Naar een hysterische kerstmarkt ergens?
Misschien een soort (warm!!) zwemparadijs? Weet niet of dat onder pretpark of sportieve activiteit valt maar is met een dreumes ook leuk!
Geen idee of het in de buurt is maar het drielandenpunt? Leuke torens te beklimmen dus sportief en grote speeltuin voor dreumes.
Eventueel combineren met kerstmarkt of andere wandeling/fietstocht.
Glow in the dark midgetgolf?
Hier ben ik vorig jaar geweest en dat was fantastisch! Het is alleen niet een echte avondvulling, ik zou het combineren met een (mid)dagentree.
Wat is leuke merchandise van een Nederlandse sportclub (voetbal, basketbal of tennis) voor een niet-Nederlandse jongen van 12?
Ik ben op jacht naar een kerstcadeau voor mijn neefje en de suggestie (opdracht ) van m’n schoonzus is om een sporttop mee te nemen van een Nederlandse club. Maar ik ben zelf helemaal niet into deze sporten. Eerder heb ik weleens een oranje pakje van het Nederlands elftal gegeven dus ik wil nu wat anders.
Deze vind ik wel mooi/cool:
Feyenoord T-shirt Captain Kids | Officiële Feyenoord Fanshop
Maar misschien hebben jullie nog andere suggesties? Wat is het meest cool/geschikt voor iemand die waarschijnlijk niks weet van Nederlandse clubs?
Wonen ze ook niet in Nederland? Ajax of Feyenoord lijkt me prima idd
Nee ze wonen niet in Nederland idd, dus daarom dacht ik ook aan een grote club. Ik kan wel de club uit m’n eigen stad doen maar… tja…
Ja leuk toch! En dan iets eten uit de stad erbij ofzo
Ik zou juist wel de club uit je eigen stad doen. Veel leuker dan de ‘bekende grote 3’.
En als je dan toch een van de klassieke grote 3 doet, zou ik eerder Ajax (of psv) doen dan feyenoord. Ajax is internationaal veel bekender en ik denk psv ook
Ik moet iets voor mijn broertje een cadeau verzinnen en dat is altijd al rampzalig, maar door omstandigheden nog lastiger dan normaal.
Over het algemeen is hij iemand die als hij iets leuk vindt/graag wil, het direct koopt. Normaal kon ik nog voor een doe-kado/ervaring kiezen (zoals een comedy-avond) maar dit is nu geen optie. Zonder in teveel details te treden, maar fysiek is dat gewoon even geen optie.
Ik dacht: onder het mom: Als je zelf al alles hebt, dan maar iets voor je hond?
Hij heeft een vrij grote actieve hond, iemand nog ideeën? Iets voor mijn broertje zelf zou nog leuker zijn. Maar dat is gewoon lastig.
Budget is vrij flexibel omdat we ook een feestdagen/verjaardag combi kunnen maken bij een groter cadeau.
Mijn beste vriendin promoveert binnenkort en ik zou (samen met de derde vriendin in ons groepje) graag een betekenisvol cadeau willen geven. Normaal geven we elkaar eigenlijk altijd ervaringen cadeau, maar omdat ze binnenkort gaat bevallen is dat niet zo handig. Daarnaast leek het ons ook leuk om nu juist voor iets blijvends ofzo te gaan, maar ik vind het echt heel lastig omdat mijn vriendin helemaal niet materialistisch is. Dus ideeën zijn welkom budget is denk ik max 100 euro.
@Denver het eekhoornvoederhuisje was echt een groot succes hier! Kreeg net nog een berichtje met een foto dat hij hangt en hoe leuk ze het wel niet vinden
Als je zoekt in dit topic op promotie of promoveren kom je eind maart/begin april posts tegen met veel goede cadeau ideeën voor een promotie!
Ja goeie, had ik al gedaan maar zag vooral die dingen van een stempel of pen ofzo en dit past juist niet zo bij mijn vriendin (te klassiek denk ik). Terwijl het natuurlijk wel mooie blijvende cadeaus zijn.
Een geboortekerstbal? Maar misschien is dat leuker als kraamcadeau.
Voorbeeldje:
Oh wat leuk! ik hoop dat er veel eekhoorntjes op af komen
Is iets van een sieraad iets? Ik heb twee vriendinnen oorbellen gegeven van een juwelier in de stad waar we woonden (hij had niets speciaals met de stad, maar we vonden allemaal de sieraden die hij maakte altijd mooi) toen ze promoveerden, die waren daar heel blij mee maar het ligt natuurlijk aan de persoon of zoiets past.
Ik maak een adventskalender met 12 cadeautjes van 3-5 euro voor mijn vriend. Tot nu toe heb ik: kerstsokken, onderzetters, citroenpers, douchegel setje, chocoladeletter, boxershort en een muji geurkaars. Ben nu alleen een beetje inspiratieloos, iemand nog leuke ideeen? Zag de tips voor de kalender hierboven maar vind het voor mannen altijd zo veel lastiger iets te bedenken
Een kaartspel, riem, gezichtscrème, kraslot, klein flesje sterke drank, tijdschrift hobby, cockring, stropdas, borrelglaasjes, kerstbal met jouw naam erop of zo’n te gekke hartjes ketting met naam!