Cadeau inspiratie topic

Ja had die in een ander topic gepost maar dit was het. Ik weet dat het lijkt op een kinderproject maar nogmaals: de tekenkunsten van mijn familie zijn niet om over naar huis te schrijven :joy:

foto

Heb de namen even onzichtbaar gemaakt

@Hippe_kikker ik heb uiteindelijk 55 euro betaald. Meer wilde ze niet accepteren.

19 likes

Het gaat erom dat je moeder het leuk vindt. Dus missie geslaagd

3 likes

Ik vind het helemaal fantastisch! Maakt geen bal uit hoe de tekenkunsten zijn, gewoon weten van wie het is en hoe diegene waarschijnlijk met veel aandacht zo’n hartje heeft getekend is genoeg om het heel waardevol te laten zijn.

3 likes

Ik moet voor iemand van werk een kadootje regelen. Ik heb een kadobon gekocht van de bioscoop en was eigenlijk van plan om daar een kaart bij te doen, paar blikjes cola, popcorn en m&m’s/snoepje. Dan als een soort pakketje inpakken, zodat het meer is dan alleen de bon.

Maar nu is die persoon eigenlijk op zijn dieet aan het letten/probeert af te vallen. Alleen niet echt strikt ofzo, zie hem af en toe nog wel eens chips eten. Helemaal prima. Mijn vraag is eigenlijk wel kan ik het wel maken om het te geven of moet ik iets anders bedenken (ong. 8/10 euro).

Ik denk je dan de producten misschien iets kunt aanpassen? Noten ipv m&m’s, eiwit repen, light drinken. Ik noem maar wat.

2 likes

Ik zou het eigenlijk wel gewoon geven. Ook in een dieet mag je soms snacken toch.

7 likes

Je zou maar eens rekening houden met een ander

1 like

Popcorn kan altijd wel als het niet zo strikt is en blikjes met zero drink antuurlijk ook
En anders alleen kleine zakjes m&ms etc en niet megazakken

2 likes

Eiwitrepen geven kan toch ook juist betuttelend overkomen. Alsof dat zo aardig is haha. Die dingen zijn fucking goor

26 likes

Haha oke, dit bedoelde ik niet maar prima

Ik zou het zelf niet zo leuk vinden om eiwitrepen te krijgen van collega’s en at dat tijdens mijn dieet ook niet in een bioscoop.

6 likes

Eiwit repen voor in de bios als cadeau? Doe eens normaal :joy: geef gewoon die bon en een zak popcorn.

14 likes

Ik denk dat het wel kan met propercorn als popcorn. Laat zien dat je er wel rekening mee houdt maar wel lekker en passend bij bioscoop.

3 likes

Dat zeg ik ook niet maar ik vind ‘tijdens een dieet mag je ook wel eens snacken toch’ gewoon stom. Als ik echt op mijn voeding let zit ik juist niet op snacks te wachten, maar eiwit repen geven gaat ook wel ver haha.

1 like

Ik snap wat je bedoelt maar je kan het ook doseren. Een uitdeel zakje popcorn van die propercorn (is vgm minder dan 100kcal) en een klein zakje m&ms/pepernoten oid en cola zero zou ik wel leuk vinden.

5 likes

Wat een reactie :’) als je aan het afvallen bent en een kadootje van collega’s met houdbare producten die je prima gedoseerd kunt eten en ook nog eens makkelijk kunt delen niet weet te waarderen dan moet je je echt afvragen of je gezond aan het afvallen bent hoor.

20 likes

Tipje: ik heb laatste een gesponsorde olijfboom, geplant in Palestina, van een vriendin gekregen. Je kan de boom dan volgend jaar opzoeken in de database: Certificaten — Plant een Olijfboom

9 likes

Bedankt voor jullie reacties, heb besloten om het toch te geven en cola zero gekozen, kleiner zakje m&m’s en popcorn. Toch best lastig qua gedachten erover. Maar goed, moet het ook niet groter maken dan het is.

14 likes

Ik vind het een goede oplossing en een leuk gebaar zo

6 likes

Ik heb dit net aan m’n nichtje van 1 voor haar verjaardag gegeven en het is een groot succes! Thanks!

4 likes

Ik ben op zoek naar een leuk (seizoensgebonden) uitje om cadeau te geven aan mijn vriend, geschikt voor hele gezin (baby en peuter). Hij is komende maand jarig maar uitje mag later plaatsvinden. Maar ik heb even geen inspiratie meer. Dit hebben we al eens gedaan:

Lichtfestival Ouwehands dierenpark
Lumineuze nachten van Kasteel de Haar
Bezoek Lammetjesdagen
Lichtfestival Beekse Bergen staat al op de planning

Iemand nog een leuk idee? Locatie mag overal in NL. We koppelen er vaak een overnachting aan vast