Waarom? Kan t me wel voorstellen als je er last van hebt, maar als t op hun eigen oprit staat (dus geen parkeerplekken in beslag neemt ofzo), wat voor last heb je er dan van?
Kan uitzicht belemmeren, bij m’n ouders kunnen ze een kant niet meer opkijken uit het raam vanaf de bank als de caravan vd buren er staat. Maakt voor effe niet uit,maar heb je ook geen weken zin in
Ik vind het ontzettend lelijke dingen.
Dat zijn het ook. Maar zou nooit in me opkomen om de moeite te nemen om daar een melding van te maken tenzij ik er echt hinder van zou hebben. Nederland is echt een bemoeiland, wat verschrikkelijk zeg
Eh ja zeker wel!
Hier in onze straat vol met babyboomers (die of een camper hebben of een caravan) zou het straatbeeld anders niet om aan te zien zijn. Als je niks met kamperen hebt, is het een triest aanblik zo’n wit gevaarte.
Buren die de bbq aan hebben en je gewoon de stukken verbrand dood dier ruikt die veel te lang op zo’n rooster liggen. Natuurlijk staan die mannen allemaal weer bij de BBQ en hoor ik de vrouwonvriendelijke grappen voorbij komen.
Bij ons in de wijk staat er elke dag een vrachtwagen (de cabine zeg maar, zonder oplegger) bij iemand op de oprit. Van een rijtjeshuis. Lijkt me zo vreselijk irritant als buren.
Bij mijn vorige huis woonde ik direct aan de straat, geen voortuin oid. Als er dan een camper voor de deur staat voor een paar weken is dat echt niet fijn. Dan zie je gewoon niks, alleen de camper. En het houdt al het licht tegen.
Voordeel van een flat is dat je dan iig nog uit je raam kan kijken
Als er bij mijn ouders een camper voor de deur geparkeerd staat dan kunnen ze letterlijk niet naar buiten kijken en omdat de caravans zo wit zijn en enorm reflecteren worden ze helemaal blind van de weerspiegeling van de zon. Als je normaal vrij zicht hebt is dit redelijk frustrerend.
Je hebt ook regels en wetten. Sommige voertuigen mogen niet overal staan. Ongeacht of iemand een sociale huurwoning of villa heeft
Uit nieuwsgierigheid; hoe weet je dat zo iemand van Veilig Thuis is?
Huh wat raar? Dan weet de hele buurt dat veilig thuis bij je langskomt?
Ja dat vind ik ook raar en niet discreet.
Hier bij de flat staat ook vaak een auto van veilig thuis, maar dat is niet veilig thuis in de zin van mishandeling maar valpreventie elke keer weer in de war.
Ik ken dat niet van toen ik er zelf werkte! Totaal niet discreet, kan me geen situatie voorstellen dat je met zo’n auto op pad gaat.
Was het niet dit?
Overigens wil ik je niet in twijfel trekken hoor, maar dat is dan echt nieuw en echt niet handig imo.
bij ons in de straat zijn mensen na het be-kunstgrassen van hun tuin nu begonnen met het be-kunstgrassen van de voortuin. echt zin om dan je voorrecht op een tuin in te trekken.
Absoluut, als je geen moeite wilt steken in het onderhouden van een postzegelgrootte aan natuur (of op z’n minst niet-milieuverloedering) moet je maar in een appartement wonen. Genoeg mensen die maar wat graag jouw tuin zouden willen.
Iets waar België beter in is dan wij, daar mag je niet zomaar je tuin verharden
Als bonus deze sad foto van een man in zn verharde voortuinstraat
Mijn nieuwe buren hebben de prachtige tuin die er was helemaal bestraat en 2 stukjes kunstgras. En dan 2 kleine borders waar vast iets van een siergras in komt of zo. Is ook geen kleine tuin ofzo. Word er zo verdrietig van, ik hoop dat ze de hele zomers hun voeten verbranden aan die kuttegels.
Wat een gezellige boel daar