Ligt eraan waar je bent of naartoe gaat. Maar streekproducten zijn voor mij altijd een goed idee. Verder wat klein en niet te zwaar weegt denk ik aan een sieraad, mooi t-shirt of zwembroek. Kan die gelijk gebruiken.
Gesprekskaartjes zoals van Diep’r?
Gewoon een goede beurt
Wat geef je aan een meisje dat 17 wordt?
Wat voor type is het?
Geld, haha
Wat voor type meisje is het? Als ze helemaal van de makeup/mode misschien ene bon van de bijenkorf, douglas of ici paris? Anders van een andere winkel die wat duurder is en ze zelf niet snel heen zou gaan?
Hmm ik denk dat ik haar met een ici paris/douglas bon niet per se blij maak. Ik ken haar niet al te goed, is wat verdere familie. Ze is wel creatief en zit volgens mij ook op scouting.
Als ze veel creatief bezig is (miss ff checken op welke manier ze creatief bezig is, haha) misschien een bon van Pipoos? https://pipoos.com/
Miss een bioscoopbon? En dan lekker ruim zodat er ook snacks gehaald kunnen worden
Ik zou gewoon geld doen of een keuzecadeaukaart, zodat ze er iets van kan doen/halen wat ze zelf echt leuk vindt.
Als ze op scouting zit, misschien een mooi kompas of boek over knopen?
Een vape
Geintjeeee
Ik heb net pindakaas gemaakt voor mijn vriend die binnenkort jarig is. Echt een makkelijk, leuk en lekker cadeautje vind ik! https://www.anniepannie.nl/zelfgemaakte-pindakaas/
Wow wat een goed idee! Ik zocht nog iets voor een vriendin en dit is heel erg passend. Misschien ga ik morgen ook wel pindakaas maken haha.
Ik heb er ook een beetje chilivlokken door gedaan mocht ze dat lekker vinden!
Haha ik zat al te denken aan wat ik er nog extra door kan doen en chilivlokken klinken goed
M’n vriend gaat vanavond naar een verjaardag van vrienden en we hebben net een potje pindakaas gemaakt. Gewoon naturel, want we kennen ze vooral van feestjes en weten hun smaak nog niet echt qua eten haha. En dan maak ik het potje voor een vriendin met chilivlokken of gochugaru, even kijken nog. Echt een goeie tip! De vorige keer gaf ik die vrienden een koektrommel met de beroemde forum gebruinde boter pecannotenkoekjes en dat viel ook erg goed in de smaak. Daar hebben ze het nog wel eens over haha.
Leuk
Amandelboter doet het ook goed als cadeau Het is zo gemaakt en zoveel lekkerder dan de supermarkt versie.
Dit is echt een top cadeau voor (kleine) kindjes. Mijn kind is 1 geworden en heeft dit gekregen en álle kids op de verjaardag (jongste 9 maanden, oudste 8 jaar) hebben er stuk voor stuk op hun eigen manier mee gespeeld.
Zijn de Nins-poppetjes met ringen en schijven van Grapat. Houder is los te koop bij Reiger&deRaaf in Breda