Zat net buiten in de tuin, zeg maar naast de schutting. Tot op een gegeven moment het buurjongetje aan de andere kant van die schutting besloot te gaan plassen!? Euhm sorry…?
Als ik als kind op straat gilde moest ik een uur binnenblijven vroeger
Mocht best hard praten enzo maar dat hoge gegil werd echt geen seconde getolereerd omdat m’n moeder er zelf echt agressief van werd.
Ik heb wel eens keihard STIL!! geroepen en dat hielp haha
Zou ik wat over zeggen, kunnen ze in principe gewoon verhalen op hun aansprakelijkheidsverzekering
Ik moest stiekem een beetje lachen om je volgorde: je tuinkussen of je spelende kinderen ofzo.
Ja, niks… hahah ik zat met mn vriend buiten dus eerst dachten we van horen we dit nu goed wtf? Maar ja, we hoorde het goed en zijn toen naar binnen gegaan
Het is hun eigen tuin dus ja… zou jij wat gezegd hebben?
Ligt eraan hoe goed je met je buren omgaat natuurlijk. En hoe oud is je buurjongen en waren zijn ouders in de tuin? Ik zou het zelf fijn vinden om te horen als ik jouw buren was, omdat in de tuin plassen absoluut niet zou mogen! Ik zie mijn neefje (4) zoiets ook nog wel stiekem doen om niet naar binnen te hoeven om te plassen en zo weer sneller door te kunnen spelen
Jongetje is een jaar of 7 denk ik en de ouders waren niet in de tuin op dat moment.
Ga er nu niks meer van zeggen, maar mocht het nog een keer gebeuren zal ik eens bij de buren informeren.
Opzich heb ik zoiets van ja genoeg mensen die hun honden in de tuin laten plassen bijvoorbeeld, maar denk inderdaad niet dat de ouders het wetem/het oké vinden.
Ja dikke kans dat ze er niks van weten en dat het ook niet mag. En als hij 7 is weet hij dat ongetwijfeld zelf ook wel
Jeetje ik vind dit echt aso van jouw buren. Is het huur of koop? Want 9 van de 10 keer mag je niet bbq-en op een balkon. Heb zelf in een appartement gewoond (sociale huur) waarin duidelijk stond dat bbq-en verboden is. Vaak is dit ook iets wat in het reglement van de VVE staat.
Hahaha ja sowieso wel inderdaad!
Als het vaker gebreurd, gaat de geur ook echt overheersen, dus zou er een 2e keeer zeker wel wat van zeggen
Bbqen op een balkon is idd vaak niet toegestaan (en gewoon ook echt dom)
Vanwege de overlast van rook en geur. Je woont natuurlijk in een appartementencomplex best dicht op elkaar.
Ik hoorde gisteren op de radio dat je ook niet op een balkon mag bbq en ivm de koolmonoxide die naar binnen kan waaien en daar blijft hangen.
Mijn buurman heeft de radio aan staan op een box in zijn tuin én kijkt tegelijkertijd Tiktok filmpjes ofzo op vol volume. En dat echt uren achter elkaar. Telkens afgeleid terwijl ik mijn boek probeer te lezen
Geen echte burenergernis, maar een prachtige illustratie van het gegeven dat ik de niet helemaal sociale buurvrouw ben.
Wilde vanmiddag even snel een boodschap halen, maar zag dat de overburen net thuis waren van vakantie en dat ze de hele dag buiten met de caravan in de weer waren. Het zijn heel aardige mensen, maar ze praten zo veel en je komt er nooit meer vanaf. En ik had net geen zin in een gedetailleerd reisverslag over Zuid-Frankrijk.
Long story short: ik heb mij met mijn fiets en nette schoenen minutenlang een weg gebaand door onze weilanden achter ons huis, om maar niet aan de voorkant langs de buren te hoeven fietsen.
Op de terugweg zag ik vanaf de doorgaande weg dat er niemand meer buiten stond en hoefde ik de exercitie niet te herhalen met een tas vol boodschappen 🫠
Hahaha ik zie het helemaal voor me.
Terug was makkelijk geweest om van ze af te komen.
Sorry heb ijs in mijn tas, moet snel de vriezer in!
Haha ik begrijp je helemaal. Mijn vriend neemt dezelfde bus als de buurvrouw naar werk. Ze staat hem de laatste tijd soms op te wachten voor de deur om samen naar de halte te lopen. Nu gaat hij soms maar met de fiets naar de tramhalte, omdat hij niet altijd zin heeft om elke ochtend met haar te praten
Mijn tokkie buren hebben weer al hun tokkie vrienden uitgenodigd voor een avondje karakter, maar nu in het opblaas bubbelbad in de tuin. Echt doe normaal. Ik wil met de ramen open slapen af afkoelen ipv dit kattengejank tot midden in de nacht aan horen.
Echt elke warme zomeravond dit gezeur weer. Het verpest zo erg het genot van onze tuin.