Wat véél en goede tips, dank jullie allen!!!
Storytiles heeft veel tegeltjes van verschillende steden. En mocht het nou toevallig om Groningen gaan dan moet je even kijken op Groningenstore.nl
Ik heb pas een foto uit het archief van het Rotterdams fotomuseum uitgezocht voor de verjaardag van mijn vriend en mooi laten printen. Heeft niet per se met de stad Rotterdam te maken. Cas van Oorthuys heeft bijv veel mooie foto’s van Utrecht, Rotterdam, Amsterdam.
Ze hebben mij ook goed geholpen met printen op fotopapier. De dia moest zelfs opnieuw ingescand worden omdat ze hem niet standaard verkopen.
Kan op m’n mobiel niet lekker zoeken, zou dat via desktop doen.
Voorbeelden:
Wat een tof idee!
M’n moeder wordt binnenkort 60 en ik wil haar daarvoor eigenlijk een wat ‘groter’ cadeau geven. Ik heb alleen totaal geen inspiratie. Ze houdt niet van sieraden. Iets om te doen zou ik ook leuk vinden, maar bijv. een high tea, wijnproeverij, lunchen etc. heb ik allemaal al weleens gegeven.
Wat voor soort persoon is ze or wat zijn dingen die haar kenmerken.
Voor activiteiten, is ze meer van avontuur of meer spa of shoppen etc
Ze houdt van lekker eten en drinken, musea bezoeken, bordspelletjes doen, lezen en fietsen.
Ik heb dit een keer gegeven aan m’n vader, was echt heel leuk: https://www.happenentrappen.nl
Je hebt heel veel verschillende routes waar je uit kan kiezen
Wat misschiej nog leuk kan zijn id een oldtimer huren met picknickmand, kan je ook echt je eigen dsg verder mee inplannen
Misschien een wijn uit haar geboortejaar? Of een wijn met glazen en haar geboortejaar er in gegraveerd met een mand met hapjes erbij? Of een museum jaarkaart?
Geen idee of dit wat voor je moeder is, maar mijn ouders worden dit jaar allebei 65 en mijn broertje en ik geven ze een fotoshoot met ons gezin + aanhang en kleinkinderen. En daarna een leuke lunch ergens met z’n allen. Vorig jaar voor de 65e verjaardag van m’n schoonmoeder ook gedaan en was een groot succes! En leuke foto’s als aandenken.
Ik heb mijn moeder voor haar 65ste meegenomen naar ballet. Viel goed in de smaak!
Ik zoek een cadeau voor iemand die sinds kort tekenen wil oppakken. Ik zoek iets in de richting van een mooi schetsboek en potloden/markers/fineliners etc. maar ben er totaal niet in thuis. Iemand een idee wat leuk is om te geven? Ik wil ongeveer 20-30 euro uitgeven.
Ik zou altijd blij zijn met een Hahnemühle tekenblok.
ik zou naar een tekenwinkel gaan en zeggen: dit is mn budget hoe maak ik daar een leuk pakket van?
iets als swaak in utrecht maar misschien is een pipoos ook prima
Micron fineliners zijn top en grafiet(vul)potlood (bijvoorbeeld faber castell) past bij elkaar goed bij bijvoorbeeld zo’n tekenblok die @Cajun-moon aanraad
Geen idee wat je budget precies is, maar ik heb samen met m’n zussen m’n ouders toen ze 70 werden een nachtje meegenomen naar een stad. Daar samen gewinkeld, museum bezocht, geborreld en gegeten Enzo. Wij betaalden de overnachting (sliepen in een kerk in Arnhem, heel tof) en op de dag zelf alles met Wie betaald wat gedaan