Cadeau inspiratie topic

Dankjewel allemaal! Hier kan ik zeker wat mee!

3 likes

Hebben jullie een leuk idee wat ik mijn opa van 89 cadeau kan doen voor z’n verjaardag? Spullen heeft hij al zo veel. Maar een uitje/herinnering samen gaat ook lastig omdat hij niet mobiel meer is. Hij houdt veel van wielrennen kijken en de geschiedenis van z’n dorp.

Is er niet toevallig een boek over zijn dorpsgeschiedenis?

1 like

Heb je een rolstoel tot je beschikking? Meenamen naar een wielerwedstrijd zou dan kunnen. Dan is het alleen voor jou intensief, maar kan hij gewoon lekker blijven zitten.
Ik gaf mijn opa en oma altijd drank. Dat kan altijd nog je optie b zijn.

1 like

Lekker aan de sherry of jenever

1 like

Ja of Sheridan. Zit je altijd goed mee.

1 like

Wij hebben laatst een met hulp van chatgpt geschreven lied over zijn leven cadeau gedaan en dat was een megasucces.

1 like

Een (foto)puzzel? Of een boek over zijn geboortejaar of geboortestreek?

2 likes

Bij ons in de familie was het digitale fotolijstje een enorme hit! Zeker als je er eentje geeft waar je van een afstand foto’s naartoe kan sturen

3 likes

Mijn beste vriendin is eind augustus jarig. Voor mijn verjaardag had ze 28 cadeaus voor mn 28e verjaardag gegeven, met als “hoofd cadeau” een workshop samen. Nu wil ik niet exact hetzelfde geven, maar wel iets groots en origineels! Hebben jullie misschien ideeën?

2 likes

Geen idee in welke omgeving je woont, maar iets zoals local taste geven is misschien wel wat
Of in andere steden heb je wel eens iets soortgelijkst maar heet het anders, is wel een dagje samem weg en heel wat anders dan een workshop

Ik weet niet wat je budget is en waar jullie van houden maar dan zou ik voor een ‘bucketlist’ activiteit gaan. Parachute springen, luchtballonvaart, slapen in een boomhut of natuurhuisje, diner in een sterrenrestaurant met wijnarrangement.

Wel heel leuk dat jullie allebei zo uitpakken! Heel benieuwd wat jouw cadeau gaat worden ook.

Als ze er van houdt: een dagje weg plannen met onferweg verschillende activiteiten? Leuke lunch, proeverij ect.

Ik neem afscheid op mn werk, en ik wil graag iets leuks achterlaten voor collega’s voor op kantoor, dus niet voor iedereen afzonderlijk iets (dat heb ik al).

Ik kom niet verder dan een pot snoep, maar dat wil ik niet. :thinking: Hebben jullie nog leuke ideeen?

1 like

Een mooie plant of een theedoos met wat speciale/luxere thee. Allebei recent gedaan door iemand op mijn kantoor en dat viel goed in de smaak. (sorry voor de forummers hier die je een loser vinden als je thee drinkt)

3 likes

Een dienblad als er altijd koffie en thee voor elkaar gehaald wordt?

2 likes

Een doos met versierspullen voor verjaardagen ect? Op mijn vorige werk werd dat gedaan maar was alles verlept na al die jaren dus heb ik een hele set met slingers, franjes en zelfs een bord voor de gang gekocht haha. Werd erg gewaardeerd.

6 likes

Leuke ideeën!! Onze versierspullen zijn nog intact, dus ik denk dat ik een theedoos met een dienblad doe.

1 like

Ik weet niet of jullie een beetje een oké koffiezetapparaat hebben, maar bijv een melkopschuimer wordt ook erg gewaardeerd.

2 likes

Bij ons heeft laatst iemand van die flavourdrops achtergelaten voor in koffie. Allerlei verschillende smaken en die zijn echt mateloos populair

4 likes