Tickets voor het nationaal videogame museum.
Ik kreeg laatst een tip van een kennis, schijnt een goed bordspel te zijn voor escape room liefhebbers: Mansions of Madness. Best prijzig, maar heel uitgebreid spel met een hele app die eraan verbonden is.
Oja goed idee hoor, maar dat heeft hij al een keer gedaan met een bedrijfsuitje.
@Chesirecat @Nysmn ga ik eens naar kijken, Thanks!
Mijn vriend is bijna jarig en ik had bedacht om een keertje met hem te gaan karten omdat ik dat zelf nog nooit gedaan heb. En het lijkt me ook wel grappig om te gaan mario karten in het echt. Dus wellicht is dat een idee.
Mischien een escape room spel. Die zijn ook leuk om samen te doen natuurlijk.
Ik denk dat een bordspel wel leuk is in het algemeen, carcassone bijvoorbeeld
Ja had ik er even bij moeten zetten, maar daar hebben we al een hele collectie van. Kan ik prima verder uitbreiden natuurlijk, maar ik zoek eigenlijk iets specialers.
Een weerstation, zakmes met speciale extras, een (eventueel tweedehands) drone? Wel een beetje outdoor misschien haha
ik denk dat hij deze misschien wel leuk zou vinden
Formule 1 magazine abonnement?
Nooit genoeg weekendjes weg toch?
Zo’n race stoel voor gamen?
PlayStation 5 VR2 bril of een soundbar voor extra goed geluid met het gamen? Of iets heel anders als een LEGO set van een formule 1 auto (of van iets anders waarvan jij weet dat hij het vet vindt), een 3D printer of een drone?
Dit! Met een racestuur + toebehoren.
In theorie niet, maar we hebben twee kleine kinderen en niet heel veel mogelijkheden om die een weekend ergens onder te brengen.
Haha maar dan moet @Calypso dat wel ook in haar huis willen hè? Mijn man kan hoog en laag springen maar no way dat er zo’n unit in onze woonkamer komt haha.
Nja het is ook zijn huis. Ik snap de tip aan de hand van zijn interesses in ieder geval wel goed, maar de ruimte is er nu niet. Gaat op de lijst voor als er ooit een aparte gameruimte is hoef ik dan in ieder geval niks nieuws meer te verzinnen.
Apple TV 4K, een veredelde Chromecast vond ik zelf eerst, maar ik vind het nu wel heel erg handig. Mooi scherp beeld en handig en overzichtelijk.
Is dit niet gewoon hetzelfde als een chromecast met google tv behalve dat je ook gebruik kan maken van extra features mocht je een iphone/ander apple apparaat hebben?
Een extra controller voor de ps5 met een oplaadstation? Dan heeft ie nooit meer een lege controller
Hebben jullie nog originele huwelijkscadeau-ideeën? Voor vrijdag hebben wij nog iets nodig voor een stel dat alles al heeft wat ze zouden willen. Ze willen geen rommeltjes en geen planten.
Ik zat te denken aan een weekendje weg op een waddeneiland misschien.
Het is dus de beste vriend van mijn vriend die gaat trouwen. Zij geven elkaar altijd (maanden) te laat hun verjaardagscadeau, en nu heeft mijn vriend dus ook geen haast bij dit cadeau, maar ik vind dat we dat niet kunnen maken.