Als z’n bestek aan de muur hangt, wat bewaard hij dan in de bestek la?
Schilderijtjes natuurlijk!
Er lagen al een tijdje wat takken in mijn tuin die ik had gesnoeid. Ze zijn te groot voor de groene container, dus ik had ze neergelegd om later nog eens te kunnen snoeien oid. Dit was eind van de zomer dus ze lagen er al een tijdje, maar boeiend, ze lagen in mijn tuin en niet midden op straat ofzo.
Mijn buurvrouw die rechts van mij woont had daar blijkbaar al eens over zitten zeiken tegen een andere buurvrouw verderop in de straat. Waar ik best wel een beetje om moest lachen want waar maak je je druk om, maar soit.
Vorige week vrijdag was ik de hele dag niet thuis en was mijn buurman die weer links van mij woont even in mijn tuin om iets aan zijn schutting te kunnen doen ofzo (ik vind t geen probleem als hij dat doet, weet hij ook) maar blijkbaar was toen hij gestruikeld over die takken. Toen heeft die buurvrouw dus die takken in mijn groene container gedaan (die takken zijn bijna een keer zo lang, dus slaat nergens op).
Ik vind dat zulk passief agressief gedrag he. Bemoei je met je eigen tuin? Ja natuurlijk vervelend dat die buurman gestruikeld was, maar dat was niet omdat die takken op straat lagen ofzo. Hij was mijn tuin zelf in gegaan terwijl ik er niet was.
Plus ze zit dus tegen andere buren erover te zeiken, stopt die takken zomaar in mijn container wat helemaal niet handig is… dan denk ik echt: als je er zoooooveel last hebt omdat je die takken lelijk vindt staan, kom dan naar me toe. Ze weet ten slotte waar ik woon en ze heeft ook mijn telefoon nummer.
Echt blegh
Wat een takkewijf
Dat ze die takken dan lekker in haar eigen container doet, joe
Jaa maar de natuur daar denken we niet aan hè. Iedereen z’n tuin moet lekker een grote plaat stenen zijn net zoals die van haar. En als je dan toch wat groen wil, dan koop je een plant en een pot bij de intratuin .
/s
Ugh mijn buurman heeft heel vies wasmiddel en hij was echt elke dag. Dus nu altijd als ik in de tuin zit, zit ik in die lucht
Ga op bezoek, stoot dat wasmiddel om en koop nieuwe, lekkere om het goed te maken
Gewoon uit de container halen en terugleggen
Mijn buren zijn echt een stelletje idioten. Prima dat ze overdag slapen en leven in de nacht, maar hou je gewoon rustig en ga niet midden in de nacht staan boren op een badkamer.
Waarom zijn al die buren met blaffende kleine honden zo dom? Als je weet dat jouw hond blaft of moet optillen wanneer ze een andere hond zien, dan is het toch logisch dat andere baasjes niet met hun hond bij jou de lift in willen?
Net ging een buurvrouw met een blaffende chihuahua tegen mij tekeer, omdat ik en mijn hond niet bij haar de lift in wilden. Een andere buurman nam het zelfs voor haar op en probeerde me over te halen bij hun de lift in te stappen. Waarom zou zij er last van hebben dat ik niet met haar mee wil? Als je daarom beledigd bent, dan ligt dat aan jouw gebrek aan zelfverzekerdheid.
“GA MET MIJ DE LIFT IN!” Schreeuwde ze nog.
“Nee, ik neem de volgende.”
“NEE JE GAAT MET MIJ MEE MEISJE!”
Nou sorry hoor, maar dan ben ik er wel klaar mee. Gelukkig waren er andere buren in de hal die het met me eens waren dat ze zich niet met mij moest bemoeien.
Echt leuk, zo’n flat met al die gekkies. Ik dacht dat ik gek was, maar soms vraag ik me af of het mijn omgeving is die me wijsmaakt dat ik gek ben.
Er is hier iemand aan het boren. Om 00:15 uur
Is het een ding om als bovenburen elke avond je meubilair te verschuiven
Volgens mijn bovenbuurman is dat heel normaal. Inclusief je meubels even omhoog gooien en ze niet meer opvangen
Haha harop lachen, wat erg
2 deuren verderop wordt een horeca gelegenheid gestript en opnieuw opgebouwd sinds een paar weken. Elke dag herrie, gewoon echt 7 dagen per week DE HELE DAG. Van 7 in de ochtend tot laat in de avond. Je zal er maar boven wonen ook
Vandaag als toppunt een vrachtwagen die om 06.30 met ronkende motor voor mijn deur staat met z’n achteruit rij piep EN een zwaailicht aan. Blijkt er een grijper op dat ding te zitten en zijn ze vervolgens 1,5 uur lang puin aan het ruimen. Gedurende die tijd gingen ook nog eens afwisselend alle scooter alarmen in de straat af door de trillingen/klappen van het puin dat in die bak werd gedropt.
Het was altijd een bordeel, mag hopen dat het een heeeele leuke koffie/juice/wijnbar wordt waar ik uiteindelijk heel graag ga komen want echt deze elleeeende.
Ja geen idee of hij het echt zo doet, maar zo klinkt het in ieder geval wel
Als hij gaat stofzuigen klinkt het alsof ik onder een bowlingbaan woon met het rollen van de stofzuiger, meubels die in de lucht worden gegooid etc. Mijn vorige bovenburen hadden gewoon een goede vloer liggen met geluidsdemping en weet ik veel en hij heeft een lullig vloerzeiltje liggen dus ik hoor elke stap die hij zet en dat dan in keihard gebonk vertaald
Is het tot laat door gegaan? Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.
Als ze de deur niet open doen zou ik gewoon elke keer een melding maken bij de politie. Kan me niet voorstellen dat ze het níét weten, zeker omdat ze je lijken te ontlopen. Asociaal gedrag bah
Wat @mikselke zegt gewoon elke keer een melding maken bij de politie. Hebben meer buren last van ze? Want je zou ook nog met de andere buren in gesprek kunnen gaan om samen steeds meldingen te maken.