Ik zou even op de website kijken wat ze zeggen over overlast want als ik bij mijn woningbouw lees dan geven ze aan dat als een gesprek niet werkt dat zij dan dat verder gaan oppakken maar wat ze dan precies gaan doen weet ik niet. Maar ik zou het wel proberen aangezien praten niet helpt
Soms wel. Zeker als het 's nachts ook gebeurt. Het kan wel zijn dat ze eerst aan jullie vragen of jullie een poosje bij willen houden wanneer jullie overlast ervaren.
En idd wat @Katie zegt: kijk op hun site hoe of wat ze doen
Ik had overlast van de bovenburen en de woningbouw heeft het direct opgepakt en is langsgegaan. Communiceerde ook pro-actief wat ze gingen doen en hoe de gesprekken gingen ed. Nu horen we bijna niks meer.
Dit staat idd ook op de website van mijne
Het zijn mijn onderburen dus misschien woon jij er wel onder
Omgg ik lees net dat mn vreselijke buurvrouw naar t buitenland gaat verhuizen. Ik ben zo tering blij ik hoop hier al 20 jaar op haha.
Nu maar hopen dat er niet weer zon gezin komt als de andere kant maar een chille fam of iets.
Duurt wss nog even maar wel een fijn vooruit zicht
Ik woon op de bovenste woonlaag, boven mij zitten alleen nog bergingen. Maar nu slaapt iemand daar? Super irritant want in die bergingen zit helemaal geen goeie vloer, geen ondervloer of wat dan ook, dus ik hoor letterlijk ALLES: Het snurken, het feit dat iemands telefoon op tril afgaat, als hij iets zegt en lopen is al helemaal super irritant. Ik slaap onder die ruimte. Kan ik hier iets van zeggen? Vind het echt irritant
Ja, zeker, lijkt me ook niet veilig om te slapen in een ruimte die niet als verblijfsruimte bedoeld is.
Oh het blijkt een dakloze te zijn die naar binnen is gekomen om hier te slapen, even een ander verhaal
En wat heb je gedaan? Die dakloze persoon zit er nog steeds of heb je politie gebeld?
De huurders van wie de berging is hebben hem gevraagd om weg te gaan, en volgens mij hoorde ik hem later ook de trap af gaan.
Heb een briefje op de portiekdeur gehangen met de vraag of iedereen zn berginsdeur op slot kan doen en even kan opletten met het naar binnen gaan van het pand. Toen ik net weg ging brandde er alleen nog wel licht in die berging zei mn vriend dus misschien is hij er nog, maar slaap vannacht niet thuis dus zal morgen weer even kijken en evt het gesprek nog een keer aangaan met hem. En als dat geen resultaat heeft misschien toch de politie ja
Goed tijdstip ook echt
Zo is mijn bovenbuurvrouw ook.
Of die kids slapen beide toch niet dus maakt niet uit dat ze dan lawaai maken
Echt hoor, ga slapen. Die lelijke Ikeacanvas kan je ook de volgende dag aan je muur hangen
Mijn bovenbuurvrouw doet het echt altijd tegen negen savonds pas. Ik vind dat soms wel kut ja als ik lekker film kijk maar wat @Calypso zegt⦠ik zal er verder niks van zeggen ofzo.
Ik vind het in deze situatie ook wel schelen of het 1 gaatje is of dat je al je servies aan de muur gaat hangen
Bestek was het toch, iemands buurman die dat deed
Dat was die van mij twee spijkers voor elke vork, lepel etc. En hij stond meteen aan de deur toen hij van onze kant een tik van een hamer hoorde
O oeps, hahaha ik zat in de buurt