En met je buurt/straatapps :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

1 like

Onze directe buren hebben een airco laten installeren waarvan de unit + leidingen aan de voorkant van hun huis zitten. Recht naast ons woonkamerraam en dus direct aan onze gevel, echt een heel lelijk aanzicht. We hebben vorig jaar onze hele voortuin opnieuw aangelegd en met hun overlegd omdat het ook invloed had op hun voortuin (oa de omheining zat aan onze vast). En zij zetten dat graflelijke lawaaiding zonder overleg even neer. Vind het echt heel asociaal en wil er zeker nog wat van zeggen, maar weet nu al dat er dan een gigantische discussie oplaait. Zo geen zin in.

15 likes

Volgens mij zijn hier regels voor! Ik dacht dat ze juist niet in het zicht mogen hangen, maar pin me er niet op vast.

9 likes

Toen mijn ouders zo’n unit in de voortuin gingen neerzetten (een maand geleden ofzo) hebben ze ook een vergunning moeten aanvragen. Misschien waard om na te kijken want dat lawaai lijkt mij inderdaad ook miet chill.

7 likes

Qua lawaai zou je idd even bij de gemeente kunnen informeren wat de regels zijn. Qua aangezicht, kan er geen acceptabele ombouw om die unit? Ik zou dat denk ik voorstellen.

4 likes

Ik dacht ook dat het nooit in ‘t zicht mocht (alsin aan de voorkant van het huis)

7 likes