Gisterenavond politie, worden nu net wakker van geschreeuw… weer politie en mensen worden gearresteerd en meegenomen
Weet je inmiddels meer?
Naar zeg!
Iemand uit het portiek heeft afgelopen week oud papier weggebracht en een hele hoop snippers laten slingeren, die liggen er nu nog steeds. Ik denk dan veeg het even op, is wel zo netjes naar de buren.
Zo erg als dit heb ik het nog niet meegemaakt. Buren aan mijn pleintje hebben nu nog (10 over 12) idioot harde muziek aan. Er lopen ook nog kleine kinderen buiten. Ik durf niet aan te bellen want sowieso horen ze de bel niet en er zit aardig wat drank in vermoed ik.
Kan ik nu de politie bellen? Die gaan vast zeggen dat ik eerst zelf langs moet gaan.
Ja, aangeven dat je alleen bent en niet durft te gaan. Bang bent voor problemen en desnoods dat je anoniem wil blijven. Vooral ook bellen bij het open raam zodat de politie het lawaai op de achtergrond hoort.
Ik ga dit nu doen!
Hoe gaat het verder?
Nou, het standaard antwoord eigenlijk: de politie heeft het heel erg druk en het kan nog wel 1,5 uur duren. Ik zit nu op mijn balkon (de stille kant van mijn huis) te wachten tot mijn vriend thuiskomt. Ik denk alleen dat hij ook niet naar die mensen toe gaat omdat hij denk ik niet in een ruzie terecht wil komen.
Het lawaai is gelukkig afgenomen. Hoor nog wel wat maar lang niet meer zo hard. Wat een opluchting!
vannacht hadden mijn buren een feestje in de tuin en toen het vanochtend weer licht werd gingen ze allemaal haangeluiden maken
was leuk wakker worden haha, meteen de slappe lach
respect voor jou, voor mij zou dat minder leuk wakker worden zijn hoor. Integendeel, woest
ja snap dat wel als het in een woonwijk zou zijn, maar ik woon in het centrum van een stad en dan horen veel geluiden er nou eenmaal bij
Ik heb een tijdje geleden gepost over de buurman bij mijn ouderlijk huis (waar ik door de weeks vaak overnacht ivm werk) en het loopt steeds meer uit de hand. Hij drinkt echt heel veel en heeft nu vriendschappen gesloten met 12/13 jarige jongens die dus bij hem over de vloer komen… hij zelf is in de 50. De buren laat hij gelukkig met rust na veel waarschuwingen met de wijkagent, maar het is zo zorgelijk, hij schreeuwt, slaat op zn eigen deur als zijn sleutels niet direct meewerken… Maargoed, vanmorgen is hij dus van zijn bed gelicht hoorde ik van mijn zus. Zo heftig, vind het echt een beetje eng, ook zo voor die kinderen. Hij kan ook heel snel agressief worden als iets mis gaat dus het is echt op de tenen het portiek door.
Het is ook echt triest want zonder alcohol en als hij zijn medicatie neemt is hij gewoon echt een redelijk normale man.
Er is hier iemand ergens in de buurt die elke dag een super irritant geluid produceert maar ik kan maar niet erachter komen wie het is.
Echt een heel dof maar hard geluid alsof er ergens op wordt geslagen. Het is telkens 's avonds op de meest rare tijden en soms in de middag (maar weet niet of dat iedere dag is want dan ben ik werken) een reeks van 3 a 4 klappen, stil, reeks klappen, even pauze, dan weer wat klappen met telkens een korte pauze.
Dacht al dat iemand aan het bestraten was maar dat geluid is toch wel anders en daarvoor is het ook te onregelmatig. Het duurt ook al meer dan een maand dus zo stil aan ben ik het best beu
Schuin tegenover mijn balkon zijn garages en iemand hier in de buurt heeft een of andere oldtimer auto en elke keer als dat ding uit de garage wordt gehaald moet diegene 100x achter elkaar gas geven zonder weg te rijden zeg maar. ZO irritant. Word echt agressief van dat kut geluid en snap ook niet waarom het nodig is om dat zo vaak achter elkaar te doen?!
Is het geen seksgeluid? Een bed wat tegen de muur bonkt zegmaar? Zou wel verklaren waarom t vaker in de avond is op random tijden, maar ook soms in de middag.
Iemand die een boksbal in huis heeft?
Iemand die een mat of tapijt uitklopt ofzo? Geen idee waarom je dat meermaals per dag zou doen alleen haha
Haha nee dan zou het toch echt een olifant moeten zijn. Het is wel echt veel harder dan een bed dat tegen een muur bonkt. En dat hoor je buiten ook niet zo hard normaal gesproken of althans niet door de hele straat zo ongeveer
@simsalabim nee dat is het volgens mij ook niet. Dit klinkt toch anders. Zelfs als die buiten zou hangen.
Het klinkt inderdaad meer zoals matten kloppen @Junebug85 maar dan op een hele zware holle mat met een mega mattenklopper ofzo? Al zou ik dus ook niet weten waarom je dat elke dag en meerdere malen per dag zou doen? En dan ook nog op zulke rare tijdstippen. Vandaag was het eerst rond de middag, toen rond 18 uur weer en vervolgens net even voor 23 uur weer
Een wasmachine dat niet waterpas staat en dus aan de wandel gaat?