Burenergernissen #2

Ik ben niet thuis maar de buren hier draaien echt de hele dag (tot diep in de nacht) muziek op standje 10. En iedereen hier vindt het normaal haha? Bij mij zou iedereen de politie bellen,

Maar:

We delen éxact dezelfde smaak in muziek, ze draaien allemaal bangers die ik vergeten was dus ik zit nu naar Mary J. Blige te luisteren, net naar Ja Rule ft. Fat Joe, Soulja boy, heb al een aantal nummers geshazamed en toegevoegd haha ik geniet hier echt van. Eigenlijk echt saai dat het bij mij altijd zo stil is.

31 likes

Haha jij hebt eigenlijk nu dé kans om mee te feesten! (Refererend naar de appjes die buren altijd sturen: heb je er last van? Kom gezellig langs voor een biertje)

4 likes

Echt aaaltijd vreemde geluiden omg wat doen zij?? En ze zijn aan het hameren om half 11 toppp. Duurde gelukkig maar paar minuten maar dan nog wat bezielt je even serieus.

2 likes

Ik was na vannacht helemaal klaar met de irritante geluiden van mijn bovenbuurman. Heb vandaag drie keer bij hem aangeklopt en hij doet gewoon niet open. (En hij was gewoon thuis, want hij maakt ook overdag allemaal geluid). Kwam ik mijn buurvrouw tegen en ze gaf als tip dat hij rond 9 uur altijd even een wandelingetje maakt, maar hij liep zo snel de trap af dat ik hem alsnog heb gemist :joy:

2 likes

Overoveroverburen zijn hier net komen wonen, ze zijn druk bezig geweest met verbouwen en nu is het tijd voor de tuin. Al het groen is er uit en er komt een nieuw tegelpaleis :sob:

3 likes

Dit zou verboden moeten worden

14 likes

Mijn buren hebben automatische zonnewering die dus open en dicht gaat als de zon wel of niet schijnt, maar het piept dit jaar ineens heel erg. En vooral met dit weer gaat het dus de hele dag door open en dicht, zo irritant. Dat ze er zelf ook niks aan doen snap ik niet, want het zal voor hun nog veel luider zijn.

4 likes

Zou gewoon even aanbellen, niks wat een busje WD40 even snel kan verhelpen lijkt me. Soms kan je zelf echt heel blind of doof zijn voor dat soort dingen.

1 like

Ze hadden het laatst wel gefixt want het begon als een krijsende vogel te klinken haha, maar een week later begon het weer te piepen. Ik zal er inderdaad wel eens wat van zeggen, ik hoop voor ze dat het makkelijk op te lossen is met wat WD40.

1 like

Er zijn nu buren zo hard muziek aan het draaien dat alles 2 verdiepingen hoger trilt :unamused:

Niet echt een typische ergernis maar ik ben lid van de “buy nothing” Facebook groep van mijn buurt. Ik weet niet of dit in NL ook populair is maar je kan er zowel spullen plaatsen waar je vanaf wilt en ook spullen die je zoekt en de bedoeling is dat alles gratis weggeven wordt.

Maar de dingen waar mensen naar opzoek zijn is altijd van dit kaliber: dyson fohn, ipad… en net zag ik iemand om een SUP vragen (hallo die zijn honderden €€) :sweat_smile:

En dit is dan wat er gratis wordt weggeven hahaha:

14 likes

Ik zou 100% op die donuts gereageerd hebben haha

1 like

Droge donuts van twee dagen oud? :sweat_smile:

10 likes

Waar mensen misschien met hun handen al aan hebben gezeten :smiling_face_with_tear:

7 likes

Nou misschien, je ziet gewoon dat iemand heeft lopen grabbelen in die doos :joy:

3 likes

Oja nee dan niet, ik dacht dat ze van vandaag waren
En @ZusjevanJoost hier zou ik niet eens zo bij stil staan eigenlijk, zelfgemaakte traktaties op kantoor ofzo zie ik als hetzelfde niveau

5 likes

Net mijn buurman eindelijk aangesproken en het was zo’n ongemakkelijk gesprek. Tijdens het praten liep hij ook al richting de trap om zo snel mogelijk van me af te zijn. Hij wist ook niet waar het geluid vandaan kwam, maar zou er wel opletten

Edit: nou hij maakt nog steeds veel geluid helaas :smiling_face_with_tear:

Wat voor geluid is het dan?

alsof hij elke dag zijn meubels zit te verschuiven, vooral in de nacht heel irritant :frowning:

Wij hebben een groep die vee voe niks heet (veel voor niks), love dat. Maar je mag daar geen zoekberichtjes posten, enkel dingen aanbieden

3 likes