Waarom parkeer je niet ergens anders? Het is misschien kinderachtig dat de buurman daar wil staan maar anderzijds jij doet exact hetzelfde. En je woont er niet eens.
Een kinderwagen krijg je er anders toch ook wel uit? Nooit problemen mee gehad. Zolang de kofferbak open kan, gaat de kinderwagen er ook uit en klap je het open naast je auto. Uiteraard wel super kinderachtig van die oude man. Maar kan mij voorstellen dat een bus ergens tussen 2 autoâs parkeren stuk lastiger is.
Het is haar buurt toch niet, en âhebbenâ is ook niet echt aan de orde als iemand op je auto tuft.
Het meest volwassen is misschien wel het gesprek aangaan maar ik zou dit gevecht ook niet kiezen denk ik
Het is toch gewoon een openbare parkeerplaats? Of je er dan woont of niet, je mag daar gewoon parkeren. Dan kan de buurman balen dat er iemand anders op zijn favoriete plek staat, maar dan zet je je auto elders neer en als de plek vrij is verzet je hem desnoods. (Ervan uitgaande dat dit door desbetreffende buurman is gedaan, want dat weet ze niet zeker). Been aan als die plek in de ochtend bezet is dat @Duif haar auto ook gewoon elders zet.
Als de buurman echt graag daar wil parkeren kan hij het ook even vragen. Of @Duif je kan als je zeker weet dat hij het is hem even aanspreken, van joh ik begreep dat jij hier graag parkeert vind je het heel vervelend blabla.
Ik weet inderdaad nog helemaal niet zeker dat het die buurman is geweest, ik heb het niet zien gebeuren oid. Ik heb alleen wel eens van mân vader gehoord dat hij zân bus altijd op die plek zet en hem ook gaat verplaatsen in de avond als er eerder geen plek was. Dus om nou bij voorbaat al mijn auto te verplaatsen vind ik ook een beetje onzin eigenlijk.
Nou mijn buren hebben een zwembad in de tuin gezet. Helemaal begrijpelijk met dit weer natuurlijk, maar nu zitten er 4 gillende kinderen in . Speelgeluiden ok, maar ze zijn gewoon echt alleen maar aan het gillen naar elkaar. De een nog harder dan de ander. Snap echt niet dat de ouders of visite daar niks van zeggen. Tot zo ver lekker rustig een boekje lezen in de tuin.
Ik vind het wel grappig hoe je hier als kind vaak helemaal geen besef van hebt dat dit zo irritant is. Als kind werd ook regelmatig tegen mij gezegd door ouders dat we buiten niet zo mochten gillen/schreeuwen/herrie maken voor de buren en wij hadden als kinderen echt geen flauw idee dat we zoveel herrie maakten want dat deden we gewoon in ons spel. Ik kan me dit echt nog herinneren dat ik nooit begreep dat volwassenen daar last van hadden en over konden zeuren en inmiddels ben ik zelf zoân zeurende volwassene geworden
Ringbel cadeau doen aan je pa.
Wat een kinderachtige buurman zeg. Die plek is niet van hem alleen. Ik zou idd kijken of je âbewijsâ kan vinden (hem zien spugen) zodat je hem er op aan kan spreken.
Oh wat smerig, ik zou een dashcam installeren en hem publiekelijk shamen - als dit mag van jouw vader, toch zijn buurt. Al is het met een geblurd hoofd. In die vlogger elise boers voice Doeeee even normaaaaal
Vind je dit niet een enorme investering van tijd en geld voor iets dat je ook gewoon kan negeren en/of je auto een plek verder zetten.
Dashcam neemt alleen op als je auto draait, anders heeft ie geen stroom.
Koop een tesla!! Die filmen wel als iemand dicht bij je stilstaande auto loopt
Nog beter, je kunt live de camerabeelden bekijken en als je iemand ziet kun je die via je telefoon toespreken. Dan komt er zoân donderende stem uit de auto.
âNiet meer spugen Henk anders zwaait er watâ
Huh is dit altijd? Oftewel, als ik in een parkeergarage naast een Tesla uitstap word ik gefilmd?
lijkt me straf dat het zou mogen volgens de europese privacy wetgeving hoor
Oh wauw. Door jouw post zie ik nu pas dat ze Mari- Marijuana zeggen i.p.v.: Tataaaaa tadadada
Hahaha ik dacht pot pot, marijuana
Als je zowat aan de auto of letterlijk op 3 cm afstand staat gaan ze volgens mij filmen (als de functie is geactiveerd).