Geen idee of ze langs zijn geweest. Ik heb uiteindelijk mijn ventilator vol aan gezet, luisterboek op mijn telefoon en een slaappil genomen
. Ben denk ik rond 2 in slaap gevallen en toen was het sowieso nog wel gaande, maar weet niet tot hoe laat.
Buurvrouw die mijn appjes kreeg en zei dat ze niet thuis was heeft niet meer gereageerd en ook niet gelezen dat ik om 12 dus appte van hey joh heb je contact gehad? Er is niets gebeurd nl en het raam staat ook nog open. Dus denk serieus bewust genegeerd.
Het is idd precies wat je zegt wat ik zo kut vind, ik probeer gewoon chill te zijn maar zij doen zó aso en gaan gewoon heel kut met me om. Waardoor ik me super ongemakkelijk/bezwaard/zeikerig voel. Ik vind een feestje ook echt niet erg, maar laat het ff weten en zet vanaf 1 de muziek wat zachter ofzo. Vind dat nog heel coulant zelfs? Vind het ook aso dat ze na dat bier incident niks heeft gedaan, ik had toen dus aangebeld en met haar gepraat en nummers uitgewisseld. Ze zou dan even contacten om vanuit hun raam een emmer sop er overheen te gooien omdat er een raampje boven zit waar ik moeilijk bij kan. NIKS gehoord, dus heb dat bovenraam zelf vanuit binnen toen na een paar dagen maar schoon proberen te maken, lukte voor de helft. Heel mijn raam klemt en plakt nog steeds als ik het open wil doen. Er zit allemaal bier IN mijn verwarming en dat krijg ik er dus niet tussen uit. Ik had echt op zijn minst een reep chocolade in de brievenbus gegooid en geappt om te vragen wat ik kon doen qua schoonmaak als zoiets andersom zou gebeuren. Zij negeren het hele gebeuren en geven een paar weken later gewoon weer een feestje zonder ook maar ergens rekening mee te houden.
Ik overweeg om komende week even langs te gaan om dit te bespreken met ze. Ook uit te leggen dat m’n huis nog steeds niet schoon is na dat bier gooien en dat ik echt niet snap dat je zo met je buren om gaat. Aan de andere kant denk ik dat het ze gewoon echt niet boeit en ik mezelf daarmee alleen maar voor lul zet. Stomme is ook dat ik net 30 ben en zij alle 3 begin 20, dus niet eens dat we zo ver uit elkaar liggen. Het zijn alleen van die typische corporale meisjes met dito vrienden, zo van pappie heeft dit appartement geregeld en wij hoeven nooit in ons leven rekening te houden met wie dan ook want we komen toch overal wel mee weg. Wat dat betreft is denk ik telkens de politie bellen een betere oplossing want worden ze eindelijk eens geconfronteerd met hun kut gedrag.