Ja dat hebben ze weleens gedaan. Goed idee! Ik ga er meteen naar kijken
Leuk idee! Hierbij mijn wishlist:
- Donald Duck scheurkalender
- Boek: Monocle guide to gentle living
- Boek: Where architects sleep
- Satijnen badjas van H&M
- Wollen trui van &Other Stories
- Sloffen van Give a Pom
- Oorbellen van Lauren Ralph Lauren
- Kookboek Jamie in 30 Minuten
Ik ben nog op zoek naar een cadeau voor een vriend van me (Secret Santa). Hij is nogal een specifiek persoon en daarom vind ik het zo moeilijk om iets voor hem te kopen. Qua stijl is hij nogal hipster en antikapitalistisch, een artistiek type. Hij geeft bijna nooit geld uit aan dure dingen, maar is ontzettend creatief en maakt heel veel zelf (meubelen, maar ook keramiek). De dingen die hij zelf maakt zien er super design uit. Als je bij hem thuis bent zou je denken dat alles designer is, maar het meeste is zelfgemaakt. Hij is ook minimalistisch, heeft een hekel aan te veel spullen. DIY-boeken of gerei is wat raar om aan hem te geven want hij kan het vaak beter. Ook houdt hij enorm van planten en kruiden, maar daarbij hetzelfde probleem: hij heeft er zelfs zijn eigen bedrijf in, dus ik heb het gevoel dat een cadeau in die stijl niet echt een aanvulling is. Hij is een krak in experimenteren met kruiden en smaken en maakt zijn eigen drankjes.
Ik had nog twee cadeau-ideetjes, maar twijfel nog:
- een cadeaupakket van een lokale brouwerij (waarvan ik zeker ben dat hij het niet kent) die op basis van speciale kruiden eigen bier gemaakt hebben. Dat gaat hij heel tof vinden, maar dan kom ik nog € 10 tekort qua Secret Santa budget. En gewoon een random bon van € 10 geven vind ik ook niet optimaal.
- een T-shirt van zijn favoriete band (waarvan ik weet dat hij het leuk zal vinden), maar hier twijfel ik over de maat en ik heb niet echt een manier om achter zijn maat te komen. Hij is nogal ijdel dus het moet wel de goede maat zijn
Hebben jullie nog ideeën? Budget is € 25, maar een cadeautje van € 10 mag ook als aanvulling op het bierpakket.
En als je dat cadeaupakket van de brouwerij doet met nog wat losse biertjes erbij? Of iets luxe te snacken erbij zoals een kaasplankje ofzo?
Oh ja dat is wel een goed idee! Thanks!
Ik zoek een leuk cadeau voor ander stel, een activiteit die we met zijn vieren kunnen doen. Eerst dacht ik aan uit eten, maar ik vind dat toch te standaard. Het zijn hele goede vrienden van ons dus iets met een overnachting oid zou ook een optie kunnen zijn. Maar ik heb gewoon echt geen inspiratie voor iets leuks, wie weet iets?
Een escape room? Kookworkshop?
Escaperoom heb ik al een keer gegeven aan hun haha, was wel heel leuk maar eigenlijk wil ik niet weer hetzelfde geven. Een kook workshop is denk ik niet iets voor hun. Maar bedankt voor het meedenken!
Walking en floating dinner?
Diner in de trein?
Een bijzondere overnachting bij bijv cabiner? Of hihahut? Van die tweede weet ik niet of het met vier personen kan.
Mijn wishlist:
Victorinox zakmes
Merinowollen buff
PinkGellac rode kleur
Dubbelwandige glazen longdrink formaat
Een beetje in hetzelfde straatje als de escape-room: Wij hadden laatst met een ander stel zo’n VR game gedaan waarmee je samen zombies moet shooten. Dat vond ik zelf echt verrassend leuk!
Maar een dagje naar een pretpark kan ook! Of kaartjes voor een theatervoorstelling/concert.
Thanks voor de inspiratie allemaal! Ik ga eens googlen, want sommige dingen ken ik niet
M’n man opent in het nieuwe jaar een nieuw kantoor met de zaak. Ik wil wat voor hem/het kantoor kopen maar weet eigenlijk niet wat… Een plant oid vind ik te saai
kantoorhond
Hahahaha die is er helaas al. Helaas, want hij is niet van ons
Zo’n ‘care package’, met lekkere thee soorten, koekjes, snoep, koffiesiropen, koffiebonen? Weet niet hoe groot het kantoor is.
Kunstwerk of print om op een mooie plek te hangen?
Glowgolf
Voorstelling cabaretier
Ik had voor mijn vriend kaartjes voor hang youth gekocht voor kerst; nu kwam ik er dit weekend dus achter dat hij al kaartjes heeft Ik wil ju graag iets anders verzinnen maar ik kom niet verder dan een weekendje weg (dat is helaas boven budget)
Hebben jullie misschien ideeën?