Pff onze buren zijn zo aso. Ik heb maandag mijn auto door de wasstraat gedaan, hij glimt helemaal mooi. Gaat de buurman gister zijn auto met een hogedrukspuit schoonmaken naast mijn auto. Terwijl hij ook een paar meter naar voren kon rijden. Hierdoor spuit hij dus al het vuil en foam richting mijn auto. Toen hij bezig was zag ik dat de voorkant van mijn auto wit was van het foam en heb ik gevraagd of hij het voortaan even kan aangeven, dan had had ik mijn auto weg gezet. Dan krijg je zo’n simpel antwoord met het is maar foam hoor. Vandaag liep ik langs mijn auto en de voorkant zit nu dus vol met vlekken.
Sowieso hoge druk spuiten! En hoezo moet de auto met een hogedruk spuit ipv water en sop?
Er is bij ons altijd wel iemand in de buurt aan het hoge druk spuiten. Irritant geluid en altijd herrie. Ik zeg eerlijk dat ik hem ook heel soms gebruik om mijn tuinmeubels en de tegels die ik heb echt goed schoon te krijgen (1 x in de 2 jaar ofzo, de rest met een schrobber/doeken en water) maar daarna zit alles onder de viezigheid. De ramen, de schutting enz. Denk je dat je klaar bent maar moet je daarna al het andere weer schoonmaken
Edit: wilde antwoorden op @Softijs maar niet goed geklikt denk ik
De buren hebben zo’n roterende schoorsteenkap en die maakt me toch een lawaai (vooral 's nachts). Ik snap niet dat ze er zelf geen last van hebben. Het dreunt echt helemaal door en we slapen er al nachten slecht van. Dit weekend maar eens bij ze navragen want volgens mij moet dat ding nodig gesmeerd worden.
Ik deel deze ergernis zo! Ik had een paar jaar geleden buren met een tegeltuin met in het midden een enorme houten bak/vijver met koikarpers en verder dus alleen maar tegels. Die stond letterlijk elke week met een hogedrukspuit die tegels te spuiten. Zoooo irritant!!
Ongeveer mijn buurman maar hij heeft goedkope goudvissen in z’n vijver.
Edit: hij heeft ook een bladblazer voor zijn voortuin en een brommer. Echt genieten.
Bladblazers zijn ook rot. Denk je da je het seizoen van de hoge druk spuiten overleefd hebt krijg je de bladblazers.
Ik snap ook nooit waarom mensen elke week zoveel werk hebben aan hun tuin of elke week de hoge druk spuit gebruiken. Ik ben ook echt geen tuinierder maar 1 keer in het jaar kom ik echt al een heel eind, dan nog een beetje bijhouden en dat is het
Elke dag hier hele dag door hoge drukspuiten met een tuintje van 2 bij 2. 1 ik snap het niet 2 het maakt me zo gestoord
Iemand draait echt keiharde muziek met een heel harde bas en echt duizend bpm, ik word er helemaal zenuwachtig van. Ik trek harde muziek wel maar dit gaat zo snel. Ook geen idee waar het vandaan komt, in ieder geval geen directe buren dus ik heb medelijden met de mensen die wel direct naast deze muziek wonen.
Als mijn buren en ik tegelijk douchen wordt het water minder warm. En je denkt misschien hoe groot is de kans nou dat we precíes tegelijk douchen maar het gebeurt zoooo vaak. Ik wilde net na een lange werkdag even fijn de ‘‘dag van me afspoelen’’ ( ) maar ik stond er nog geen 20 seconden onder en het water werd alweer lauw. Dus nu ben ik in plaats van warm en ontspannen koud en chagrijnig
Het is ook helemaal geen gangbare douchetijd!
Nou het zit me hoog blijkbaar
Snap ik, dat is echt gewoon superirritant als het water koud wordt terwijl je er net ingezeept onder staat. Balen
Huh maar dan wordt het water bij hun toch ook koud? Of zijn zij zo gek dat ze van koude douches houden?
Of… ze houden je in de gaten
Deel je dan een ketel of boiler met hun? Hoe kan dat?
Dat denk ik wel ja. Het is niet koud hoor, maar minder warm. Misschien vinden zij die temperatuur prima? Ik weet het niet.
@Nova ja!
Kan het zijn dat ze afwassen? Of hoor je ze echt in de douche staan
Niet dat dat het minder vervelend maakt, maar omdat je het over vreemde douchetijden hebt
Ik heb precies hetzelfde hier ook wel eens gepost, zo irritant he!! En bij mij douchen ze ook vaak op hetzelfde moment ondanks dat ik op random tijden douche. Snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen
Wij hadden een emmertje bij de weg. Toegegeven; die stond er te lang. We vergaten hem steeds. M’n dochter en partner gingen het emmertje zoeken, want hij ineens verdwenen. Dochter spreekt buurvrouw er op en die zegt dat ie misschien is weg gewaaid ofzo.
Nog geen half uurtje later staat de emmer ineens voor onze deur Buurvrouw vond het schijnbaar een mooi emmertje, want hij was ineens ook schoon.
In mijn buurt zetten mensen spullen voor het huis wat ze niet meer willen. Dat nemen andere dan weer mee omdat ze het wel willen. Misschien dacht de buurvrouw zoiets?
Haha nee, dat is dit zeker niet. Het stind op de vaste plek voor de milieuboer.
Mogen je buren zomaar overhangende takken van jouw boom gaan snoeien? Onze boom mist ineens een hap…
We hebben goed contact met de buren en ze hadden best even een berichtje kunnen sturen, ik vind dit wel een beetje vreemd.
Haha nou toevallig maakte mijn man een opmerking dat ie de boom wilde snoeien en dan de seringenboom van de buren mee zou nemen. Ik geschrokken: “dat ga je wel eerst overleggen toch???”
Niet meer dan normaal dan dat je dat overlegt, ik zou ook boos zijn