Hahaha oh ja ook dit ja. Niet eens over nagedacht, maar het werkt dan vast niet de andere kant op nee
Ja doen ze bij mij in de vve wel
Vervelend! Maar nee ik zou het zelf echt heel raar vinden om dit te verrekenen. Je kiest er zelf voor om thuisbezorgd te bestellen en een schoonmaker te laten komen. Je had ook een keer minder uitgebreid kunnen eten en een boterham kunnen pakken en zelf intensief schoon kunnen maken, ookal heb je daar natuurlijk geen zin in na zo in de chaos zitten.
Edit: als ik dit zo terug lees vind ik het ondanks de situatie zelfs echt een luxe probleem. Je bovenburen vergoeden alles al en veel mensen zouden niet eens thuisbezorgd kunnen bestellen of even de schoonmaker kunnen laten komen. Dat is al geen gebruikelijke situatie dus om dat dan te verhalen op degene die al voor vergoeding zorgen vind ik niet terecht.
Nee is heel raar. Vervelend dat je overlast hebt maarja dat hoort soms bij in een appartementencomplex wonen. Je had ook gewoon ff een kant en klare salade kunnen halen. En zelf schoonmaken
Snap echt dat je baalt en dat het supervervelend is, maar dat is het voor je buren ook denk ik. Zou zelf nooit een thuisbezorgd of schoonmaakster gaan laten vergoeden. Dat is je eigen keuze, en is ook het risico van ergens wonen.
Sterkte met alle zooi en hopelijk is het snel opgelost!
Het is ook niet alsof ze het expres gedaan hebben. Klinkt als vervelende pech en dan zou ik het heel apart vinden als mijn onderburen met hun sushi bonnetjes aan komen zetten.
Hahaha het word alleen maar erger nu
ik sta er kennelijk iets anders in qua hoe ik me voel door deze rommel. Maar niet meer echt zin in meer gegein hierover dus ik verwijder het wel
Alleen als de lekkage komt doordat je bovenburen expres een zwembad hebben geleegd op de vloer. Ik neem aan dat zij ook balen van de hele situatie en zelf ook in de troep zitten, dus ik denk niet dat zoān actie heel goed zal vallen.
Ik heb al screenshots gemaakt tbh
Volgensmij is er best begrip voor hoe je je voelt over alle rommel. Alleen niet voor het vragen om geld voor thuisbezorgd en een schoonmaakster.
Eerlijk, als ik je buren was, dan had ik na afloop van alle ellende een mooie bos bloemen of misschien wel een thuisbezorgd bon gebracht. Maar als ze om zoiets waren komen vragen had ik dat geweigerd.
Ik snap dat de situatie kut is en je ervan baalt. Maar je had ook een kant en klaar maaltijd kunnen halen, pizza in de oven kunnen gooien, een boterham kunnen eten en zelf eens extra schoon kunnen maken. Het is jouw keuze en verantwoordelijkheid hoe je met de situatie omgaat en die kosten kun je dan niet op de bovenburen gaan verhalen. Zij zullen vast ook niet vrolijk zijn en zelf ook overlast ervaren van alles.
Helaas wel en heb ik hier niet om gevraagd
Wil iemand die lekkage heeft gehad door de buren ook de thuisbezorgd sushi en schoonmaakkosten door de buren laten betalen?
Ik zou er niet om vragen persoonlijk, maar op zich is compensatie niet gek, mijn buurvrouw heeft 9 maanden in een hotel gewoond op kosten van de opstalverzekering van de VvE omdat er eindeloze lekkage was in haar appartement.
Ik denk dat ik ook wel enige compensatie voor de overlast op zān plek zou vinden š„¹ Maar of dat dan perse van de bovenburen moet komen of van de eigenaar van het pand, dat weet ik niet.
Los van het stukje dat het voor de bovenburen ook kut is en dat zij dit zelf ook liever niet hadden gehad natuurlijk.
Oh het originele bericht is weg?
Maar ergens niet kunnen wonen en een paar dagen wat lastiger kunnen koken vind ik wel 2 verschillende dingen. Plus het had niet gehoeven he, thuisbezorgdā¦
Ik ben nieuwsgierig geworden naar de situatie en kan niks uit de bovenstaande berichten opmaken
Klinkt als een ingewikkelde situatie ofzo
Ik heb het ook zonder origineel bericht gelezen en volgens mij is het wat @chasingrainbows zegt.
If so, zou ik als ik haar bovenbuur was zeggen zoek t maar uit met de schadekosten. Het is echt heel raar om thuisbezorgd kosten terug te vragen als ze zelf ook met shit (lekkage oid) zitten
// Deze post zit overigens vol met aannames maar dan had je wmb je bericht gwn moeten laten staan. Altijd dat verwijderen als de antwoorden je niet aanstaan.
Ja ik ging ook maar zelf iets bedenken adhv wat er stond qua reacties haha, indd aannames maar ehm sushi kosten zijn altijd veeel meer dan bijv een frietje of een broodje bijv, zou dat echt schaamteloos vinden om terug te vragen hahah