Wil hij ook geen ingrediënten voor het koken? Die dingen gaan op. Een goede olijfolie, bijzondere soort zout, wijn, vanillestokjes ik noem maar wat.
Mijn vader maak ik blij met woordzoekers dus verder geen tips haha.
Wil hij ook geen ingrediënten voor het koken? Die dingen gaan op. Een goede olijfolie, bijzondere soort zout, wijn, vanillestokjes ik noem maar wat.
Mijn vader maak ik blij met woordzoekers dus verder geen tips haha.
Ik weet niet wat het budget is, maar je zou een cadeaubon van Chef Maison kunnen geven. Dan kun je een privéchef boeken die bij je thuis komt om een speciaal diner te maken.
Houdt hij van bbq’en (onder koken versta ik meer koken in de keuken). Daar kun je namelijk heel veel accessoires voor kopen. Bijvoorbeeld een pizzasteen, rookplankje voor vis, spiesen voor vlees/groente, een spit.
Nee dit is het verkeerde spoor helaas… @Chesirecat ik dacht idd ook aan iets van een chef aan huis! Kan ik ook met mijn broertje samen betalen. Heb alleen nog niks echt leuks gevonden in de buurt, maar ik zoek idd nog even!
@Kryptonite alles wat je daadwerkelijk gebruikt heeft hij al (want er gaan al een aantal verjaardagen en kersten met dit probleem overheen )
Geen idee of hij het wat vind, maar er bestaan ook bierbrouw pakketten om thuis je eigen bier te brouwen ipv een workshop waar je naar een brouwerij moet. Ik hierdoor een stuk toegankelijker
Messenslijper?
Misschien een Crisp maandbox of iets dergelijks waar je eventueel een abbonement voor kan afsluiten? Dan kan hij maandelijks daarvan genieten
Dank jullie allemaal maar dit werkt niet voor mijn ingewikkelde niet-Nederlandse RAMPZALIGE vader ik ga maar gewoon een leuk boek zoeken
Echt heel ander idee maar wie weet:
Platenspeler met platen?
Heeft ie en ik heb zijn platencollectie 1965-1990 gejat
Zijn wat stoel??
Sorry dat ik jullie allemaal deelgenoot heb gemaakt van mijn onmogelijke vader ik haal mijn post weg hahahaha
Misschien nog een koffie abonnement zoals Single estate koffie, of (toch wel) een eetpakket van La Vialla. Of een hele koe/varken als vleespakket kopen. Dit klinkt heel raar, maar zoiets bedoel ik dan: grutto.com. Vaak heb je lokaal ook wel dat je dit bij een boer kan afnemen. Mensen zijn ook enthousiast over The Good Spice (kruiden), of een cadeaupakket van Trouble & Spice (chili crispy oil).
Wellicht als we nog iets meer achtergrond krijgen dat we dan specifieker kunnen meedenken.
Edit: sorry, zie nu pas je verwijderde bericht haha
Kan hem soms wel op Marktplaats zetten maar het is toch je pa he
@grace Oké je bericht is al weg, maar kan uit een aantal antwoorden wel ongeveer de vraag halen haha, dus wil toch nog even een suggestie doen: Cheflix abonnement?
Houdt hij ook van legpuzzels? De puzzels van fleroux (frans leroux) cities of the world zijn leuk om te geven vooral als het van de stad is waar je woont of iets mee hebt. Maar ook leuk om te verzamelen, iedere kerst een andere stad.Er bestaan verschillende nederlandse en ook buitenlandse steden van.
Komt een land bij de dokter is hier ook een passende aanrader bij.
Ik zoek een cadeau voor een kennis. Zij is haptonoom en verhuist binnenkort met haar praktijk naar een ander pand. Iemand een idee voor een cadeautje? Budget is ongeveer 25 euro.
Een leuke tissue doos voor haar nieuwe kantoor? Is gelijk een ijsbreker voor haar cliënten/klanten.
De boeken van Stephan Fry zoals Mythos.