Cadeau inspiratie topic

Ja die!

@Sjern naar een hondenspeeltuin of een hondenactiviteit (foto’s laten maken, naar zo’n renbaan, afhankelijk van de hond). Je kan op sommige plekken ook suppen met je hond.

1 like

Haha nou in Noord-Holland kun je zeker workshops kaas maken doen!

Edit: Misschien zelf een leuke kroegentocht samenstellen? Of een food tour in Amsterdam. Ga je bij allemaal leuke zaakjes iets te snacken/eten halen. Er zit daar genoeg leuks!

1 like

Hehe! Nou ja er komt wel veel true crime voor in de rondleiding :sweat_smile:

1 like

@Nysmn misschien een bon voor een massagesalon van haar nieuwe woonplaats? Dan kan ze alvast ontspannen na haar verhuis.

@Sjern een SUP-tocht met picnic (en fles rosé)? Heb ik eens gedaan met 2 vriendinnen en was super leuk. Of kano-uitje?

1 like

Mooie peper- en zoutmolen, nieuw servies en gebaksbordjes, sport bh, sierkussens voor op de bank, stoofpan, oorbellen, wenkbrauwgel, goede olijfolie

1 like

Ik ben opzoek naar een cadeau voor mijn nichtje die binnenkort 18 wordt. Ze geeft niet om de typische meidendingen zoals make-up en kleding. Ze houdt van lekker eten en ze gaat binnenkort voor het eerst backpacken.

4 likes

Een mooi reisdagboek? Een reishangmat?

1 like

Misschien dingen die handig zijn tijdens het backpacken? Als ze dat niet al heeft. Bijvoorbeeld een lichtgewicht reishanddoek, sarong, cijferslotje, paspoorthoes, drinkfles die met een clip aan je backpack kan, toilettas met haak, packing cubes, shampoo en bodybar, ehbo kit.

3 likes

Ja dit zijn allemaal super handige dingen!
Klamboe is ook top daarvoor

3 likes

Ja dit zijn mega handige dingen @Stroopwafel ! En ook best duur bij elkaar om allemaal voor het eerst aan te schaffen. Dus ik zou daar heel blij mee zijn geweest.

2 likes

Voor een vriendin die over een paar maanden 30 wordt wil ik 30 ‘cadeautjes’ maken/geven. Liever niet (allemaal nieuw) gekocht, want ze is juist wat bewuster bezig met consumeren en ik let een beetje op mijn geld haha. Ik denk aan wat leuke foto’s, herinneringen en lieve teksten en een uitje samen, maar heeft iemand van jullie nog inspiratie?

Ik weet niet of ze graag buiten is, maar je kan een soort picknickmand samen stellen voor haar. Bij de kringloop kom je vaak wel wat tegen voor een leuke prijs. Of geef haar een gezellige tapas avond cadeau.
Verder denk ik dat het de gedachte is die telt. Maar ik word altijd erg blij van eten en lekker drankje.

2 likes

Zelf een bakmix samenstellen met haar of jullie leivelingsrecept

2 likes

Een playlist maken, en dan een qr-code printen en op een kaartje kleven, of hetzelfde idee maar dan met een serie/film/podcast die je aanraadt, een 2e hands boek/puzzel/spel (van jezelf of uit de kringwinkel), een recept (iets om te eten of iets qua duurzame verzorging of schoonmaak met eventueel wat ingredienten)?

2 likes

Misschien zijn dingen die op gaan dan ook een idee; bijv kaarsjes, chocola, thee, olie, zeep e.d. En misschien een leuk kledingstuk + boek uit de kringloop? Stekjes, plantjes, kruiden, etenswaren. Een spelletje (kringloop evt.)

7 likes

Een tegeltje/mok/bord whatever beschilderen met een tekst of een leuke print.

5 likes

Ik ben voor een vriendin op zoek naar een cadeaubon zodat ze een luxe ontbijt of high tea thuis kan laten bezorgen (regio Rotterdam).

Heeft iemand hier goede ervaringen? Ik zie online alleen maar van die goedkope broodjes met ham en kaas.

2 likes

Hebben jullie inspiratie voor een activiteit voor iemand zijn 60e verjaardag?
We zijn met 8 mensen. Escape room en privé bioscoop kan daardoor niet. Ik heb dan weer geen zin om naar een dierentuin ofzo te gaan.

2 likes

Kookworkshop?

2 likes

Zo’n servies beschilderen workshop. Of een tapijt tufting workshop

1 like