Echt superleuke tips! Dankje!
Ja ik twijfel ineens of de prijs die ik toen zag wel voor 2 personen was, en niet per person
Ik kom graag bij Spui 76 in Spakenburg. Echt fantastisch eten en je kan daar vast in de buurt ook leuk overnachten.
Ja ik heb het net even opgezocht en ik denk dat het per persoon is… dus goedkoopste optie is 300e pp. Alsnog niet duur incl overnachting erbij.
Wow te gek zeg. Wat een uitzicht ook. We zijn toevallig volgende maand daar in de buurt maar met de kinderen dus helaas, haha.
Ik heb binnenkort een bruiloft van vrienden. Ze hebben geen cadeauwens oid uitgesproken of op de uitnodiging staan. Ik heb ook nog niet veel bruiloften gehad. Wat is een beetje normaal bedrag en cadeau? Ik dacht aan iets om te doen, maar weet niet zo goed wat.
Daggast doen wij €100,- en avondgast €50,-
Ik heb van niemand van de gasten meer dan 50€ gehad en zou ook zelf nooit meer dan dat geven.
Heb altijd max 50 eur gegeven.
Ik geef altijd 50, onafhankelijk van of ik dag of avondgast ben.
Ik heb geen partner trouwens, is misschien nog relevant
Wij ook en standaard eigenlijk een envelop, soms wel nog extra iets persoonlijks erbij maar niet als vervanger voor envelop.
Dit kan je altijd aan de paranimfen vragen!
Verschilt misschien wat per faculteit. Ik heb veel oud-collegas die promoveren, de meeste met wie ik niet zo close ben geef ik 10, mijn allerbeste collega-vriend bij wie ik ook bleef eten 50.
Wij hebben dit karretje (niet mijn foto) met onze drank erin, maar omdat mijn man het leuk vind om cocktails te maken wil ik hem wat leuker aankleden. Ik heb al nieuwe glazen gekocht, en hij heeft al een shaker. Hebben jullie nog andere ideeën wat zo’n barretje nodig heeft? Ik dacht misschien van die korte rietjes, en roerstaafjes ofzo?
Misschien een cocktail boek voor inspiratie of een mooie kristallen karaf?
Van die stenen voor in de vriezer (in de winkel heb je ze ook ih donkergrijs):
Mooie olijfprikkers, bijv van staal of hout:
Misschien nog mooie papieren servetten (die hij onder een glas als een soort onderzetter gebruikt bij het serveren), staat ook gezellig.
H&M Home heeft vaak mooie.
zo’n limoenknijper & een barmaatje?
Verschillende type glazen voor verschillende soorten cocktails? En bijv van de Moscow mule bekers:
Dank voor alle ideeën! Ik ga van de week in ieder geval even langs de Dille en Kamille en H&M Home is ook wel een goede.
Als je nog een bijpassend boek zoekt, ik vind die van Tess Posthumus een aanrader!