Ik zie net dat mn buren een tikibar in de tuin hebben gebouwd… beter is er geen hawaiifeest aanstaande
Hier zoiets met bij mn schuin achterburen. Die vrouw niest altijd echt ZO HARD. Bizar
Ik wilde gewoon slapen na m’n nachtdienst maar m’n buurman is naast mijn raam z’n buiten muren aan het schuren en schilderen.
Wij haten onze buurvrouw. En nu heeft ze zon vliegen tegen houd ding voor dr deur. Maar dat zijn van die losse draadjes. En dat halve ding vliegt steeds over de schutting. Nu knippen we er steeds stiekem draadjes vanaf hahaha. Om mn moeder te quoten " Dat doet een mens goed"
Wij hebben in de directe omgeving twee verschillende buren die een instrument bespelen: een drummer en iemand die de klarinet bespeelt. Op zich al irritant, maar de klarinetspeler is ondertussen al een uur hetzelfde irritante riedeltje aan het spelen terwijl ik me op werk probeer te focussen. Stop hiermee, Octo
De buren die in gebreke zijn gesteld beginnen nu overdag zodanig harde muziek te draaien in achtertuin dat wij dit binnenshuis horen.
Volgens de woningbouwvereniging zijn dit leefgeluiden want overdag.
Om moedeloos van te worden.
Wat vreselijk zeg! Je voelt je vast machteloos. Wat bezielt sommige mensen…
Nou, da’s wel een beetje makkelijk van de woningbouw, want overdag kan er ook sprake zijn van geluidsoverlast. Normale leefgeluiden zijn geluiden als het sluiten van een deur, spelende kinderen, hoesten etc. Te harde muziek is geen normaal leefgeluid.
Maar ja, dat is de theorie. In de praktijk kun je er waarschijnlijk weinig tegen doen, ook omdat de woningbouw hier kennelijk niets aan wil doen.
Ben je nog het mediationgesprek met ze aangegaan?
Mini ergernis vergeleken met jullie maar kwam net een buurman tegen zegt hij: jij bent altijd thuis hè!? Wat boeit jouw dat
Gesprek staat op de planning, echter heeft de woningbouwvereniging laten weten dat dit nog wel even kon duren.
Dit zou onder andere te maken hebben met tijd en beschikbaarheid.
Erg frustrerend want ondertussen stapelen de meldingen zich weer op, zeker met het huidige weer.
Snap het ook niet meer.
We zijn talloze meldingen verder maar er gebeurd precies niets.
Mijn buren zijn heel lief hoor (80+) maar mijn buurvrouw is zoooo nieuwsgierig. Als wij in de tuin zitten staat ze altijd in mum van tijd op haar balkon zogenaamd was op te hangen om vervolgens hele verhalen op te hangen. En dat meerdere keren per dag… soms probeer ik haar te negeren maar dan roept ze ons gewoon
Miss Marple in real life
Ik zou bijna wasknijpers kopen en die cadeau geven omdat ze je haar zo vaak de was op ziet hangen.
Jaa dat is het ook hoor denk ik en dat is natuurlijk heel sneu. Maar het is soms wel een beetje vermoeiend
:female_sign:
Oh vreselijk. Je hebt toch ook geen idee of iemand blij is om zo vaak/altijd thuis te zijn/er iets anders aan de hand is. Die vraag zou voor mij op dit moment echt wel pijnlijk zijn. De wereld gaat verder dan alleen je eigen referentiekader
Haha echt hè. Ik heb op dit moment maar 1 kantoordag en zit echt te kijken of ik projecten kan krijgen met meer kantoordagen dus zit ook niet voor me plezier de hele dag thuis
Maar ik hoor nooit iemand klagen dat ik de pakketjes allemaal aanneem