Cadeau inspiratie topic

Ik denk dat het wel kan met propercorn als popcorn. Laat zien dat je er wel rekening mee houdt maar wel lekker en passend bij bioscoop.

3 likes

Dat zeg ik ook niet maar ik vind ‘tijdens een dieet mag je ook wel eens snacken toch’ gewoon stom. Als ik echt op mijn voeding let zit ik juist niet op snacks te wachten, maar eiwit repen geven gaat ook wel ver haha.

1 like

Ik snap wat je bedoelt maar je kan het ook doseren. Een uitdeel zakje popcorn van die propercorn (is vgm minder dan 100kcal) en een klein zakje m&ms/pepernoten oid en cola zero zou ik wel leuk vinden.

5 likes

Wat een reactie :’) als je aan het afvallen bent en een kadootje van collega’s met houdbare producten die je prima gedoseerd kunt eten en ook nog eens makkelijk kunt delen niet weet te waarderen dan moet je je echt afvragen of je gezond aan het afvallen bent hoor.

20 likes

Tipje: ik heb laatste een gesponsorde olijfboom, geplant in Palestina, van een vriendin gekregen. Je kan de boom dan volgend jaar opzoeken in de database: Certificaten — Plant een Olijfboom

9 likes

Bedankt voor jullie reacties, heb besloten om het toch te geven en cola zero gekozen, kleiner zakje m&m’s en popcorn. Toch best lastig qua gedachten erover. Maar goed, moet het ook niet groter maken dan het is.

14 likes

Ik vind het een goede oplossing en een leuk gebaar zo

6 likes

Ik heb dit net aan m’n nichtje van 1 voor haar verjaardag gegeven en het is een groot succes! Thanks!

4 likes

Ik ben op zoek naar een leuk (seizoensgebonden) uitje om cadeau te geven aan mijn vriend, geschikt voor hele gezin (baby en peuter). Hij is komende maand jarig maar uitje mag later plaatsvinden. Maar ik heb even geen inspiratie meer. Dit hebben we al eens gedaan:

Lichtfestival Ouwehands dierenpark
Lumineuze nachten van Kasteel de Haar
Bezoek Lammetjesdagen
Lichtfestival Beekse Bergen staat al op de planning

Iemand nog een leuk idee? Locatie mag overal in NL. We koppelen er vaak een overnachting aan vast

Winter Efteling en dan overnachten in een leuke thema kamer in het hotel?

1 like

Leuk idee! Wel prijzig zie ik… maar even over nadenken

1 like

Of Amsterdam Light Festival met een boot, of Glow in Eindhoven? Misschien minder passend voor kind en baby.

2 likes

Door je andere activiteiten moest ik denken aan “avond in het buitenmuseum”, dat is een lichtjesavond in het Zuiderzeemuseum en er is ook een Oudhollandse kermis voor de kinderen. Het Zuiderzeemuseum is sowieso leuk, maar met de lichtjes vind ik het al helemaal knus. Alleen dit is wel al 26 oktober & 2 november, dus misschien al te snel. Mocht je dat wel doen en er ook een nachtje aan vast te plakken, is het misschien leuk om de dag er na met de kinderen naar Sprookjeswonderland te gaan, dat is ook in Enkhuizen.

2 likes

Ah dat klinkt wel superleuk, maar komt net te vroeg. Misschien cadeau geven voor volgend jaar :rofl:

1 like

Naar een kerstmarkt (of grote intratuin duiven oid)

Wij gaan ook wel een naar een leuk stadje dat we nog niet kennen, wandelen en terrasje en speeltuin oid, of eten bij zon tentje waar ze ook een indoor speelplek hebben.

4 likes

In dezelfde categorie als het genoemde rijtje: De Grote Schijn?

1 like

Oja net als Lumineuze nachten, leuk!

2 likes

Een hele leuke voor echt de hele familie is de winterdroom in planteopica. Superleuk aangekleed en best wel een tijdje bezig. Ook voor kinderen erg leuk

3 likes

Wild Nights in Wildlands. Mag je overdag ook al het park in geloof ik

1 like

Heel leuk, ben jij al eens geweest dus? Is het erg druk?

1 like