Cadeau inspiratie topic

Geen idee of hij het wat vind, maar er bestaan ook bierbrouw pakketten om thuis je eigen bier te brouwen ipv een workshop waar je naar een brouwerij moet. Ik hierdoor een stuk toegankelijker

1 like

Messenslijper?

3 likes

Misschien een Crisp maandbox of iets dergelijks waar je eventueel een abbonement voor kan afsluiten? Dan kan hij maandelijks daarvan genieten

1 like

Dank jullie allemaal maar dit werkt niet voor mijn ingewikkelde niet-Nederlandse RAMPZALIGE vader :sob: ik ga maar gewoon een leuk boek zoeken

2 likes

Echt heel ander idee maar wie weet:
Platenspeler met platen?

1 like

Heeft ie en ik heb zijn platencollectie 1965-1990 gejat

5 likes

Zijn wat stoel??

Sorry dat ik jullie allemaal deelgenoot heb gemaakt van mijn onmogelijke vader ik haal mijn post weg hahahaha

1 like

Misschien nog een koffie abonnement zoals Single estate koffie, of (toch wel) een eetpakket van La Vialla. Of een hele koe/varken als vleespakket kopen. Dit klinkt heel raar, maar zoiets bedoel ik dan: grutto.com. Vaak heb je lokaal ook wel dat je dit bij een boer kan afnemen. Mensen zijn ook enthousiast over The Good Spice (kruiden), of een cadeaupakket van Trouble & Spice (chili crispy oil).
Wellicht als we nog iets meer achtergrond krijgen dat we dan specifieker kunnen meedenken.

Edit: sorry, zie nu pas je verwijderde bericht haha

1 like

Kan hem soms wel op Marktplaats zetten maar het is toch je pa he

3 likes

@grace Oké je bericht is al weg, maar kan uit een aantal antwoorden wel ongeveer de vraag halen haha, dus wil toch nog even een suggestie doen: Cheflix abonnement?

1 like

Houdt hij ook van legpuzzels? De puzzels van fleroux (frans leroux) cities of the world zijn leuk om te geven vooral als het van de stad is waar je woont of iets mee hebt. Maar ook leuk om te verzamelen, iedere kerst een andere stad.Er bestaan verschillende nederlandse en ook buitenlandse steden van.

1 like
2 likes

Komt een land bij de dokter is hier ook een passende aanrader bij.

2 likes

Ik zoek een cadeau voor een kennis. Zij is haptonoom en verhuist binnenkort met haar praktijk naar een ander pand. Iemand een idee voor een cadeautje? Budget is ongeveer 25 euro.

3 likes

Een leuke tissue doos voor haar nieuwe kantoor? Is gelijk een ijsbreker voor haar cliënten/klanten.

1 like

De boeken van Stephan Fry zoals Mythos.

2 likes

een leuke plant om nieuwe kantoor op te fleuren?

5 likes

2 mooie mokken en onderzetters?

1 like

Mijn ouders zijn binnenkort 40 jaar getrouwd. Ze gaan een feest geven. Ik ben nu opzoek naar een leuk cadeau. Verder dan een mooie foto van hun kleinkinderen kom ik niet

Stadskaart van waar ze elkaar hebben ontmoet of zo? Het is een robijnen huwelijk. Misschien hier een thema van maken? Ballonvaart heb ik altijd al eens willen doen, misschien jouw ouders ook? Of laat/maak een mooie stamboom in de kleur robijn tot nu toe van jullie gezin?

1 like