Cadeau inspiratie topic

Een appelboom adopteren. Kunnen ze volgend jaar samen appels plukken in de boomgaard rond hun jubileum :apple: :green_apple:
Of een cadeaubon van hun favoriete horeca plekken. Dat ze bijvoorbeeld een aantal keer kunnen lunchen / borrelen op verschillende plekken, in de loop van hun eerste jaar als getrouwd stel.
Weekend weg vind ik trouwens ook gewoon een super leuk cadeau hoor!

12 likes

Tickets voor de Maaltuin!

2 likes

Ik zou dan toch op de website van playstation checken wat voor accessoires er nog meer zijn. Misschien een limited edition ding of wat iemand anders benoemde een extra controller met oplaadstation. Retro consoles? Ik zag PS5 en Nintendo sale bij Veepee. Extra band voor zn apple watch zodat hij af en toe kan afwisselen?

3 likes

Volgens mij deelde jij deze tip zelfs al zelf (ik zag 'm vandaag toevallig in mijn screenshots): een opinel zakmesje. Altijd handig onderweg en kan je goed aan je backpack maken.

2 likes

Een goed zakmes kan altijd van pas komen. Hetzelfde met een sanitykit

Als ze een beetje een bijzondere reis doen is een traveljournal een hele leuke manier om je herinneringen vast te leggen.

2 likes

Een shampoo bar met zo’n tinnetje, handig voor in je backpack. Een leuke sleutelhanger die je aan je tas kan hangen

1 like

Dit heb ik afgelopen weekend gegeven en het was een groot succes. Ik weet dat veel mensen hier het heel lelijk vonden maar voor mijn moeder was het heel erg waardevol. Vooral het hartje dat mijn oma (dus haar moeder) heeft getekend.

23 likes

Misschien heb ik het gemist, maar staat ergens een foto? Of een linkje naar een website met een voorbeeld? Vind ‘t zo leuk klinken!

Ben je er nog uitgekomen wat je haar wilde betalen? Ik vraag niet naar het bedrag hoor maar ik weet dat je het toen moeilijk vond om te bepalen

2 likes

Ja had die in een ander topic gepost maar dit was het. Ik weet dat het lijkt op een kinderproject maar nogmaals: de tekenkunsten van mijn familie zijn niet om over naar huis te schrijven :joy:

foto

Heb de namen even onzichtbaar gemaakt

@Hippe_kikker ik heb uiteindelijk 55 euro betaald. Meer wilde ze niet accepteren.

19 likes

Het gaat erom dat je moeder het leuk vindt. Dus missie geslaagd

3 likes

Ik vind het helemaal fantastisch! Maakt geen bal uit hoe de tekenkunsten zijn, gewoon weten van wie het is en hoe diegene waarschijnlijk met veel aandacht zo’n hartje heeft getekend is genoeg om het heel waardevol te laten zijn.

3 likes

Ik moet voor iemand van werk een kadootje regelen. Ik heb een kadobon gekocht van de bioscoop en was eigenlijk van plan om daar een kaart bij te doen, paar blikjes cola, popcorn en m&m’s/snoepje. Dan als een soort pakketje inpakken, zodat het meer is dan alleen de bon.

Maar nu is die persoon eigenlijk op zijn dieet aan het letten/probeert af te vallen. Alleen niet echt strikt ofzo, zie hem af en toe nog wel eens chips eten. Helemaal prima. Mijn vraag is eigenlijk wel kan ik het wel maken om het te geven of moet ik iets anders bedenken (ong. 8/10 euro).

Ik denk je dan de producten misschien iets kunt aanpassen? Noten ipv m&m’s, eiwit repen, light drinken. Ik noem maar wat.

2 likes

Ik zou het eigenlijk wel gewoon geven. Ook in een dieet mag je soms snacken toch.

7 likes

Je zou maar eens rekening houden met een ander

1 like

Popcorn kan altijd wel als het niet zo strikt is en blikjes met zero drink antuurlijk ook
En anders alleen kleine zakjes m&ms etc en niet megazakken

2 likes

Eiwitrepen geven kan toch ook juist betuttelend overkomen. Alsof dat zo aardig is haha. Die dingen zijn fucking goor

26 likes

Haha oke, dit bedoelde ik niet maar prima

Ik zou het zelf niet zo leuk vinden om eiwitrepen te krijgen van collega’s en at dat tijdens mijn dieet ook niet in een bioscoop.

6 likes

Eiwit repen voor in de bios als cadeau? Doe eens normaal :joy: geef gewoon die bon en een zak popcorn.

14 likes