@Vaiana speciaal voor jou een lift ergernis, er stond net een vrouw op de begane grond als een gek op het knopje te drukken terwijl er op dat ding boven de lift stond \ /B.
RUSTAAAGGGHH, hij komt eraan!
Oh die idioten moet je hun vingers afhakken
Onze buren zijn een jaar naar het thuisland van een van hen en nu hebben we dus sinds april tijdelijke buren en ik heb hier al eerder over ze geklaagd dat ze veel buiten zitten en heel luidruchtig zijn tot 's avonds laat.
Nu kreeg mijn man gisteren een berichtje van de oorspronkelijke buren, dat de andere buren wel eens hebben geklaagd en of wij er ook last van hadden. Maar mijn man en ik zijn het oneens over de overlast haha. Dus nu heeft hij gestuurd dat hij het wel mee vindt vallen maar nu zitten ze dus weeeer in de tuin met een grote groep vrienden keihard te lachen. Het is nu nog vroeg trouwens, dus ik kan niet klagen, maar hen kennende kan dit tot 4 uur 's nachts doorgaan.
Hebben jullie zelf al aan ze aangegeven dat jullie soms overlast ervaren? Zou het wel een beetje kinderachtig vinden als ze via de oorspronkelijke buren moeten horen dat de buren last van ze hebben.
Ik ben zo’n tiepje. Die drukknoppen bij stoplichten zijn ook niet veilig
Ben ik met je eens hoor! Wij zijn ook niet bij hen gaan klagen maar de buren wel, geen idee wat er verder aan vooraf gegaan is. Maar ik vind het wel jammer dat m’n man het niet wat meer heeft aangezet haha, die noemt het leefgeluiden terwijl ik het echt wel erger zou noemen.
Gisteren rond 12 wilden we er ook heen gaan en toen was het ineens voorbij. Maar gisteren was het wel erger dan ooit tevoren, bijna alsof het expres was. Hiervoor was het vooral irritant luid gepraat waar ik wel doorheen kon slapen.
Prima dat je buiten een feestje viert, niet zo prima dat je elke 5 minuten schreeuwt alsof het Nederlands elftal scoort. En dit duurt al sinds begin van de middag incl keiharde muziek
Edit - Ah Feyenoord speelt, dat verklaart 't.
Ik heb een buurman (kan niet precies horen waar het vandaag komt, een aantal huizen komen op een soort pleintje uit) die KEI HARD en overdreven niest, en dan nog lekker 10x achter elkaar. Ik snap dat dit een vrij petty ergernis is en hij kan er vast niets aan doen. Maar het klinkt super nep en ik kan het zowel aan de achterkant van mn huis als in de woonkamer aan de voorkant van het huis horen. Nou heb ik een mini huisje maar dan nog. HECH HECH HECH
Ik heb ook zo’n buurman en ik kan me er echt onredelijk aan ergeren, ik noem hem ook ‘de niezende buurman’. Die arme man heeft waarschijnlijk gewoon hooikoorts of een andere allergie, maar het gáát maar door met dat keiharde genies.
Beter een niezende dan die van ons.
Die hoest en roggelt de longen uit het lijf.
Klinkt zo ontzettend smerig
Doet me denken aan dit stuk
Ik wil deze naar mijn vader sturen maar ik wil geen ruzie
Hier moest ik aan denken nadat ik het gepost had, omdat ik me afvroeg waarom het me zo irriteerde. Bedankt voor het artikel. Dat onderbouwt wat ik al voelde.
Mijne rochelt ook zo smerig en vooral in de douche. Dan gaat hij zn keel zo overdreven keihard schrapen
GGGGGGGGGGGGGGG kwat GggggGag GGGGGGG
Weten jullie zeker dat ik niet naast jullie woon?
Groetjes eem hard niezende en roggelende buurvrouw
Of ik. Kan niet zachtjes niezen en chronische slijmhoest. Roggelen doe ik dan weer niet.
Voel me soms ook wel schuldig mja als ik mn slijm niet weghoest dan kan ik geen adem halen.
Geen ergernis, maar ik wil ff wat checken en dit topic is toch wel de reden dat ik daar over na ben gaan denken.
Binnekort gaan wij verhuizen naar ons eerste koophuis (jeej) en daar zullen we ook wat gaan klussen (en ook echt verbouwen: trap verplaatsen) en dus voor wat geluidsoverlast gaan zorgen. Nu dacht ik dat misschien leuk was om dan bij de buren in ons portiek een kaartje en een setje oordoppen in de bus te doen van hoi wij zijn nieuw hier, gaan klussen en dus wat herrie maken, alvast sorry hiervoor. MOcht het onverhoopt te hard zijn, heb je hier vast oordopjes. Liefs, Mr en Mrs Fraser
Mn vriend reageerde alsof ik gek was, maar ik zou zoiets zelf dus wel kunnen waarderen. Hoe staan jullie daarin?
Zeker doen! Gelijk kennis gemaakt, is altijd fijn. Wij hebben ook een flesje wijn erbij gedaan toen.
Edit: wij hebben dus even aangebeld ipv door de bus
Ik weet niet of ik oordoppen zou doen. Wij hadden bij alle directe buren even aangebeld met een doosje Merci en vertelt over onze plannen en de daarbij horende geluiden. Misschien dat doppen teveel zegt zoals: Joe succes ermee.
Daarbij klinkt het alsof dit wel meevalt qua herrie toch? Je gaat geen gevelrenovatie doen oid.