Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sinterklaas/kerstcadeaus!
Iemand ideetjes? Ik wil wat per post sturen.
Je hebt brownies per post, droogbloemen en appeltaart. Weet iemand nog een leuk bedrijf dat zoiets doet?
Vraag is eigenlijk tweeledig; @ forummers die ooit zijn bevallen; wat is leuk om per post te krijgen als je net een baby hebt gekregen?
Verwenboxen misschien? Die hebben wat verschillende boxen, ook een thuisbioscoopbox met snacks en een filmbox vgm
Als je gaat voor bloemen vind ik bloompost echt een aanrader, bloemen stonden erg lang
Als je iets van eten doet zou ik iets doen wat je ook kan invriezen. Ik heb zelf weleens die brownies gehad en die konden in de vriezer. Dan heb je nog langs iets lekkers en hoeft het niet in 1 keer op.
Maaltijden van bijvoorbeeld Oh My Guts.
Ik had van greetz een boeketje met een vaasje gekregen en een knuffeltje van Little Dutch dat vond ik heel leuk.
Maar brownies had ik ook wel heel leuk gevonden!
En ik heb laatst een cadeaupakketje van de notenshop gegeven, dat was ook een succes.
@ferris serieus, brownies in de vriezer? Zo’n doosje is toch zo op en blijft sowieso wel een aantal dagen goed. Helemaal met die HONGER na een bevalling.
De koekjes van t Koekemannetje zijn ook leuk. En in te vriezen.
Thuisbezorgd bon 🫶
Ik heb brownies gekregen toen ik net bevallen was en dat was TOP! Sturen het nu zelf ook regelmatig als vrienden een baby’tje hebben gekregen.
Ik werd heel erg gelukkig van die kleine Tony Chocolonelytjes. Kan volgens mij via Greetz. Vond ik echt lekker om constant tussendoor de snoepen.
Bloemen vond ik zelf niets, want daar moet je dus zelf wat mee. Vaas zoeken, afsnijden, water geven, op tijd weggooien… Maar als ze nog in haar kraamweek zit dan heeft ze daar vast nog wel hulp bij.
Ik kreeg na mijn bevalling dit opgestuurd:
Was echt heel lekker
Heeft iemand een cadeautip voor m’n achttienjarige nichtje? Ze ziet er altijd erg verzorgd uit (qua kleding en make up). Ik heb haar eerder al een my jewellery bon gegeven
Welness pakketje met maskers etc?
Kan met producten van de Douglas etc. Maar net wat je budget toelaat
HEMA bon? Kan echt voor alle leeftijden vind ik.
Met sint en kerst in aantocht:
Zijn er mensen die hun eigen cadeaus maken? Ben op budget en wil dat graag dit jaar weer doen.
Zat te denken aan kruidenzout maken.
Maken jullie wel eens je eigen cadeautjes?
Ik heb een familielid die vaak dingen bakt en cadeau geeft, vind ik altijd super leuk (en lekker). Ze heeft al eens brownies gegeven of koekjes in een mooie trommel.
Ik heb wel eens eigen pindakaas en jam gegeven, viel erg leuk in de smaak
Het fruit was dan ook nog uit eigen tuin, zelf etiketjes maken etc
De pindakaas ook nog met smaakjes gevarieerd
Wat ook erg leuk kan zijn is een bakmix voor bijvoorbeeld brownies in een jar, dat je alles zelf afweegt en erin doet. Vioral budget friendly
Ik heb wel eens scrub, kruidenazijn, likeur, shrub, bruisballen, badzout, zeep etc gemaakt. En dingen gebakken, genaaid of gehaakt, maar dat moet maar net je ding zijn natuurlijk.