Het zijn niet mijn buren maar wel die van mijn vader, maar ik heb even advies nodig.
Mijn vader past elke maandag op mijn dochter, ik breng haar met de auto en laat de auto daar staan om vanuit daar met het OV naar mijn werk te gaan. Ik parkeer altijd op de achterste plek in een rijtje fileparkeren zeg maar, dus met een stukje stoep aan de achterkant. Vind ik fijn, want dan weet ik zeker dat er genoeg ruimte is om de kinderwagen in en uit te laden. Er is verderop ook nog prima plek, maar ik vind dit gewoon makkelijk.
Blijkbaar is dit echter de lievelingsplek van de overbuurman van mijn vader, die zet daar altijd z’n bus neer. Wist ik veel. Maar nu merkte ik dus dat afgelopen twee maandagen er op mijn auto was gespuugd. Ik verdenk dus die vent van die bus maar heb natuurlijk 0 bewijs. Ik vertik het ook om me hierdoor weg te laten jagen, maar geen idee wat ik nu kan doen.
Ik kan aan mijn vader vragen of hij weet hoe laat die vent van die bus ongeveer thuis komt, zodat ik stiekem kan gluren en hem hopelijk op heterdaad kan betrappen, maar ik wil eigenlijk mijn vader er niet in betrekken omdat hij daar natuurlijk gewoon woont.
Wat kan ik doen?