Ik krijg echt de neiging om tijdens het hardlopen dwars door die voortuinen te rennen en het grind “onbewust” door de war te trappen. Er staan niet eens hekjes ertussen.
Nou ja zeg!! Je zonnebril opzetten voordat je wegrijdt! Dat hoor je op de snelweg te doen met beide handen van het stuur! Ach dan hebben de buren er in ieder geval geen last van
Weet niet of dat hier het geval is, maar ik vind het ook irritant (en smerig) als mensen hun auto een tijd stationair laten lopen voordat ze wegrijden.
Haha oh mensen zijn zo erg ik ga echt helemaal stuk (wel sneu voor jullie sorry)
Haha wat. Doet hij daar een half uur over ofzo? Of is ze gewoon niet helemaal lekker bij haar paasei?
Een zonnebril opdoen gaat het over, hoeveel tijd kan het zijn
Als ik jouw vriend was zou ik de volgende keer expres even zwaaien als hij haar ziet
Hoe reageerde je vriend erop?
Ik ben ook heel benieuwd waarom het “te lang” is eigenlijk
Ja haha ik ook .
Heeft ie de motor dan al draaien waar zij “last” van hebben?
De mensheid hé jongens soms blijft het je verbazen.
Directe buurvrouw naast me hoor ik iedere dag wel haar kind hard corrigeren, maar 1 keer in de week wel pittige ruzie. Nu ook, as I type. Voordeel, eerst waren haar tuindeuren open en kon de hele buurt meegenieten, nu zijn haar deuren dicht. Ik hoor meteen de isolerende werking van triple glas, best goed!
Ik kom uit een flatgebouwtje met heel veel gezeik en overlast 's nachts, maar dit is ook wel irritant. Vuurkorfje in de winter, muziek buiten draaien, met O&N vuurwerk afsteken naast je voortuin en auto maar dat niet opruimen, vaak gegil van de jongste dochter, hond die steeds 20 min blaft als niemand thuis is…
Gelukkig zeiden ze al dat ze verhuisplannen hebben.
Onderburen hebben sinds een tijdje een hond. Geen idee waarom, want ze kunnen amper voor zichzelf zorgen. Beest blaf de hele dag
Sorry, zat tijdens het typen al te denken aan de voortuin, foutje!
Ik ga er niks van zeggen maar ik irriteer me best wel aan de buren die deze dag hebben uitgekozen om uitgebreid te gaan klussen in hun tuin. Ik had gehoopt lekker van het zonnetje te kunnen gaan genieten in de tuin maar nu zit ik in de herrie.
Zijn wij buren? Ik wilde hier ook over komen klagen.
Het gaat al het hele weekend door. Zagen, schuren, timmeren. En ik snap het heus, want doordeweeks werken, etc. Maar zorg dan in ieder geval dat er af en toe een uurtje rust is. Er is oprecht nog geen moment geweest dat het even stil was. Het stopte pas later op de avond, toen het zonnetje alweer weg was. Hopelijk vandaar iets eerder
Is het nu stil bij je? Dan bestaat de kans dat we buren zijn want ze zijn gestopt. En ik snap ook dat niet iedereen doordeweeks kan klussen maar stiekem vind ik dat je op zondag gewoon niet moet klussen En ergens ben ik ook gewoon een zeurende buurvrouw want ik vind klus geluiden sowieso irritant. Ik zal er alleen niet zo heel snel wat van zeggen.
Ja, ik voel me ook wel 80 als ik dit terug lees. Maar da’s prima
@McApple Helaas, hier still going strong.
Dat is heel persoonlijk maar als ik kan kiezen dan het liefste doordeweeks (maar ik snap dat natuurlijk voor heel veel mensen niet haalbaar is) want dan kan ik ook gewoon op kantoor gaan werken of ergens anders buiten de deur. En van de weekenddagen het liefste de zaterdag. En dat is echt een beetje egoïstisch, daar ben ik mij bewust van, maar op zaterdag ben ik vrijwel nooit de hele dag thuis.
Maar zoals ik eerder schreef, ik ben af en toe gewoon een beetje een zeurende buurvrouw die zich ergert aan geluiden. En ik zal de buren er echt niet op aanspreken of wat dan ook. Maar het is hier echt al een jaar lang op vrijdag en zaterdag is de ene buur aan het klussen en op zondag nu dus de andere buur. En als er niet geklust wordt (doordeweeks ) dan is er een hoop gegil van de buurkinderen op de trampoline.
Heerlijk weer, veel kinderen buiten en die maken lawaai, snap ik. Maar echt brullende jankende kinderen die maar door blijven gaan, ik moest echt vroeger direct naar binnen als ik teveel geluid fabriceerde. Misschien ben ik dan wel een oma ik stoor mij er onzettend aan