Een gepersonaliseerde duikbril met snorkel
Misschien kun je kijken naar handgemaakte zeep? Er zijn best veel lokale bedrijven die dat maken, maar je kan bijvoorbeeld ook de zepen van ‘t Zeeplokaal kopen bij WNKL in Den Haag. Ik vind zo’n stuk handgemaakte zeep er altijd heel leuk/luxe uit zien en het is een mooi cadeau.
Een sieraad (eventueel gegraveerd) voor de moeder dat ze later door kan geven. Ik heb een mooie ring die mijn moeder met mijn doopsel heeft gekregen.
Ik weet niet hoe oud ze is, maar een mooie kinder bijbel?
Ik heb eens een speelsetje van de Ark van Noach gegeven
-
Een cd met kinderliedjes? Vroeger had je bijv. De cds kom aan boord en spoorzoeken. Ik weet niet hoe de muziek nu is maar in een evangelische boekhandel oid hebben ze vast wel keuze.
-
Er zijn misschien ook wel bijbelverhalen die voorgelezen worden.
-
Of je kan een prentenboek doen van krummel geschreven door max lucado of een ander leuk prentenboek met/zonder iets duidelijk christelijks.
-
Niet perse met christelijk perspectief wel heel leuk de animatieserie minuscule. Die zou je op dvd kunnen geven.
Aanvullend op de tip van @Nova Little Dutch heeft een hele mooie, die heeft onze middelste met de geboorte gekregen en speelt ze vanaf 16 maanden ofzo veel mee. Doet nu dienst als stoomboot van Sint deze weken.
Je kunt die dingen vaak ook laten personaliseren, bv met naam en datum erop.
Misschien wel de leukste post van 2022
Kijk eens bij Babassu! Verkopen hele mooie merkjes voor iedere prijsrange.
Goede!! Ga ik morgen even langs
Ik ben mijn cadeautjes voor sinterklaas aan het inpakken in krantenpapier omdat ik cadeaupapier eigenlijk een verspilling van papier vind en ik ben best wel enthousiast geworden. Met alle foto’s die in de krant staan kun je leuke dingen doen.
Super leuk! In tijdschriften kan je ook mooie platen vinden! Bladzijden uit (woorden) boeken, bladmuziek enzovoort is ook leuk. Of verpakkingen herbruiken. Zoveel mooie doosjes en kleuren! Ik bewaar altijd cadeaupapier en herbuik dat dan. Met stof kan je ook mooi inpakken.
Ik vind wel dat een met zorg ingepakt cadeautje op wat voor manier dan ook, de ervaring nog leuker maakt.
Wow nice, wat een slim idee
Ik ben onlangs geopereerd en de 2 verpleegkundigen die me daarna hebben verzorgd, waren zo zorgzaam en goed. Ik ben morgen in de buurt en wil iets afgeven maar wat is leuk? Chocola vind ik zo meh (prima hoor maar na alle Sint letters etc komt het ff m’n neus uit). Een plantje anders?
Plantjes zijn altijd leuk, soms zijn instellingen alleen heftig met dingen voor jezelf houden. Als het een ziekenhuis was dan zou ik het niet geven. Kaartjes zijn altijd leuk want dan kunnen mensen daar later nog naar terugkijken.
*het zijn verpleegkundigen. Verpleegster is een heel oud woord uit de tijd dat het nog geen officieel vak was maar een ‘roeping’
Ik werk in een iets ander werkveld maar een persoonlijk kaartje met een lieve tekst wordt echt gewaardeerd. In de eerste jaren dat ik werkte had ik al die kaartjes bewaard en las ze wel eens terug als ik een rotdag op werk had gehad.
Evt nog een grote snoeppot of een aantal pakken koekjes voor het team.
Tnx voor je reactie!
Ze noemden zichzelf zo maar idd heb het aangepast
Mooie (gedraaide) kaarsen met een kaartje erbij? Ook leuk voor de winter nu.
Voor mijn team wil ik voor iedereen een kleinigheidje kopen om ze te bedanken voor hun inzet dit jaar. Heeft iemand misschien een origineel idee? Wil het liefst geen cadeaukaart aan ze geven…
Misschien een set met warme sokken/kruik/ mooie kaarsen?