Een scheurkalender? Krant abbo?
Wat voor persoon is je broertje? In de zin van wat vindt hij leuk, of wat heb je hem in voorgaande jaren gegeven?
Heeft een eigen onderneming. Hobby: muziek (maken), maar op dat front heeft hij alles wel of is zwaar boven budget.
Eerder gaf ik vaak dus iets om samen te gaan doen (uit eten, activiteiten) maar dat is momenteel geen optie.
Heb nu iets voor z’n hond gekocht maar verjaardag komt eraan dus tips blijven welkom!
Als hij gitaar of basgitaar speelt, kun je altijd plectrums kopen. Of een plectrum maker. Want die krengen ben je permanent kwijt.
Deze heeft een slechte review, maar dan weet je ongeveer wat ik bedoel
Ik zoek een cadeau van rond de 20 euro voor een vrouw voor een sinterklaasspel.
Heeft iemand ideeën? Ik kom zelf niet verder als ritusls, een winterpakket met Chocomel stokjes ed of iets kerstig…
Hier ook 3 cadeaus moeten zoeken voor dat bedrag Parfum (aanbieding bij kruidvat), bordspel, mooie sjaal, geurkaars, schoudertasje
Ik ben op zoek naar middelmatige luxe bad/doucheproducten. Prijscategorie bodyshop of rituals, maar dan andere misschien iets minder bekende merken die ik wel in een fysieke winkel (Den Haag) kan kopen
Heeft iemand tips?
Lush?
Marie Stella Maris? Is te koop bij de Bijenkorf
Een gepersonaliseerde duikbril met snorkel
Misschien kun je kijken naar handgemaakte zeep? Er zijn best veel lokale bedrijven die dat maken, maar je kan bijvoorbeeld ook de zepen van ‘t Zeeplokaal kopen bij WNKL in Den Haag. Ik vind zo’n stuk handgemaakte zeep er altijd heel leuk/luxe uit zien en het is een mooi cadeau.
Een sieraad (eventueel gegraveerd) voor de moeder dat ze later door kan geven. Ik heb een mooie ring die mijn moeder met mijn doopsel heeft gekregen.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar een mooie kinder bijbel?
Ik heb eens een speelsetje van de Ark van Noach gegeven
-
Een cd met kinderliedjes? Vroeger had je bijv. De cds kom aan boord en spoorzoeken. Ik weet niet hoe de muziek nu is maar in een evangelische boekhandel oid hebben ze vast wel keuze.
-
Er zijn misschien ook wel bijbelverhalen die voorgelezen worden.
-
Of je kan een prentenboek doen van krummel geschreven door max lucado of een ander leuk prentenboek met/zonder iets duidelijk christelijks.
-
Niet perse met christelijk perspectief wel heel leuk de animatieserie minuscule. Die zou je op dvd kunnen geven.
Aanvullend op de tip van @Nova Little Dutch heeft een hele mooie, die heeft onze middelste met de geboorte gekregen en speelt ze vanaf 16 maanden ofzo veel mee. Doet nu dienst als stoomboot van Sint deze weken.
Je kunt die dingen vaak ook laten personaliseren, bv met naam en datum erop.
Misschien wel de leukste post van 2022
Kijk eens bij Babassu! Verkopen hele mooie merkjes voor iedere prijsrange.
Goede!! Ga ik morgen even langs