Mijn beste vriendin promoveert binnenkort en ik zou (samen met de derde vriendin in ons groepje) graag een betekenisvol cadeau willen geven. Normaal geven we elkaar eigenlijk altijd ervaringen cadeau, maar omdat ze binnenkort gaat bevallen is dat niet zo handig. Daarnaast leek het ons ook leuk om nu juist voor iets blijvends ofzo te gaan, maar ik vind het echt heel lastig omdat mijn vriendin helemaal niet materialistisch is. Dus ideeën zijn welkom budget is denk ik max 100 euro.
@Denver het eekhoornvoederhuisje was echt een groot succes hier! Kreeg net nog een berichtje met een foto dat hij hangt en hoe leuk ze het wel niet vinden
Als je zoekt in dit topic op promotie of promoveren kom je eind maart/begin april posts tegen met veel goede cadeau ideeën voor een promotie!
Ja goeie, had ik al gedaan maar zag vooral die dingen van een stempel of pen ofzo en dit past juist niet zo bij mijn vriendin (te klassiek denk ik). Terwijl het natuurlijk wel mooie blijvende cadeaus zijn.
Een geboortekerstbal? Maar misschien is dat leuker als kraamcadeau.
Voorbeeldje:
Oh wat leuk! ik hoop dat er veel eekhoorntjes op af komen
Is iets van een sieraad iets? Ik heb twee vriendinnen oorbellen gegeven van een juwelier in de stad waar we woonden (hij had niets speciaals met de stad, maar we vonden allemaal de sieraden die hij maakte altijd mooi) toen ze promoveerden, die waren daar heel blij mee maar het ligt natuurlijk aan de persoon of zoiets past.
Ik maak een adventskalender met 12 cadeautjes van 3-5 euro voor mijn vriend. Tot nu toe heb ik: kerstsokken, onderzetters, citroenpers, douchegel setje, chocoladeletter, boxershort en een muji geurkaars. Ben nu alleen een beetje inspiratieloos, iemand nog leuke ideeen? Zag de tips voor de kalender hierboven maar vind het voor mannen altijd zo veel lastiger iets te bedenken
Een kaartspel, riem, gezichtscrème, kraslot, klein flesje sterke drank, tijdschrift hobby, cockring, stropdas, borrelglaasjes, kerstbal met jouw naam erop of zo’n te gekke hartjes ketting met naam!
Misschien het boek van Tim de Wit, wankel koninkrijk? Gaat over zijn tijd als correspondentie ten tijde van de Brexit maar niet saai, juist wel grappig en het is daar ook echt een puinhoop.
Ik heb geen groene vingers en zelfs ik heb het niet verpest. Daarnaast zijn deze shii-takes lekkerder dan wanneer je het koopt in de winkel. En het ziet er leuk uit.
Een scheurkalender? Krant abbo?
Wat voor persoon is je broertje? In de zin van wat vindt hij leuk, of wat heb je hem in voorgaande jaren gegeven?
Heeft een eigen onderneming. Hobby: muziek (maken), maar op dat front heeft hij alles wel of is zwaar boven budget.
Eerder gaf ik vaak dus iets om samen te gaan doen (uit eten, activiteiten) maar dat is momenteel geen optie.
Heb nu iets voor z’n hond gekocht maar verjaardag komt eraan dus tips blijven welkom!
Als hij gitaar of basgitaar speelt, kun je altijd plectrums kopen. Of een plectrum maker. Want die krengen ben je permanent kwijt.
Deze heeft een slechte review, maar dan weet je ongeveer wat ik bedoel
Ik zoek een cadeau van rond de 20 euro voor een vrouw voor een sinterklaasspel.
Heeft iemand ideeën? Ik kom zelf niet verder als ritusls, een winterpakket met Chocomel stokjes ed of iets kerstig…
Hier ook 3 cadeaus moeten zoeken voor dat bedrag Parfum (aanbieding bij kruidvat), bordspel, mooie sjaal, geurkaars, schoudertasje
Ik ben op zoek naar middelmatige luxe bad/doucheproducten. Prijscategorie bodyshop of rituals, maar dan andere misschien iets minder bekende merken die ik wel in een fysieke winkel (Den Haag) kan kopen
Heeft iemand tips?
Lush?
Marie Stella Maris? Is te koop bij de Bijenkorf