Sommige mensen vinden cadeaubonnen leuk, anderen vinden het stom/saai/inspiratieloos. Conclusie: vraag gewoon wat diegene graag zou willen.
Ja het is idd echt beter om iets te kopen wat iemands smaak niet is en dan niet gebruikt wordt…
Ik zou in dit geval vragen of er iets wat ze graag willen, mocht in binnen budget vallen dan dat geven, valt het buiten budget dan een bon geven als bijdrage aan het ding.
Poh ja als ik een blik werp op de gemiddelde kraamcadeaus, denk ik altijd: wat zonde van het geld… Zou ook veel blijer zijn met 1 groter/mooi cadeau wat mensen samen geven en waar ik echt wat aan heb of inderdaad bonnen waar je zelf wat van koopt wat je nodig hebt ipv tig speelgoed dingen of lilike babykleding.
Ik ga vaak voor een cadeaubon maar dan wel eentje van iets ‘bijzonders’, bijvoorbeeld een massagesalon in de buurt, banketbakker in de buurt, een boekenwinkel of een klein woonwinkeltje met ook kinderspullen oid. Dus dat ze wel zelf iets kunnen uitzoeken maar wel op een plek waar ze anders misschien niet zouden komen, of iets wat iig niet standaard is.
Ik bedoel dus vooral geen bonnen van bol.com of wehkamp ofzo.
Mijn vriend wordt binnenkort 30 en ik ben nog op zoek naar een cadeau. Budget is ongeveer 300/350 euro.
Ik zoek een doe-activiteit want dat vindt hij het leukste om te krijgen. Hij houdt van gastronomisch eten (geen ontbijt), wijn, whisky en formule 1.
Ik wou oorspronkelijk een overnachting + diner met aangepaste wijn in Zeltinger Hof (Moezel) geven, maar de periode waarin ik wou boeken moest je helaas minimum 3 nachten boeken en dat gaat over het budget. Ik dacht daarnaast nog aan Sanglier in Durbuy maar daar is een overnachting al € 430 en dan heb je nog niet gegeten…
Ik zoek dus een unieke locatie qua overnachting of leuk restaurant. Het ding is dat hij voor zijn werk in heel Nederland en België is, in alle grote en middelgrote steden is hij al regelmatig.
Iemand ideeën voor leuke dingen max. 3u rijden vanaf Antwerpen of vanaf de Belgische kust?
Oh ja daarnaast heb ik ook nog een fles wijn uit zijn geboortejaar gekocht en de avond van zijn verjaardag (weekdag en we moeten allebei werken) gaan we al naar een van de betere restaurants in de buurt.
https://vuurtoreneiland.nl/ (Amsterdam)
Home — Restaurant de Kas (Amsterdam)
Hoftrammm - Hoftrammm (Den Haag)
Dit is wat mij zo binnenschiet
@flalamingo vuurtoren eiland is echt heel tof! Ik heb mijn vriend dat twee jaar geleden cadeau gedaan. Ze hebben maar 6 huisjes op het eiland dus het voelde echt heel intiem en speciaal.
Heb je al gedacht aan Dinner in motion? Is anders eten dan een gemiddeld restaurant. Maar ik weet niet of het wat voor je is.
Ik ben onlangs bij Het Packhuys in Middelburg geweest en dat was fantastisch eten. Wij hadden met een bijpassend wijnarrangement en ook de wijnen waren zo goed. Echt een aanrader en een super leuk cadeau weet ik uit ervaring, haha. (Was mijn verjaardagscadeau)
Een overnachting in Middelburg kan ik je niet bij helpen, maar er zullen ongetwijfeld mooie hotels zijn in de stad.
Wat een leuke tips allemaal, dankjewel!!
Le table de Maxime in de Ardennen misschien? Heeft 2 Michelin sterren en je kunt er ook overnachten. En het is mooi gelegen, in een klein dorpje in een mooie omgeving (ook om te wandelen Enzo). Een overnachting met eten valt volgens mij nog in je budget
Wow goede tip, ook even opgeslagen; voor 2 sterren echt enorm betaalbaar dan (ik was vorige week in 1 sterren restaurant, was 600e voor 2 personen… pff)
Of je zegt dat hij houdt van whisky: in Stavoren kun je een whisky diner doen en slapen in een wijnvat! https://www.dekoebrug.nl/whisky-sleeping-arrangement
Echt superleuke tips! Dankje!
Ja ik twijfel ineens of de prijs die ik toen zag wel voor 2 personen was, en niet per person
Ik kom graag bij Spui 76 in Spakenburg. Echt fantastisch eten en je kan daar vast in de buurt ook leuk overnachten.
Ja ik heb het net even opgezocht en ik denk dat het per persoon is… dus goedkoopste optie is 300e pp. Alsnog niet duur incl overnachting erbij.
Wow te gek zeg. Wat een uitzicht ook. We zijn toevallig volgende maand daar in de buurt maar met de kinderen dus helaas, haha.
Ik heb binnenkort een bruiloft van vrienden. Ze hebben geen cadeauwens oid uitgesproken of op de uitnodiging staan. Ik heb ook nog niet veel bruiloften gehad. Wat is een beetje normaal bedrag en cadeau? Ik dacht aan iets om te doen, maar weet niet zo goed wat.
Daggast doen wij €100,- en avondgast €50,-