Cadeau inspiratie topic

RVS ijsblokjes misschien?

3 likes

Leuke roerstaafjes of prikkers voor martini etc? Een zak koffiebonen is mss ook leuk als ze vaak esma’s maakt

1 like

https://www.bol.com/nl/nl/p/let-s-alchemize-gin-botanicals-8-tubes-botanicals-cocktailkruiden/9300000045684235/?Referrer=ADVNLGOO002032-S--9300000045684235-PMAX-C-22285073460&gad_source=1&gad_campaignid=22295463535&gbraid=0AAAAAD5OnmOZBCPpUc1qsbJqJmspgpcIR&gclid=CjwKCAiAlfvIBhA6EiwAcErpyYIb9ajYGwBgSjtkMG4q3ONS2ekMkGnVf57dMoE3B9Zr23RlQlM2txoCURMQAvD_BwE

Zoiets?

2 likes

sissy boy heeft vaak wel leuke glazen/roerstaafjes/lepels/flesopeners/andere dingen die leuk zullen staan in zo’n cabinet

4 likes

Een mooie glazen karaf?

2 likes

Zo een limoen/ citroenpers heeft ze waarschijnlijk al maar vind ik echt onmisbaar. Voor wat meer niche dingen, ik vind Foamee een heel leuk product. Dat is een vegan eiwit alternatief in een soort druppelflesje, waardoor je niet met verse eieren moet gaan zitten kloten om zo een schuimlaagje te krijgen op je cocktails. Of aparte bitters, daar heb je veel soorten van. Een leuke likeur (iets aparts als pandan bijv) of je kan eventueel een beetje diy’en door bijv met wat goedkopere drank een infusie te maken. Mijn favoriete Margarita is tegenwoordig met tequila waar je een stukje Madame Jeanette in laat trekken, echt zo een lekkere pit/ smaak. Kan je ook met zat andere drank of smaakmakers doen.

Geen idee wat je budget is trouwens, want zat mooie glazen etc., en ik heb evt ook nog wat aanraders qua boeken.

8 likes

oh of een siroop van bacanha? veel bijzondere smaken en in een mooie fles

2 likes

Thanks voor de tips! Heb ook twee dingen opgeslagen die perfect vrienden waren - goede timing dit :smiley:

Ik ga dit weekend beslissen voor mijn collega.

Ik vind het altijd lastig met kindercadeaus. Ik denk heel snel, oh is dit niet al te kinderachtig voor die leeftijd? Bij echt jonge kinderen staat er wel vaak een leeftijd op. Ik heb o.a. deze gekocht voor een kind van 8 jaar. Nachtlampje broodrooster - wit/roze - diverse varianten | Xenos

Ineens denk ik, misschien vindt ze dit wel heel stom en kinderachtig? Ik ging ook ff googlen op meidenkamer 8 jaar en ik zag kaptafels etc. What :face_with_diagonal_mouth: wat moeten ze daar hahaha

3 likes

Ik vind hem heel tof!
Je kan altijd vragen aan de ouder of ze zoiets leuk vinden?
Mijn nichtjes (9 en 12) vinden het heel leuk om met hun kamer bezig te zijn. Zijn allebei geen “meisjes meisjes” met kaptafels en make-up

4 likes

Ja ik heb net de batterijen erin gedaan en ik dacht, ahw wat leuk ik wil hem zelf :joy: .

En ja ze is vooral creatief dus ik kwam uit op dit:

https://www.bol.com/nl/nl/p/het-grote-creachick-doeboek-2/9300000166896830/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000166896830-PMAX-C-22288392459&gad_source=1&gad_campaignid=22298802148&gbraid=0AAAAAD5OnmMcmWtyKLqXJ6PEoP78-7reW&gclid=EAIaIQobChMIoYiBpfOHkQMVpLGDBx1j4AuHEAQYAiABEgLx-_D_BwE

En ik heb nog een maanlampje wat telkens van kleur veranderd. Ik weetniet, ik schrok er een beetje van toen ik kaptafels zag haha. Al vond ik girlie dingen ook wel leuk vroeger. Ik spaarde badparels, proefmonsters, parfumtesters en de barbies waren mn leven. Het blijft toch wel lastig inschatten. Omdat het mn nichtje is wil ik al helemaal niet met dingen aankomen wat ze suf vindt.

1 like

Ik denk dat elke 8 jarige wel van die “kawaii” dingen houdt!
En dat creaboek zou ze ook tof vinden. Wat ook een tip is zijn alcohol markers (action heeft ze ook) en een kleurboekje. Is ook helemaal hip nu

2 likes

Mijn nichtje is 9 en vind dit soort dingen al een jaar of twee “zooooo cute aaahww”, dus ik denk een schot in de roos juist hoor!

2 likes

Nou dan zal ik tot slot óók nog even mijn plasje hier overheen doen🤪 Ik heb een 8-jarige dochter die hier heel blij van zou worden. Zij heeft toevallig ook het creachick doeboek van ons gekregen en dat was ook een groot succes. Mooie stiften erbij zijn inderdaad een aanrader mocht je nog een cadeautje zoeken. Natuurlijk hangt het een beetje af van de interesses van kind, maar mijn 10-jarige zou beide items ook nog leuk vinden. Zoals al gezegd is dat cute Kawaii ‘stijltje’ ook helemaal in. Ik denk dat je helemaal goed zit dus!

2 likes

We krijgen maandag de sleutel van ons nieuwe huis en gaan ook wat werk doen. Ik wil dus morgen even een briefje langsbrengen bij de buren met onze nummers en alvast excuses voor eventuele overlast. Wat is nou leuk om daar bij te doen? Chocolaatjes? Koekjes? Een plantje? Wil ook niks geven waar ze niks aan hebben. Het gaat om 4 buren waar ik wat wil brengen dus wil ook niet heel veel uitgeven.

1 like

Chocoladeletter?

4 likes

Ooo zijn er eigenlijk cijfers ipv chocoladeletters? Huisnummer geven ::grinning:

3 likes

Ik zoek leuke huishoudelijke cadeautjes van max €3, die wel origineel/nuttig/wat weinig mensen in huis hebben. Ik heb bijvoorbeeld al een eierprikker gekocht, maar ik zoek nog 2 cadeautjes. Wie weet er nog wat leuks

Haha maar dat zijn er drie! Maar misschien moet ik dan alleen het afwijkende cijfer geven :laughing:

1 like

De Dille & Kamille heeft een tube-uitknijper van €3,95, misschien is dat wat? Of van die afsluitclips om zakken dicht te doen?

3 likes