Geen idee of dit wat voor je moeder is, maar mijn ouders worden dit jaar allebei 65 en mijn broertje en ik geven ze een fotoshoot met ons gezin + aanhang en kleinkinderen. En daarna een leuke lunch ergens met z’n allen. Vorig jaar voor de 65e verjaardag van m’n schoonmoeder ook gedaan en was een groot succes! En leuke foto’s als aandenken.
Ik heb mijn moeder voor haar 65ste meegenomen naar ballet. Viel goed in de smaak!
Ik zoek een cadeau voor iemand die sinds kort tekenen wil oppakken. Ik zoek iets in de richting van een mooi schetsboek en potloden/markers/fineliners etc. maar ben er totaal niet in thuis. Iemand een idee wat leuk is om te geven? Ik wil ongeveer 20-30 euro uitgeven.
Ik zou altijd blij zijn met een Hahnemühle tekenblok.
ik zou naar een tekenwinkel gaan en zeggen: dit is mn budget hoe maak ik daar een leuk pakket van?
iets als swaak in utrecht maar misschien is een pipoos ook prima
Micron fineliners zijn top en grafiet(vul)potlood (bijvoorbeeld faber castell) past bij elkaar goed bij bijvoorbeeld zo’n tekenblok die @Cajun-moon aanraad
Geen idee wat je budget precies is, maar ik heb samen met m’n zussen m’n ouders toen ze 70 werden een nachtje meegenomen naar een stad. Daar samen gewinkeld, museum bezocht, geborreld en gegeten Enzo. Wij betaalden de overnachting (sliepen in een kerk in Arnhem, heel tof) en op de dag zelf alles met Wie betaald wat gedaan ![]()
Ik ben op zoek naar een cadeautje voor een oud collega die 40 jaar in dienst is. Ik werk inmiddels bij een ander bedrijf. Ze houdt van dansen en drop. Dus wil sowieso wel een zakje drop ofzo geven, maar misschien heeft iemand nog een leuk idee? Hoeft verder ook niet perse met dansen te maken hebben, ben gewoon inspiratieloos.
Ik weet niet voor wanneer je het nodig hebt en voor welke omgeving. Maar anders zou je eens kunnen kijken bij Dropje van Haarlem. Ze verkopen sowieso heel veel soorten drop en organiseren ook regelmatig proeverijen. Ik weet toevallig dat ze deze maand weer nieuwe data bekend maken.
Wat is een leuk cadeau om als kinderen te geven aan je vader die 75 wordt?
Mijn beste vriendin is binnenkort jarig en ik zoek voor haar een doe cadeau. We roepen al een tijd dat we samen een hobby willen beginnen maar hebben geen idee hoe of wat. Ik ben heel flexibel maar zij minder door een jong kind. Schiet iemand iets te binnen?
Ergens gaan eten met alle kinderen
Je zou ergens kunnen keramiek schilderen, glow in the dark painting, pottenbakken oid. Als workshop. Het is dan niet per se om een hobby te starten, maar misschien alsnog leuk om te doen?
Met iedereen lekker ontbijten via zo’n bestelservice? Een fotograaf laten komen voor familiefoto’s en dan daar 1 van laten inlijsten of zo. Denk dat wanneer je zo oud mag worden je meer waarde hecht aan een mooi moment dan een kaasschaaf of zo. Misschien kun je het combineren met iets wat zijn interesse heeft. Zoals een tour in een oldtimer als hij iets met auto’s heeft?
Cursus glas in lood? Dat kun je wegleggen als je het even zat bent en is niet super ingewikkeld om te leren.
Ik heb laatst een kookworkshop gedaan, was echt heel leuk!
Met een vriendin samen heb ik ooit een bonbonworkshop gedaan, erg leuk en lekker.
Als je echt een hobby wil doorzetten vond ik houtbranden leuk. Dit zou je later gemakkelijk thuis kunnen doen met zijn tweeën.
Ik zag op Insta voorbij komen dat je ergens in Utrecht je eigen zijden sjaal kon maken met een techniek die me aan ‘marmeren’ deed denken.
Een creatieve cursus om samen iets te maken?
Als je in de omgeving van Groningen woont heb ik wel tips haha
Ik ben benieuwd naar je tips!