Burenergernissen #2

Ja heel kut, maar in de herrie van een ander zitten is ook gewoon kut toch? Als de ouders van de huilende baby dan even de buitendeur dichtdoen is iedereen weer tevree. Lijkt me ook niet heel dramatisch.

3 likes

Ik lees echt zo dit topic :eyes: ik doe al mn irri buren na en praat mee met hun gesprekken. Ook van hun visite. Laatst een zei de irri visite van mn irri buren " Nou zeg maar daaag" ik “DOEI HEHE”

Ik moet denk ik ook een boshuisje crowdfunden.

39 likes

Ik heb net de buurvrouw de schuld gegeven dat ze klaagt over de herrie hier in huis :smiley:

Maar eigenlijk ben ik het zelf die het ontzettend vervelend vind dat die tv hier altijd op standje per direct gehoorbeschadiging staat

5 likes

Ik denk dit zooooo vaak als mn kind tekeer gaat

Maar goed terug on topic; ik heb een krat courgettes voor de deur gezet met een briefje dat ze gratis mee mogen maar niemand doet het
En nu vraag ik me af of dit een weirde move is?
Heb het ook in de buurtgroep gepost en 1 vrouw reageert (hopelijk per ongeluk) met een sad smiley

78 likes

Ik weet niet waarom maar ik moet heel erg lachen om die laatste zin hahaha. Dat je gratis courgettes aanbiedt en iemand reageert :frowning_face:

46 likes

Ahhahaha nee vind ik echt leuk en ik had er zeker eentje meegenomen als ik je buurvrouw was!

13 likes

Mijn moeder heeft ooit 1 keer mijn broer aan de buurvrouw gegeven. “Ja, geef hem naar aan mij. Dan wordt hij wel stil.”
Na een minuut heeft de buurvrouw hem teruggegeven.

10 likes

Ik durf geen babies vast te houden omdat ik ooit heb gelezen dat babies janken als ze iets lelijks zien en ik denk niet dat m’n ego het aankan als een baby me bestuderend aankijkt en dan ineens heel hard moet janken. Dan ben je wel echt zwart op wit lelijk.

Ik ga van de week op kraamvisite dus wish me een grammetje luck

28 likes

Als ze zo jong zijn, zijn ze praktisch blind dus ik heb hoop voor je

16 likes

De honden van de buurvrouw hebben de halve galerij ondergekotst en gescheten (de hopen die ik zie liggen misstaan niet in het TMI topic)

Want ja, je zal ook maar je honden die je maar naar buiten gooit ook maar een beetje in de gaten houden. Zo geen zin om hierover aan te bellen. Het is ook allemaal voor de deur van een andere buur die weer niets met die honden heeft (er is hier nogal een buren die op de honden van de een passen constructie).

Hoop eigenlijk dat zij zo stampij komt maken want ik ben al altijd die zeikerd :sweat_smile:

2 likes

Ach joh, baby’s zijn ook lelijk dus hun mening telt niet

@Leverworst ik zou lekker petty kijken of je een instantie kan bellen

2 likes

Mijn buren denken dat mijn kind autisme heeft want ‘hij huilt’.

Echt, toen ze dat zeiden ben ik maar weg gelopen. Ik heb trouwens 2 kleintjes en zij denken dat het dus 1 kind is wat huilt.

8 likes

Wtf hoezo denken ze dat ze het recht hebben daar iets over te zeggen of te “diagnosticeren”? Echt debiel

9 likes

“Volgens mij heb jij last van bemoeiallerititis”

8 likes

Ja, daar hebben ze sowieso een handje van. ‘Onze zoon is ook autistisch en huilde ook veel, dus ja’.

Ze zijn klein en kunnen zich nog niet verbaal anders uiten dan huilen. Hoe zien ze het voor zich?

2 likes

Nou ik zou dit soort onzin gewoon niet serieus nemen :wink:
Lekker boven blijven staan i.p.v. je er druk om maken

1 like

Nee joh, dikke onzin ik ben autistisch en was stil en veel aan het lachen.
Maak je geen zorgen hoor. Autism moms zijn gewoon een apart ras die alles om zichzelf laten draaien

9 likes

Jaaa
 maar dat vind ik toch lastig merk ik. Loop haast op mn tenen door mijn eigen huis. Slijt wel weer hoor, maar nu nog niet. En het feit dat het een huurhuis, maakt dat ik gewoon voorzichtig ben. Geen zin in gezeik.

1 like

Het zou het autisme onderzoek wel een stuk makkelijker maken als het zo zou werken, en ik vrees ook dat er dan een autisme pandemie komt omdat elk kind huilt :joy:

5 likes

“Iedereen is een beetje autistisch”
Ja dat blijkt maar weer! Gewoon je mond houden als baby!

3 likes