Ik heb een oud collega die het doet/deed. Evt kun je me PM’n dan kan ik je haar facebookpaina toesturen.
Voorbeeldje:
Ik heb een oud collega die het doet/deed. Evt kun je me PM’n dan kan ik je haar facebookpaina toesturen.
Voorbeeldje:
Ik zoek een cadeautje voor een jongetje van 10. Hij is van Syrische afkomst, dus zijn Nederlands is niet zo goed en ik denk dat hij los daarvan ook geestelijk niet zijn leeftijd is, maar een paar jaar jonger (hij zit ook op een speciale school). Hij vindt dingen als knutselen niet leuk, lego ook niet, dus ik vind het heel moeilijk om een cadeautje voor zijn verjaardag te verzinnen. Spelletjes vindt hij op zich leuk, maar dan moet het niet te ingewikkeld zijn (uno en halli galli spelen we wel eens). Heeft iemand tips voor een cadeautje rond de 15 euro?
Dobble?
Als Uno gaat, dan misschien Skip Bo ook wel? Of Regenwormen?
Skip Bo is met tellen en kleuren, denk dat dat wel kan als hij Uno ook begrijpt!
Moest ook nog denken aan een step, maar die zijn er vanaf 25 euro.
Lief dat je hieraan denkt!
Ik maak idd beeldjes adhv een foto. Dit was een van de 2 katjes voor @Wolf 🥹 je mag me altijd een pb sturen @NeverLeNkemise
@Twijfelaar 200 is wel veel idd maar het is ook wel echt veel werk. Ik doe het voor 50 nu maar mn uurloon is dan 3 euro ofzo ![]()
Welke illustrator is dat?
Ik heb zoiets laten maken van onze hond door bylieke.com:

Je kunt een foto insturen en die wordt vervolgens omgezet in lijnen en dan uit hout gesneden. Misschien vind je broer zoiets ook mooi.
We gaan dobbelen met de familie en dat vind ik altijd zo lastig.
Wat is nou zowel leuk voor opa als voor kleinkinderen van 10? En ook nog eens allemaal verschillende type mensen. Iemand een goud idee?
Een kraslot
was bij mijn vorige werkplek een populair dobbelcadeau haha
Maar voor 10-jarige niet perse geschikt…
Of een pakketje met allemaal lekkere snacks?
Een bioscoopbon.
De reiseditie van een spel, zoals regenworden of Catan.
Sowieso zal niet iedereen alles leuk vinden, maar zodra een aantal mensen ergens vol voor gaan is het wel al leuk, beetje competitie ![]()
Ik had een keer allemaal rare dingen gekocht zoals een grafkaars met een heiligen afbeelding erop, Daar werd echt om gestreden
dus ook altijd een verrassing wat nu populair is bij het dobbelen
Een chocobomb (om in melk te smelten zodat je warme chocolademelk hebt) of zo’n blokje chocola aan een lepel?
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar het gaat vaak ook al om hoe je het verpakt. Dan strijden mensen ook al voor bijv. een ‘slang’ terwijl dat dan gewoon 2 opgerolde theedoeken zijn.
Spelletjes zijn indd voor alle leeftijden leuk! Een borrelplank heeft het hier ook weleens goed gedaan. Dus gewoon een plank kopen bij de action met wat borreldingetjes erbij.
Een pot waarin alle ingrediënten zitten om koekjes of cake te bakken, plantje, cadeaubon van een ijszaak, waterfles
Wat minder voor alle leeftijden:
Luxe thee, bloembollen, vogelvoer/huisje, koffiesiroop
Donald Duck! Het tijdschrift of een pocket. En ik weet niet of jullie nog dvds kunnen spelen, maar home alone of een andere kerstfilm doet het ook vaak goed. Die kan je nu ook wel goedkoop vinden in de kringloop.
Een staatslot doet het hier altijd goed
Ik heb ooit eens een chocolade versie van Monopoly bij zo’n dobbelspel gegeven en dat was echt een enorme hit. Heb je volgens mij ook van andere spellen
Haha dat is wel een leuke tip! Ga even denken over creatieve manieren van verpakken
Oja deze zie ik volgens mij wel eens bij Kruidvat! Goed idee
Bij de kringloop een kerstboompje of zo’n grote kerstman, 5 december kalender, bon ijssalon.
Wel wat duurder (weet niet of je de optie hebt om samen met iemand te geven. Maar heb dit spel laatst gespeeld met jochies van 7 tot 10 jaar en was heel leuk en simpel! Je moet de kakkerlak in je eigen val zien te lokken.
https://www.bol.com/nl/nl/p/ravensburger-la-cucaracha-kinderspel/9300000178263911/?s2a=#productTitle