Ik zou even een privé berichtje sturen ![]()
Wat is een leuk cadeautje voor iemand die gaat emigreren?? Ik weet het echt niet ![]()
Iets van een klein (ingelijst) kunstwerkje, ansichtkaartje, foto of storytile/tegeltje zou ik leuk vinden!
ik heb ooit een proefabonnement op een weekblad gekregen op m’n nieuwe woonplek en dat vond ik echt heel leuk, hielp echt met me thuis voelen om elke week iets aan mij geadresseerd te krijgen :”) maar hangt er misschien beetje vanaf of iemand de taal van nieuwe land al spreekt of dat geschikt is
Ik zou het leuk vinden om iets nederlands te krijgen wat ik op kan hangen, wel iets moois hahaha. Bijv een tegeltje wat iemand eerder al zei of een aquarel kunstwerkje van een molen oid of iets bekends uit de regio waar ze eerst woonde
Heeft iemand tips voor cadeau’s voor een 5 jarig huwelijksfeest.
Is een familielid waar ik niet super close mee ben
Ze hebben 2 jonge kinderen. Max is wel € 50,- maar sta open voor iedere suggestie.
Weet iemand leuke trainingspakken voor mannen? Gewoon chill voor thuis maar ook om ff naar de bios of supermarkt in te gaan, of sporten ofc.
Wil een cadeautje kopen, vroeger kocht ik altijd nike tech fleece voor m maar geen idee of dat nog steeds de beste is of dat er nu betere/mooiere zijn?
Hij is relatief kort trouwens (175 cm) dus geen hele lange broeken.
Het is een houten huwelijk, iets leuks van hout? Mooie borrelplank ofzo
Ik zoek een cadeautje voor een vrouw die veel voor me betekent. Ze houdt van paardrijden, honden en naar de sauna gaan. Ik dacht sowieso aan een saunabon, maar alleen een bon vind ik zo ongezellig staan. Budget denk ik rond de 50 euro…
Een vriendin van me heeft een vakantiebusje gekocht. Ik wil haar graag een cadeaupakketje geven, ik heb het volgende al:
Die holografische sticker had ik echt 4 x groter verwacht, maargoed.
Wie weet nog iets leuks voor erbij? Geen spelletjes of puzzelboekjes. En het liefst iets dat gewoon in een winkel te koop is.
Ik dacht eerst aan een thermische printer om foto’s meteen af te drukken, maar dat voelt toch wat onzinnig.
Een verrekijkertje om vogels te spotten of zo’n houtblok om vuur mee te maken, een warm dekentje?
Leuke dingen heb je al! Wat ideetjes:
Een goede thermosfles, percolator om koffie mee te maken, als ze van cappuccino houdt zo’n handmatige melkopschuimer, fijne deken om lekker onder te kruipen op koude avonden, leuke lampjes om op te hangen, of een lamp voor ‘s avonds buiten die je kunt opladen, marshmallows met prikkers voor bij het kampvuur (of boven de BBQ)…
Als ze echt gaan roadtrippen misschien een scratch-off map en iets van een klein kaartspelletje misschien. Het hangt er wel vanaf wat ze zelf al gekocht hebben, anders kan iets van een theedoek of dekentje ook handig zijn, maar meestal heb je beperkte ruimte en zijn allemaal extra spullen niet handig.
Wat je tot nu toe hebt vind ik overigens erg leuk!
Ze is alleen en de bus werd hiervoor door een gezin van 4 gebruikt. Er is dus gelukkig best veel ruimte. Ik ben al met haar en de bus weggeweest en veel van de tips heeft ze ook al. We gaan in mei met z’n 3en weg dus ik heb ook overal baat bij haha.
Ik ga iig zo’n vuurblok kopen. Over die marshmallowprikkers twijfel ik, want ik wil ook niet iets lopen dat ze niet gebruikt. Ik zit ook nog te denken aan een kruik, maar ook daarbij twijfel ik of ze dat gaat gebruiken, ze heeft ook al een kacheltje dus dan kan ze die net zo goed aanzetten…
Misschien nog bij de Dille en Kamille van die 1 persoons chocolademelk mix? Van die dingen die klein zijn, maar een beetje luxe
@Kusjessoldaat Ja dat vind ook wel een tof idee, iets lekkers voor in de voorraad wat je niet zo snel zelf koopt. Goeie kruidenmix of mini jammetjes ofzo?
Of een fijne (niet breekbare) mok of bakjes voor snacks? Of een leuke compacte badjas voor op en neer naar het douchegebouw?
Als ze echt de natuur in trekt/gaat wildkamperen: een goede zaklamp of knijpkat, een Zwitsers zakmes (Victorinox hiker bijvoorbeeld) of een bestekset voor onderweg (bijvoorbeeld Opinel picnic plus)?
Ik vind zo’n popcorn pannetje die je aan een stok kan maken ook echt heel leuk met kamperen.