Is dat niet gewoon om rustig te pakken? Mijn ouders hadden de carvan ook altijd zo’n 1,5 a 2 weken voor het huis staan om rustig te pakken, alles te controleren en schoon te maken etc voordat ze zouden vertrekken.
Vooral om inbrekers te laten weten dat ze vrij spel hebben zodra de caravan weg is
Voor het zelfde geld zit er iemand in hun huis, weet jij veel.
Zolang mag een caravan waarschijnlijk niet eens in een straat staan
Hij staat op een oprit zegt ze.
Ja dat mag vaak ook niet
Er gebeurt verder ook niet veel in en rondom de caravan. Dus nu zijn we geïntrigeerd. Benieuwd hoelang het ding er nog gaat staan.
Net burenoverlast gemeld.
Sinds de asociale klaploper van een vriend van de onderbuurvrouw weer bij haar woont hoor ik overdag heel vaak de bas van muziek doordringen bij mij. Door alles heen, TV, wasmachine you name it ik hoor de bas nog steeds. Zit nog een hele verdieping/appartement tussen zelfs! Andere buurman had al eens aangebeld, die werd nog net niet weggelachen. Ik sprak anderhalve week terug de buurvrouw aan en die reageerde heel netjes. Vandaag was het weer hard dus ik bel weer aan, doet de klaploper open. JAAAAA is allemaal maar MIJN probleem. En ZIJN dure installatie, hij gaat gewoon muziek luisteren blabla en het is pas 2 uur 's middags (het is altijd overdag maar dat vind ik niet minder kut). Belt ie paar uur later ineens aan: Jaaaaaa ik ben bij de buren geweest en die horen helemaal niks!!! JOUW PROBLEEM en flikker maar op en ga in het bos wonen. Heb de deur in zijn gezicht dichtgesmeten met de melding dat ik een klacht indien bij de woningbouw en dit elke keer als ik het hoor ga blijven doen.
De buren waar hij misschien was dat is wel dezelfde etage maar daar zitten bergingen en slaapkamers tussen dus hun woonkamers grenzen helemaal niet aan elkaar. De andere buurman is ie niet langs geweest en de ene heeft zelf dus al eens zijn beklag gedaan. Daarnaast was ie van de week ook ruzie aan het maken en zou hij een jonge meid geslagen hebben.
Dat hij de vlektyfus krijgt. Ik haat zulke mensen echt intens. Dat ze hem maar naar een asoflat verplaatsen (dat klinkt en is onaardig maar die zijn er wel in de buurt, daar houdt niemand rekening met elkaar maar verwachten ze dat van elkaar ook niet). Ben benieuwd of de woningbouw erop gaat reageren, voel me ook niet veilig met die man in de buurt. Het is echt een heel dreigend type, daarom heb ik uberhaupt tot nu gewacht er iets van te zeggen. Gadverdamme.
Ohhhhh ik herken deze ergernis zo erg. Gelukkig bleek mijn buurman na een belletje naar mijn huurbaas heel chill en kon ik altijd appen. Maar die tering bas dreunt inderdaad overal door heen. Zelfs die wassen oordopjes helpen dan niet. Hoop dat je buurman de tyfus in zijn oogbal mag krijgen.
Mijn bovenbuurman heeft de muziek ook altijd zo hard staan. Als ik aanklop doet hij ook gewoon niet open, zo aso.
Mijn buurman is permanent in z’n achtertuin en hij laat elke 2 minuten zooo’n smerige boer ben op dat vlak echt wel wat gewend maar dit is next level goor, zo’n halve kokhals
Op zo’n mooie dag als vandaag vind ik dat extra irritant
In dit geval een schultenbrau drinkende asociaal. En vriend omdat het de partner van de buurvrouw is.
Ik bedoelde het voor deze kneus ook als scheldwoord in mijn pissed bericht van eerder en dat is niet netjes van mij dus daarvoor excuses. Deze man is gewoon een asociaal en die vind je overal ter wereld en in elke wijk.
Mijn buren hebben een huisparfum denk ik en altijd als hun deur open staat en de wind ongunstig is zit ik eerst een tijd in die zoete weeïge geur. Zo ranzig en helemaal in combinatie met de peukenlucht van de buurman erbij.
Huh hoezo niet? Een oprit is niet onderdeel van de openbare weg. Erin kamperen op de oprit zal misschien niet mogen, al kan ik daar ook geen logische reden voor bedenken.
Geen idee waarom maar kan me voorstellen dat het iets met het straatbeeld te maken heeft want het is natuurlijk lelijk. Ligt aan de APV van de gemeente hoe lang hij er mag staan maar mag er zeker niet het hele jaar door staan
In mijn stad mag het niet langer dan 3 dagen op de openbare weg of plek zichtbaar vanaf de openbare weg.
Ik weet niet of dat ook gecontroleerd wordt eigenlijk. Aanhangers mogen dat ook niet bij ons (staan er veel van bij ons in de straat)
Ook @Beutyschooldropout vaak wordt gecontroleerd op basis van een melding. En dat gebeurt snel haha
Gaan mensen serieus een melding maken omdat buren een caravan op hun eigen oprit hebben staan?
Zou ik zeker doen