Mijn vriend wordt binnenkort 30 en ik ben nog op zoek naar een cadeau. Budget is ongeveer 300/350 euro.
Ik zoek een doe-activiteit want dat vindt hij het leukste om te krijgen. Hij houdt van gastronomisch eten (geen ontbijt), wijn, whisky en formule 1.
Ik wou oorspronkelijk een overnachting + diner met aangepaste wijn in Zeltinger Hof (Moezel) geven, maar de periode waarin ik wou boeken moest je helaas minimum 3 nachten boeken en dat gaat over het budget. Ik dacht daarnaast nog aan Sanglier in Durbuy maar daar is een overnachting al € 430 en dan heb je nog niet gegeten…
Ik zoek dus een unieke locatie qua overnachting of leuk restaurant. Het ding is dat hij voor zijn werk in heel Nederland en België is, in alle grote en middelgrote steden is hij al regelmatig.
Iemand ideeën voor leuke dingen max. 3u rijden vanaf Antwerpen of vanaf de Belgische kust?
Oh ja daarnaast heb ik ook nog een fles wijn uit zijn geboortejaar gekocht en de avond van zijn verjaardag (weekdag en we moeten allebei werken) gaan we al naar een van de betere restaurants in de buurt.