Openluchtmuseum Arnhem
Bootje huren is altijd leuk vind ik
Misschien straalt het geen luxe uit, maar Bakker Bart bezorgt goede en uitgebreide ontbijtjes. Lekkere broodjes, veel soorten beleg (o.a. zalm, rosbief) en sapjes
Mijn schoonouders krijgen voor hun huwelijksjubileum van ons een weekendje weg. Ik heb een soort brochure gemaakt van hotel, reis enzovoort en afgedrukt op dik papier. Nu wil ik die twee vellen graag nog mooi inpakken. Heeft iemand een leuke suggestie?
Edit: al gelukt!
Als een soort boek dat je kan openslaan met leuke fotos aan de buitenkant
Ik wil mijn vriend graag iets cadeau doen nu hij nieuw werk heeft en een paar vrije weken. Ik ben uitgekomen op het huren van een Legoset. Kan ook leuk zijn om cadeau te doen aan neefjes/nichtjes voor hun verjaardag of je eigen kinderen wanneer ze vakantie hebben. Je huurt het vaak per week of meerdere weken. Enige nadeel is dat de stenen meestal op kleur gesorteerd lijken te zijn. Het is dus niet zoals je een nieuwe Legoset in de winkel zou kopen.
Ik heb een andere baan, dus binnenkort heb ik mijn laatste werkdag. Nu wil ik een leuk klein cadeautje aan mijn directe collega’s geven maar ik weet niet zo goed wat. Hebben jullie nog leuke ideeen?
Ik heb laatst van een collega een zakje met zaadjes gekregen voor vergeet-me-nietjes met een leuk kaartje erbij. Vond ik erg leuk!
Je kunt online bestellen incl cadeauverpakking en er dan voor kiezen om het zelf samen te stellen of dat je het door het bedrijf laat inpakken.
Misschien een paar bonbons? Vaak hebben ze al verpakkingen vanaf 3-5 bonbons.
De laatste keer dat een collega bij ons afscheid nam had ze een soort rekje/mandje geregeld met Kanjer stroopwafels. Vond dat leuk toepasselijk, en gewoon lekker!
Ik zoek een cadeau voor mijn 12-jarig neefje. Zijn ouders vertelden me dat hij recent into skaten is en graag kleren van Vans zou willen hebben, maar hier in de buurt zit geen winkel die kinderkledij van Vans verkoopt. Een Vans pet heeft hij al. Het is dit weekend al dus bestellen op Zalando lukt niet meer.
Hij is altijd al mijn kleine schattige lieve neefje geweest die van buitenspelen en dino’s houdt, maar blijkbaar begint hij nu de leeftijd te krijgen waarin hij vooral cool wil zijn. Ik vind het dus lastig te bedenken wat cool is voor een 12-jarige.
Heeft iemand tips?
Gewoon bij een andere webshop kijken?
Omodo, kleertjes.com, zelfs Wehkamp verloopt kleding van Vans.
Die kunnen vaak volgende dag bezorgen
Of hem een dagje meenemen naar een naburige stad waar ze wel een skateshop hebben en er gelijk een uitje van maken? Eventueel gekoppeld aan even langsgaan bij een skatepark in de buurt?
De trouwdag van mijn ouders is bijna, en ik wil graag wat geven maar vind het heel lastig.
Mijn moeder is bezig met afvallen dus wil eigenlijk geen chocola oid geven, ze drinken geen alcohol en we gaan met het gezin al uit eten op de dag zelf. Zat te denken om ze dan misschien uit te nodigen voor een dagje weg maar dat doen ze samen ook al heel veel. Bloemen vinden ze (en ik) milieuonvriendelijk haha.
Denk dat dat altijd leuk is hoor! Ook met kind erbij dan, toch anders. Quality time
Misschien te kort dag maar een ABC boekje maken met foto’s erbij van vroeger en nu?
Geen cadeau inspiratie maar wel inpak inspiratie. Ik heb vandaag bij de Hema dit herpakpapier gekocht. Zo leuk! Ze hebben verschillende printjes dus denk dat ik binnenkort nog wat ga inslaan.
Zelf stoffen gebruiken is uiteraard nog beter! Deze dingen zullen ook niet fantastisch zijn voor het milieu maar ik vind het nog altijd beter dan papier verspillen voor eenmalig gebruik.
Maar neem je dit dan weer mee terug als diegene het heeft uitgepakt? Of is dit dan voor diegene om door te geven?
Ik heb het nu toevallig gekocht voor iemand die duurzaamheidsadviseur is dus vond het daarom wel grappig. Weet ook zeker dat hij het zal hergebruiken.