Oooh thanks voor de tip misschien kan ik dit voor de eerste verjaardag van mn nichtje kopen!
Oh ja, die zijn leuk! En die houder
Je hebt van deze set van Grapat voor elk seizoen een setje met andere kleurtjes. De lente-set staat hier op het verlanglijstje.
Oh dat van die kleuren wist ik helemaal niet! Welk seizoen heb ik dan? Winter of zo?
Dan zijn er dus echt mensen die 4x hetzelfde kopen in een andere kleur? Of zijn de kleuren bedoeld om gewoon de kleur te kiezen die je mooi vindt?
Zomer? Denk ik?
@ZusjevanJoost haha vast, al zullen de meesten dat niet doen denk ik… en dan idd gewoon de set kiezen met de mooiste kleuren. Maar ze hebben ook een set LoLa, waarvan je ook Lo en La apart kan kopen. Enig verschil zijn de kleuren
Wauw dat is nog eens slim rijk worden
Collega van mij is 25 jaar in dienst en naast dat ze wat van de baas krijgt, willen we met de collega’s ook iets doen en dan liever niet een bloemetje of Rituals pakket. Mag best wat kosten. Is een lieve collega die door een best nare tijd heen gaat en daardoor ook weinig kracht heeft voor een activiteit ofzo.
Hebben jullie op werk eens cadeaus voorbij zien komen waarvan je dacht: dat is nou leuk om te krijgen van collega’s? We willen ook sowieso nog even bij haar dochter polsen
Ik vind een tijdschriftenbon vaak erg leuk. Of als ze ervan houdt iets van een dagje spa
Houdt ze van lekker eten? Anders is misschien iets luxes qua bonbons of luxe koeken met een mooie plant/boeket misschien wel leuk.
Een high tea op een mooie zondagmiddag met alle collega’s waarbij zij uiteraard wordt vrij gehouden en tijdens dat een gezamelijk cadeautje aanbieden in de vorm van een sieraad of een kunstwerkje?
Wat is het budget, misschien wel handig om te weten?
Ik ken een bedrijf dat na X jaar in dienst een extra vrije dag en een hotelovernachting geeft, dat wordt altijd erg gewaardeerd.
Edit: O, sorry, ze krijgt natuurlijk al iets van de baas, het gaat om een cadeau van jullie als collega’s. De meest gewaardeerde cadeaus in mijn omgeving waren persoonlijke cadeaus (set om gellak te zetten, mooi houten schaakbord…) en bonnen voor een diner voor twee (met partner of dochter?) in een fijn restaurant.
We zitten nu idd aan een van der valk bon te denken
Mijn verjaardag en de feestdagen komen er weer aan; oftewel, wat zet ik dit jaar weer op m’n verlanglijstje. Ik vind het altijd zo moeilijk, want iets van 25 euro daar denk ik van “dat kan ik net zo goed zelf kopen”. Wat zouden jullie op je lijstje zetten van max 25 (misschien max 50 euro)?
Geld inleggen voor een groter ding is niet echt een optie, want we doen met sinterklaas en kerst vaak pakjesavond en/of cadeautjes voor elkaar.
Geurkaars, boeken (leesboeken maar ook koffietafelboeken), serviesgoed, luxe chocolade / macarons, fijne pen, hobby spul, bioscoopbon/Pathé thuis kaart, iets voor in de tuin (bollen, vogelhuisje), plant met mooie pot voor binnen, refill van je favorite make-up product.
Een hotel of dinerbon is altijd leuk! Zou alleen wel kijken dat het bedrag voldoende is om een hele overnachting of diner te betalen. Heb zelf ooit een hotelbon van 40 euro gekregen terwijl alle overnachtingen minstens 100 euro kostten. Was van een keten waarvan eigenlijk geen van de hotels me echt aansprak dus heb die bon ook nooit gebruikt want had geen zin om >60 euro bij te leggen voor iets wat ik zelf nooit zou kiezen.
Ik vraag weleens: boeken, kaarsen, tijdschriftabonnement, uitprobeersels voor nieuwe hobby’s, geurstokjes van Rituals, spelletjes (tips: The Mind, Code Names en/of Clover)
We zitten rond de 220 euro volgens mij dus daar moet ze wel iets leuks van kunnen boeken
Ik vind het altijd heel erg lastig om een cadeau te kopen voor mijn partner. Misschien heeft iemand hier ideeën, het gaat om een verjaardagscadeau.
Wat info:
- Hij houdt van gamen en heeft een PlayStation 5, maar ik weet al dat er op korte termijn geen games op de planning staan die hij graag wil. Koptelefoon heeft hij al, maar misschien zijn er nog handige andere accessoires.
- Sowieso houdt hij wel van technische snufjes en hebben we inmiddels allerlei smartappararen en -lampen in huis. Hij spaart voor een Apple Watch, maar daar leggen andere mensen al geld bij en dan zit hij wel aan dat bedrag dus ik betaal daar niet aan mee.
- Andere interesses: voetbal (Ajax), formule 1, bordspellen, escape rooms
Wat ik sowieso niet wil:
- Hij is niet zo’n drinker en iets van eten is ook geen optie. We gaan eens in de zoveel tijd samen uit eten of naar de bios dus dat vind ik niet leuk om als cadeau te geven. Weekendje weg staat ook al op de planning.
- Kleding, schoenen, parfum.
Ik heb voor mijn verjaardag een Airwrap gekregen van hem en mijn ouders dus ik voel lichte druk om die lat te evenaren
Als hij van formule 1 houdt, vindt hij het misschien ook leuk om zelf eens te racen op een circuit? Dat kan je volgens mij bij het circuit in zandvoort doen bijvoorbeeld.