Escaperoom heb ik al een keer gegeven aan hun haha, was wel heel leuk maar eigenlijk wil ik niet weer hetzelfde geven. Een kook workshop is denk ik niet iets voor hun. Maar bedankt voor het meedenken!
Walking en floating dinner?
Diner in de trein?
Een bijzondere overnachting bij bijv cabiner? Of hihahut? Van die tweede weet ik niet of het met vier personen kan.
Mijn wishlist:
Victorinox zakmes
Merinowollen buff
PinkGellac rode kleur
Dubbelwandige glazen longdrink formaat
Een beetje in hetzelfde straatje als de escape-room: Wij hadden laatst met een ander stel zo’n VR game gedaan waarmee je samen zombies moet shooten. Dat vond ik zelf echt verrassend leuk!
Maar een dagje naar een pretpark kan ook! Of kaartjes voor een theatervoorstelling/concert.
Thanks voor de inspiratie allemaal! Ik ga eens googlen, want sommige dingen ken ik niet
M’n man opent in het nieuwe jaar een nieuw kantoor met de zaak. Ik wil wat voor hem/het kantoor kopen maar weet eigenlijk niet wat… Een plant oid vind ik te saai
kantoorhond
Hahahaha die is er helaas al. Helaas, want hij is niet van ons
Zo’n ‘care package’, met lekkere thee soorten, koekjes, snoep, koffiesiropen, koffiebonen? Weet niet hoe groot het kantoor is.
Kunstwerk of print om op een mooie plek te hangen?
Glowgolf
Voorstelling cabaretier
Ik had voor mijn vriend kaartjes voor hang youth gekocht voor kerst; nu kwam ik er dit weekend dus achter dat hij al kaartjes heeft Ik wil ju graag iets anders verzinnen maar ik kom niet verder dan een weekendje weg (dat is helaas boven budget)
Hebben jullie misschien ideeën?
Wat vindt hij verder leuk? Heeft hij hobby’s? Of loopt die theatertour van Abel nog, dat is misschien ook wel leuk als hij fan is van hang youth?
Sjoelbak voor in de kantine?
Zijn al leuke ideeën gegeven maar als het een beetje buitenmensen/actieve mensen zijn zou je ook nog aan een overnachting op een waddeneiland kunnen denken en dan wadlopen of mountainbiken ofzo daar
Misschien een (bijzonder) etentje ervoor (of erna, weet niet hoe laat het begint) of 1 nachtje hotel aansluitend? Dat is denk ik goedkoper dan een heel weekend weg
Ahja dat is wel handig om er bij te zetten natuurlijk hij houdt zich veel bezig met het draaien/produceren van drum ‘n bass, gamen (rocketleague) en festivals verder houdt ie veel van IPA’s haha
Als hij ook met vinyl draait misschien een toffe slipmat? Hij zal wel al goede gehoorbescherming hebben of niet? Voor sommige soorten/merken kan je volgens mij ook wel extra mooie of custom doosjes krijgen. Of als hij veel naar meerdaagse festivals gaat zo’n goeie powerbank op zonne-energie?
Of een dagje weg naar een stad met een brouwerij en dan daar een rondleiding, of ergens een bierspijswandeling? Kan met een overnachting maar als het niet al te ver weg is kan zonder ook prima.
Kan iemand misschien meedenken?
Een collega van me gaat een pittige vervolg opleiding doen, ik wilde voor haar een Pakket samenstellen met allemaal dingen ter ontspanning/ondersteuning tijdens deze opleiding van 2 jaar. Ik dacht zelf al:
- mooi notitieboek (wilde ze zelf)
- thuisbezorgd bon
- massage bon
- stressbal
- filmkaartjes
Hebben jullie nog andere ideeën?