Cadeau inspiratie topic

Ik was er toen doordeweeks en het was niet te druk, wel wat mensen natuurlijk maar geen file lopen of iets in die buurt

2 likes

Misschien een idee voor jullie? Volgens mij zijn hier best wel wat forummers met een moestuintje of die vrienden hebben met een moestuin
Bij Intratuin

7 likes

Ik zoek twee cadeauideeen voor een moeder (52) en zoon (18). Voor haar heb ik al een waxinelichtjeshouder in de vorm van een vogel gemaakt van keramiek en daar wil ik nog wat kleins bij. Ze houdt van veel kleur en heeft twee honden.

Hij heeft net z’n rijbewijs gehaald en een auto gekocht, heeft de theater havo / vwo gedaan, heeft nu een tussenjaar, woont nog thuis en is een beetje alternatief. Geld geven vind ik stom.

Iemand tips? :relaxed:

3 likes

Autoparfum of wat andere leuke auto hebbedingetjes?

4 likes

Heeft hij ook nog hobby’s of sporten die hij doet?

2 likes

Toneelspelen, kendama, skaten, zingen

Ja aan zo iets dacht ik ook, maar vind ik niet echt iets voor een jongen alleen?

2 likes

Wieltjes voor zijn skates of accessoires daarvoor?

4 likes

Een cadeaubon voor auto wasstraat :grin:

4 likes

Wat een afschuwelijk cadeau :joy::sob:

6 likes

Maar voor een jongen van die leeftijd die net een auto heeft juist goed toch?

2 likes

Nee sorry

3 likes

Steam cadeaubon
Cinematickets
Museumpas

Maar tbh is hij met geld wrs het meest blij.

1 like

Het is een bioscoopbon met een zak popcorn en een zak m&m’s geworden :sweat_smile:

5 likes

Misschien dat iemand hier met me mee wil denken? Een vriendin is op dit moment zwanger en voor zover ik weet is/komt er geen baby shower.

Ik wil wel graag een leuk cadeau aan de aanstaande moeder geven. Budget is ongeveer 50 euro.
Ik heb zelf geen kinderen dus ik ben er ook niet echt in thuis.

Mag zowel voor de aanstaande moeder/ouders als het kind zijn.

Een zwangerschapsmassage :raised_hands:
Vond ik zelf echt het beste cadeau haha.

12 likes

Heb je (goed) contact met haar partner, als ze die heeft? Misschien kan diegene nog iets tippen wat op de wensenlijst staat!

4 likes

Ja dit 100%! Als het kan is het aan huis helemaal chill!

Weet iemand een leuk cadeau voor iemand (volwassen) die zich laat dopen? Ik wil graag een kleinigheidje geven maar weet niet wat gebruikelijk is

2 likes

Heb je een christelijke boekwinkel in de buurt? Daar hebben ze vaak wel leuke dingen!
Ik kreeg notitieboekjes met een christelijke tekst op de voorkant, wwjd armbandjes (what would Jesus do), een fotolijstje. Eigenlijk gewoon de dingen die je bij een verjaardag ook kunt geven.
Er is niet echt iets gebruikelijk. Bloemen worden ook wel veel gegeven.
Zolang je niet met een satanistisch boek aan komt is het wel goed, haha

4 likes