Mijn onderburen staan nu hun terras schoon te spuiten inclusief een soort hogedrukreiniger. Kan ik eindelijk m’n raam open doen en het beetje laten doorluchten terwijl ik een poging tot slapen doe…
Goed tijdstip
Ik hoor nu een andere buur die het er ook niet mee eens is geloof ik
Mijn buurman loopt nu zijn balkon op om keihard te gaan bellen. Hoe bedenk je dat dit een goed plan is?!
Hier ook leed op dit tijdstip, hier jankt een hond.
Hoor hem al sinds 22.00 af en aan, eerder was ik niet thuis dus weet niet of het toen ook al was.
Echt te irritant en ik weet niet uit welk huis het komt, kan van 2 deuren verder zijn, maar ook van achterburen.
Aah dat vind ik ook vet sneu voor de hond hopelijk is het snel stil.
Hier besloot de buurman nog ff te gaan timmeren
Maar daarop besloot iemand anders ff uit het raam te schreeuwen of hij gek in zijn hoofd was nu is het gelukkig stil
Ohnee dat lijkt me ook akelig.
Inmiddels is de hond stil gelukkig. Was wel door geluid heen in slaap gevallen gelukkig en nu ik weer wakker ben hoor ik hem niet meer.
Dit doet mij denken aan waar ik eerst gewoond heb. Daar wonen mensen in een zijstraat van onze straat die dus de openbare parkeerplek met eigen pionnen afzetten zodat zij altijd voor de deur konden parkeren. En als je daar naast parkeerde en ze kregen bezoek vroegen ze altijd hoe lang je bleef staan want ja een van hun kinderen kwam zo en dan konden ze niet parkeren. Want ja ze zullen misschien even moeten lopen??? Echt van die zure oude mensen waren dat. Dezelfde mensen lieten wel in onze straat een container plaatsen + grote zandberg omdat ze de achtertuin gingen doen en dat makkelijker was via de brandgang. Hier zou normaal niemand iets over zeggen maar omdat zij zelf altijd zo moeilijk deden gingen er andere mensen klagen dat zij nu parkeerplekken bezet hielden
Ik heb een camping-buren ergernis: sinds gisteren staat er een man op t plateautje boven ons die begroet met “olatjes!” en doei zegt met “toedeltjes!” Echt arelaxt om van wakker te worden 🫠
Wait whut? Zeggen dat jij met je kinderen moet spelen?
Wat een stelletje druifluizen zeg.
Jij hebt ook vakantie!
Waarom moet jij met je kind spelen als je kind zich zelfstandig goed vermaakt? Waar bemoeien ze zich mee?
De tijd die ze besteden met op jullie letten gaat af van de speeltijd met hun eigen kind. Zonde. Zou ze daarover adviseren als bedankje voor hun tips
Nu draait hij ook Danny Vera
Er heeft iemand in de lift overgegeven en je ruikt het door het hele gebouw heen Ben door het trappenhuis gegaan en de geur hangt zelfs daar. Ook achter de flat en in de entreehal. Zo fucking goor
Het ruikt hier alsof iemand de vierdaagse heeft gelopen, 1 paar sokken mee had, en dat paar nu op de barbecue ligt
Haha, creatieve omschrijving wel
Er gaat hier ergens naast mij al een uur om de tien minuten een wekker af die ik normaal nooit hoor. Het is 6.00 en weekend doe normaal.
Ik word gewoon al misselijk als ik dit lees
Ja het is te smerig. Het ligt nu nog steeds in die lift. Wel droog natuurlijk, maar je ruikt het wel. De hal en liften worden geloof ik 3x per week schoongemaakt dus het is wachten tot maandag. Wil hier echt weg door de tijd
De drummende huis-oppasser is weer aan het drummen ín de tuin. Vorige week heb ik er al wat van gezegd en toen ging hij wel naar binnen maar nu zit hij weer te drummen/trommelen buiten… Zo kan ik echt niet buiten zitten dus heb mezelf maar opgesloten met de schuifpui dicht