Kleine garde van de Dille en Kamille of AH
Eiertimer
Oeh 3 euro is nog best lastig. Misschien bijenwaswraps? De Wibra had ze altijd voor heel goedkoop, maar weet niet of ze die nog steeds verkopen.
Of een zesteur:
https://sostrenegrene.com/nl/producten/wonen/citroenschiller-p-120d2e2e
En de deegsnijder van Ikea is ook heel fijn, ik gebruik hem heel vaak tijdens het koken. Is wel iets duurder.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/lattbakad-deegsnijder-10485271/
HET glittermes van xenos
Thanks allemaal! Hier zitten zeker goede dingen bij. De Xenos zit hier om de hoek dus ga daar eens kijken voor de mesjes en het ei!
Citroenpers van de Wibra (wel net iets boven het budget): Citroenpers metaal kopen? - Wibra Nederland - Dat doe je goed.
Ik weet niet of je van plan was om alles door de brievenbus te doen, maar ik zou samen aanbellen zeker aanraden. Dan kunnen jullie je meteen voorstellen. Dat hebben wij ook gedaan en dat werd gewaardeerd. Wij hadden doosjes Merci (lust iedereen toch wel wat van?) als een soort ‘alvast bedankt voor het tolereren van de overlast’. Bij de buurman die niet thuis was, hebben we de doos incl. briefje in de brievenbus gegooid.
Ja ik ga zeker aanbellen, ik heb inmiddels dropjes gevonden in de vorm van huisjes, dat leek me wel leuk dus dat ga ik vanavond even langsbrengen!
Dan moet je wel zeker weten dat ze geen huisdieren hebben. Ik zou daar niet blij van worden, chocola is giftig voor honden.
Genoeg mensen met honden die wel chocolade eten. Dat je de chocolade niet door je huis laat slingeren, is een andere zaak. En je kan chocolade ook gewoon weigeren of aan iemand doorgeven. We hoeven er echt geen wetenschap van te maken. Met deze logica kan je nooit iemand iets kleins cadeau geven. Er is altijd wel iemand die iets niet lust, een allergie heeft, huisdieren heeft, etc. Het gaat hier om een klein gebaar van Dr.Watson en een suggestie daarvoor. Hoeven we niet duizend kanttekeningen bij te plaatsen. In dat geval kan je nooit iemand een cadeau doen. Want ook met non-food kan je het cadeau kut vinden. Een boek? Ik lees niet. Een cadeaubon? Wat onpersoonlijk. Een bloemetje? Die verwelken.
Het gaat om chocola door de brievenbus doen als iemand met een hond niet thuis is, niet om het cadeau geven van chocola an sich he
Hmm dat las ik niet direct zo. Maar misschien komt dat omdat ik ook iemand met een hond ken die heel panisch is met chocolade…
In dat geval chocolade alleen door de brievenbus gooien als die er geschikt voor is inderdaad. Zoals bij ons het geval was.
Ik ben op zoek naar een kerstcadeau voor mijn broer. Zijn hond is recent overleden en ik zou iets willen doen gerelateerd aan zijn hond. Ik kom zelf niet verder dan een foto laten printen op het een of ander maar zoek wat originelere ideetjes…
Er is een forummer die beeldjes maakt van katten, maar mss dan ook van honden? Is via Etsy, volgens mij heb ik de shop opgeslagen. Ik ga ff zoeken.
Edit: kan de shop niet vinden maar de forummer is @Kauai
Ik heb voor m’n zusje ooit sokken met een print van het hoofd van onze overleden hond laten maken.
Misschien Lego van zn hond? Je hebt standaard sets van Lego zelf, maar je kunt ook custom iets laten maken van een nep-lego volgens mij!
En anders misschien een getekende versie van een foto? Of een custom strip of tijdschrift van/over zijn hond en jouw broer?
Ja zo’n getekende versie van een foto lijkt me wel wat !
Heeft iemand toevallig een goede tip voor een bedrijf dat dit doet?
Het ging om de chocola in de brievenbus gooien. Dat mensen met honden ook chocola eten lijkt mij logisch
.
Dit is vaak wel prijzig heb ik het idee. Van de week kwam ik een Rotterdamse illustrator tegen die het voor 200 euro doet, past dat een beetje binnen het budget wat je in je hoofd hebt?
Haha ja dat vind ik ook! Maar er zijn dus mensen die daar anders over denken en als hondeneigenaar geen chocolade in huis toestaan.