Cadeau inspiratie topic

Scheurkalender, kerstbal in een leuk vormpje, een mooie beschermhoes voor een telefoon of zo? (Droog) bloemen. Veel verder dan dat kom ik niet.

2 likes

Een to go beker als ze die nog niet heeft

2 likes

Misschien iets van een leuke mok/glas van Return to Sender of Rebottled?

3 likes

misschien een duurzaam siroop (bijv. van bacanha) en daar twee mooie glazen bij?

2 likes

Een vaas met droogbloemen in? Een mooie (handgemaakte?) geurkaars?

3 likes

Bedankt voor de leuke tips! :raised_hands:t3: @Telefoonnummer @Portugal @instantramen @flalamingo

Ik ga voor een mok van Return to Sender, hele mooie hebben ze! @Pandabeer

3 likes

Ik heb twee hele fijne vaste pakketbezorgers en ik zou ze graag iets kleins willen geven, maar ik loop vast. Het gaat om 2 mannen, eentje rond de 30 en de ander 55 jaar gok ik. Het moet iets zijn wat ook langer houdbaar is omdat ik niet precies weet wanneer ik ze weer tref. Hebben jullie leuke ideeën?

4 likes

Doosje Ferrero rocher
Kerstsokken
Kerststol

2 likes

Mijn vader vond het gewoon het fijnste als mensen hem wat geld gaven want als iedereen bonbons geeft, komt dat gewoon je keel uit. Terwijl een kerstkaart met geld altijd wel goed is.

9 likes

Goed idee, ik denk dat ik daar voor ga want dat kan ik me goed voorstellen!

6 likes

Ik wil mijn vriend een boek geven met kerst. Hij leest graag, bijvoorbeeld Geert Mak en Ilja L Pfeiffer, maar dat heeft hij dus allemaal al gelezen. Hij heeft interesse in politiek, geschiedenis en actualiteit, maar leest ook wel eens fictie. Heeft iemand een goede tip voor een boek?

Goeie, vind zelf dit wel aanraders:

• jared diamond - ondergang
  • hand rosling - feitenkennis
  • hein de haas - hoe migratie echt werkt

maar ben ook benieuwd naar andere tips haha dus volg deze even

1 like

Qua fictie zou ik De Hollander van Mathijs Deen aanraden, thrillergenre maar wel uniek in zijn soort omdat het op de wadden afspeelt. Een andere aanrader vind ik The Other Valley van Scott Alexander Howard of The Safekeep van Yael van der Wouden. Ossenkop van Manik Sarkar is ook een aanrader!

Qua non-fictie wil ik zelf nog Zo veel leven voor de deur van Bob Pierik lezen!

2 likes

De Bourgondiërs van Bart Van Loo, of als hij die al gelezen heeft zijn nieuwste boek: Stoute Schoenen.

Mijn vriend heeft ongeveer dezelfde interesses (behalve de fictie) en ik geef hem deze 2 boeken voor kerst:

• De domheid regeert (Sander Schimmelpenninck)
  • armoede uitgelegd aan mensen met geld (Tim ‘s Jongers)
3 likes

Dank allemaal!! Goeie tips!

2 likes

Misschien ‘Afrika is geen land’

3 likes

7 likes

Weg voor iedereens mentale gezondheid, hier stond een vraag over wat ik mijn vader moest geven maar jullie doen allemaal je best en hij is een RAMP

4 likes

Ik heb laatst een lezing bijgewoond waar Tim S’ jongers sprak en dat was erg interessant, ben ook benieuwd naar het boek!

1 like