Beschilderde klompen?
Wat staat er op jullie verlanglijstjes? ![]()
Beschilderde klompen?
Wat staat er op jullie verlanglijstjes? ![]()
Benzine, olie, cadeaubonnen voor de supermarkt etc
Verf van decoart, bijenhotel, regenton, smart games, murder mysterie puzzelboek en een badjas.
Oh dat klinkt leuk! Is dat specifiek dit? Of een genre puzzelboeken?
Ja ik wil deze, iemand op 't forum zei dat ze die had. Maar ik zag dat er wel meerdere zijn die erop lijken.
Ik houd het hele jaar lijstjes bij, als ik een vriendin hoor zeggen: ik wil graag zus en zo dan noteer ik het in mijn telefoon. Zo ook rond deze periode waarin we weer gezellig verplicht aan Sint lootjes trekken etc mee moeten doen noteer ik wat ik eigenlijk zelf wil kopen en wat wel even kan wachten en je prima aan anderen kan vragen, zoals dit keer: een bollamp voor buiten, een gezichtsserum, een plaid voor op de bank, bamboe kussenslopen
Eerder wist ik dan niks te vragen en had ik het allemaal zelf gekocht en kreeg ik dan allemaal troepjes
@Poesje @lightbox @Feather goeie tips allemaal, thanks!
We doen voor Sint €50 maar vind het lastig om “troepjes” te vragen maar vind één cadeau ook suf. Dat boek van @Kusjessoldaat komt sowieso op mijn lijst want dat lijkt mij super leuk ![]()
Beetje random maar mijn ouders zouden mij en mijn vriend graag iets geven voor ons (gratis op woensdagochtend) geregistreerd partnerschap binnenkort. We willen dit graag om elkaars erfgenaam te worden, niet voor een groot feest oid. We lunchen daarna met wat familie maar maken er echt niet iets groots van. We hebben altijd wel praktische wensen voor in en om het huis maar dat voelt een beetje suf voor zo’n gelegenheid. Hebben jullie leuke ideeen?
Heel cliché en echt meer als grap bedoeld maar wij hebben van mijn oma een peper en zout stel van Peugeot gekregen ![]()
![]()
echt een goed cadeau.
Misschien een cadeaubon om een keer mooie foto’s te laten maken? Als jullie een praktisch cadeau willen en jullie voelen je er fijn bij: lekker doen ![]()
Mijn ouders hebben geld gegeven wat we bij de ringen hebben gedaan. Mijn schoonouders hebben deels meebetaald aan het feest (was in hun tuin).
Het is jullie moment en niet die van iemand anders
Wij kregen een creuset pan. Beetje duf misschien, maar nog elke dag heel gelukkig mee.
Iets moois voor in je woonkamer: klok, vaas, kunst?
Ik krijg een mooie grote klok van Karlsson voor m’n verjaardag. Vind het echt onhandig dat ik m’n telefoon nodig heb om te weten hoe laat het is als ik sochtens bezig ben met klaarmaken etc
Praktisch is niet perse suf. Vind het altijd ook wel wat romatisch hebben als een kwalitatief goed cadeau lang mee gaat.
Mijn ouders hebben op hun huwelijk bijv. ook een peugeot peper en zout molen gekregen en die doen het nog steeds.
Zoiets kan ook met een creuset pan, of bijvoorbeeld mooie wijnglazen, een karaf of andere praktische spullen. Het leuke is dan ook dat je elke keer dat je het gebruikt weer terugdenkt aan het moment ![]()
Anders is een mooie, grote, plant misschien ook leuk? Of een mooi schilderij of een mooie klok?
Misschien kun je vragen om geld voor een fotoshoot? Praktische spullen zijn wel prima maar een paar echt mooie leuke foto’s van jullie samen (niet per se op de dag zelf) door een fotograaf die niet-truttige foto’s maakt is ook wel heel leuk om te hebben. Vinden je ouders vast ook ![]()
Wij hebben een midweekje weg in Nederland gekregen bij wijze van vakantie om het samen te vieren.
Ik weet natuurlijk niet of het jullie smaak is maar ik ben nog altijd heel blij met m’n bonsai 5 kandelaar van Roderick Vos
Eens! Praktisch kan juist ook heel erg bij de situatie passen. Toen mijn ex en ik de sleutel kregen van een huis met flink overwoekerde tuin en wij allebei ook rond die periode jarig waren, kregen wij van mijn ouders een paar uur hovenier kado. Nog voordat wij in het huis trokken, was de tuin al op orde gebracht. Het was één van de meest fantastische kado’s die ik ooit heb gekregen. En daarnaast super praktisch ![]()
Wajo ik dacht van het automerk, ken dit niet
Of is dit ook echt van het automerk
Haha het is ook zeker van het automerk!
Ze zijn daar vrijwel mee begonnen ![]()
Dank voor alle input!
De ‘praktische’ wensen rondom huis zijn wel echt heel praktisch van aard en met name in de tuin (nieuwe bladhark etc). Daarom noemde ik dat suf!
Veel kwaliteitsproducten, zoals fijne braadpan, zout- en peperstel, glazen, etc heb ik de afgelopen jaren net verzameld. Ook de inrichting van ons huis zijn we ook net voor mijn gevoel klaar mee, ik heb allerlei kunst uitgezocht met tegoed van de kunstuitleen (ook via mn ouders), net een half jaar geleden een mooie klok gekocht etc.
Sierraden draag ik wel, mijn vriend niet echt, ringen gaan we niet dragen vanwege werk en omdat we dat meer bij trouwen vinden passen.
Ik neig naar een weekendje weg oid, fotoshoot met zn tweeen vind ik eigenlijk te ongemakkelijk.
Via een lootje trekken heb ik een collega gekregen voor wie ik een cadeau wil kopen voor haar ‘drinking cabinet’ of cocktail-benodigdheden. Vorig jaar heeft ze gepersonaliseerde servetten ontvangen. Hebben jullie suggesties voor leuke en originele toevoegingen cocktail-collectie, dingen die jullie zelf handig vinden.
Ik dacht zelf aan gedroogd cocktail fruit of fancy olijven en zure kersen, maar zoek er nog iets aparts bij.