Haha dit vroeg ik mij ook meteen af
Ik kreeg van de week op mijn verjaardag ook weer lekker origineel ingepakte cadeaus haha, in krantenpapier, in een grote verzendenvelop van de Bever, in bakpapier en iets in een mooi stoffen zakje. En een vriendin en ik geven al jaren hetzelfde cadeautasje heen en weer, ook handig! Ik hergebruik papier altijd als het kan. Laatst mijn vriend ook een cadeau gegeven in een stoffen tasje van mezelf (die ik dus weer mee naar huis nam)
Ik wil morgen een welkom thuis (van vakantie) pakketje geven als bedankje aan iemand. Diegene komt een paar dagen later pas thuis dus bloemen etc verwelken dan. Iemand nog inspiratie? Het is voor twee 70+ personen die niet drinken dus fles wijn is niet echt geschikt…
Misschien lekker wat kaasjes in de koelkast? Een bon voor lokale traiteur?
Mooie plant? Kan voor binnen of buiten.
Inderdaad iets lekkers in de koelkast of vriezer, ook altijd goed. Misschien iets huisgemaakt?
Of misschien kun je de ramen wassen of andere klus in/rondom huis doen. Ik heb een keer meegemaakt dat mijn moeder het hele huis had schoongemaakt en dat was zoooooo Chill. Dan kan je het vakantiegevoel nog even vast houden.
Hebben jullie tips wat een leuk prijsje is voor het winnende team (dus per teamlid) van een pubquiz? Het is woensdag al, dus ik moet het gemakkelijk kunnen halen.
Action heeft vaak ijsblokhouders in leuke vormpjes, bekers/mokken, buiten versiering, van die hammam doeken, verzorgingsproducten… allemaal dingen waar ik wel blij mee zou zijn. Kaarsenhouder of waxine dingen. Mooie dinerkaarsen wel.
Ik weet niet wat je budget is, want ik heb nog nooit deelgenomen aan pubquiz. Maar denk dat als het een beetje leuk ingepakt wordt alles een leuk cadeautje is.
Heb je een so low in de buurt? Die hebben vaak ook haar dingetjes en zo. Denk dat als je even de tijd neemt en rustig rond kijkt je allemaal leuke hebbedingetjes ziet.
Wij hebben een keer een borrelplank van het café waar de pubquiz was gewonnen. Heel chill, geen troepjes die achterin de kast belanden en konden meteen lekker onze winst vieren.
Het betreft een afdelingsuitje, dus die borrelplanken komen toch al. Anders wel een super leuk idee!
@Telefoonnummer bedankt voor de inspiratie! Ik ga inderdaad even naar de Solow en Action. Het gaat echt gewoon om een kleinigheidje.
Ik zou iets doen wat op gaat. Wij krijgen echt bij elk uitje iets van plastic of met opdruk van het team waar we onderdeel van zijn en ik word echt ongelukkig van dat soort rommeltjes a la ijsblokjesvormen of decoratie die ik gewoon niet wil hebben.
IJskaart of koffiebon van het plaatselijke lunchtentje?
Heeel leuk idee! Alleen woon ik als een van de enige niet in (de buurt van) dezelfde stad dus dat gaat niet.
Maar ik heb een cadeautasje met een zakje nootjes van de notenwinkel en een blikje alcoholvrij speciaalbier. Het moest echt iets heel kleins zijn, maar dit is wel leuk vind ik.
Ik ga vanmiddag mijn nagels weer laten doen bij mijn ALLERLIEFSTE nagelstyliste. Ze is zo lief, echt een steun voor me geweest en appt me ook op random momenten hoe het gaat met een bepaalde situatie. En laatst had ze me een gratis set gegeven als cadeau voor alle ellende.
Ze is gister 40 geworden, iemand een idee wat voor kleinigheidje ik kan halen? Bloemen vindt ze stom.
Aw, dat klinkt echt lief! Misschien iets van fancy chocolade, een goede fles wijn, of een pakketje met lekkere kaasjes oid?
Iets moois voor in haar studio? Ik weet niet of ze bijvoorbeeld altijd een bepaald merk geurkaarsen gebruikt, of ze planten heeft, een mooie vaas, luxe handzeep voor op de wc, etc.
@Kwal Thanks!
Ik heb een beetje random een bericht gestuurd naar een vriendin van haar op Instagram, iemand die ik verder eigenlijk niet ken. Gelukkig reageerde ze snel en ze vertelde me dat ze dol is op chocolade en Baileys.
Dus ben ik naar een chocolaterie gegaan voor luxe chocola en heb ik ook een fles Baileys gekocht. Heb er ook nog een kaartje bij gedaan.
Echt cute, ze was helemaal verbaasd en gaf een knuffel bij het geven. Bij het kopen van de Baileys werd ik om mijn ID gevraagd (ik word over 3 weken 30), dus mijn dag is ook goed.
Mijn moeder en stiefvader zijn binnenkort 20 jaar getrouwd en we gaan een weekendje weg om het te vieren. Ik wil ze een speciaal cadeau geven maar ben echt inspiratieloos. 20 jaar getrouwd is een porseleinen huwelijk maar dan krijg je ook al snel van die cliché dingen. Iemand suggesties? Budget maakt niet zoveel uit.
Ohja misschien is wat extra info wel handig. Mijn moeder is echt makkelijk om iets voor te bedenken. Zij heeft genoeg hobby’s waar ik iets mee kan. Stiefvader is meer het hobbyloze type die niet verder komt dan serie kijken op de bank en rondjes wandelen met de hond. Iets vinden wat voor beide leuk is lijkt haast niet te doen. Wat ik al eens heb gedaan: een xxxl chocoladetablet laten maken, weekendje weg, cadeaubon voor een luxe restaurant.
Als je wel iets met porselein wil doen: je kan zelf porselein gieten en bv een set kopjes maken of een bloempot. Ik krijg altijd veel complimenten over de mokjes die ik heb gemaakt.
Oh dat klinkt wel leuk! Doe je dit dan gewoon thuis?
Nee moet je wel ergens doen want porselein moet heel heet gebakken worden. Als je op workshop porselein gieten +stad zoekt vind je denk ik wel iets in jouw buurt