Opschrijven, politie bellen en bij de woonbouw melden
De buurvrouw stofzuigt al 2 uur. Hoe dan? Zo groot is het ook weer niet
Mijn ruziĆ«nde buren zijn eindelijk verhuisd was leuk nog op de laatste nacht nog tot 00:00 aan het krijsen tegen elkaar, maar nu eindelijk gewoon rĆŗst ās avonds.
Meerdere buren appen in de groep āBeste buren, vanavond geven we een Koningsnachtborrel. App me vooral als je overlast hebtā
Wat zou het leuk zijn als iemand appt āBeste buren, vanavond geven we een Koningsnachtborrel. Kom vooral even langs voor een drankje!ā
Hek plaatsen!
Handhaving bellenš¬
Frank Visser bellen
Mijn buurvrouw is al sinds 9u 's ochtends aan het klussen en dat bestaat uit continu gehamer op de muur tussen onze slaapkamers.
Ik weet dat het officieel allemaal mag enzo hoor, maar jemig. Als je weet dat je in zóān gehorig huis woont dan ga in t weekend toch niet om 9u al met een hamer slaan.
Vorig jaar zomer werd ik helemaal gek van haar, was ze dag in dag uit aan het klussen. Dit is alweer een goede voorbode .
Ik haat buren
Ik zit binnen, de buren zitten buiten en luisteren de snollebollekes en daar moet ik nu van meegenieten. Dat wordt wat in de zomer.
Nou ja dit is het burenergernissen topic en of het nou geoorloofd is of niet, ik erger me altijd aan andermans lawaai haha.
Maar ze werkt niet 5 dagen per week. Ze werkt alleen op maandag. Ik vind het ook niet erg dat ze op zaterdag klust en ze hoeft dat wat mij betreft ook niet aan te geven ofzo hoor, maar ik zou persoonlijk in het weekend pas vanaf een uur of 10:00 tegen (gedeelde) muren gaan slaan. Niet om 8:50 al. Dat was meer mān punt .
Ik hoor al de hele dag het argument waarom ik geen trampoline in de tuin wil: het geluid!
Mijn buren denken dat barbecuƫn betekent dat je een stuk vlees cremeert.
Verschrikkelijk, die van mij hebben er ook een het hele jaar buiten staan en die krakende veren de hele dag
Ik woon in een flat en mijn onderbuurman blowt. Dat ruik ik heel erg goed in mijn woonkamer.
Recent zijn alle gaten rondom verwarmingsbuizen met een soort pur dicht gemaakt door de woningbouw. Ik hoopte dat dat zou helpen, maar het maakt geen verschil.
Ik vind dat je in je eigen huis moet kunnen blowen, dus ik ga hem er niet op aanspreken. Maar er is er nog iets wat ik zelf zou kunnen doen?
Wat lastig⦠tja je zou dit aan hem aan kunnen geven, precies zoals je hier doet. En wellicht kan je vragen of hij dan een raampje extra open kan zetten of de afzuiger (kap) een standje hoger wil doen ten tijde van het blowen?
Een luchtreiniger met ionisator. Dat reinigt de lucht, en de ionisatie neutraliseert praktisch alle geuren. Je hebt ze in verschillende soorten, maten en prijscategorieƫn. Wij hebben er al jaren een van Clean Air Optima, heel tevreden over!
Weet de woningbouw al dat dit niet werkt? Werkt de ventilatie naar behoren in de rest van het gebouw?
Thanks voor alle reacties!
Het dichtmaken van de gaten was vanwege iets met brandveiligheid. Was niet ivm geuren.
Ventilatie hebben we alleen in dichte keuken, toilet en badkamer (zoān gat rechtstreeks naar het dak). We hebben dus ook geen afzuigkap die hij aan kan zetten.
Zoān luchtreiniger is nog wel een idee. En zelf een raampje openzetten natuurlijk. Dat kan nu weer makkelijker nu het niet meer zo koud is.
Ik kom hem tegenwoordig bijna nooit meer tegen, maar als we weer een x aan de praat raken dan kan ik het luchtig benoemen.
Misschien een keer even langs met wat WD40?
Ga gelukkig binnenkort verhuizen