Cadeau inspiratie topic

Ik vind het ook altijd leuk als er 1 kutkado in zit, bijv ik heb met vrienden eens zo’n sexy kerstvrouwpakje erin gehad en dan was de afspraak dat diegene die daarmee eindigde dat pakje de rest van de avond aan moest :joy:

Oke dat is iets minder geschikt voor met kinderen haha, maar er is vast wel iets te bedenken wat niemand wil en je dan snel weer door wil spelen naar iemand anders

2 likes

Vraag niet meer van toepassing, al een cadeau bedacht: dekentje, huissokken, geurkaars en een reep chocola

Cadeaus wat er eerdere jaren in heb gedaan zijn o.a. tegeltje, spelletjes, cadeaubonnen van lokale winkel/horeca

2 likes

Geurkaars, kerstsokken, thee/wijn, geurstokjes, chocola, puzzelboekje, leuke mok…

Of ben ik nu heel gender stereotyperend? :joy:

1 like

Wij doen altijd 2 cadeaus en 1 ding wat je thuis al hebt maar niet gebruikt. In het kader van minder troepjes kopen.

3 likes

Ik vind dat flying tiger voor dat soort bedragen wel vaak leuke dingen heeft. Heb best veel van die simpele reisedities van spelletjes daar vandaan. Memory, dammen, zo’n vlaggenspel noem maar op.
Bedenk me nu dat ik er maar weer eens naartoe moet gaan want heb zelf nog wat kleine cadeautjes nodig.

2 likes

Heeft iemand nog tips voor:

• Iemand die van bakken houdt, maar veel al heeft
  • Iemand die duurzaamheid/zero waste/recycling belangrijk vindt

(twee verschillende mensen, allebei budget voor rond de 50 euro)

1 like

Voor de persoon die van bakken houdt wel vrij essentieel om te weten wat diegene heeft, maar in het baktopic werden er laatst musthaves gedeeld dus zou dat even lezen!

1 like

Voor bakken: nordic ware bakvorm, een set vanille stokjes, bakboek Bloem suiker boter, een travel cake bakvorm, infra rood thermometer.

Heeft iemand nog tips voor iemand die houdt van koken, experimenteren met koken (aziatisch, italiaans etc.). Heeft genoeg kookboeken en de meeste accessoires. Ik ben op zoek naar iets origineels. Iets van een gadget?

1 like

Een goede rasp van microplane ofzo

2 likes

Benriner mandoline? Elektrische messenslijper? Sous vide stick? Spherificator?

5 likes

Rookpistool misschien? Om eten een rooksmaak te geven.

1 like

Canelle lepel! Maar dit is wel echt niche en voor iemand die sowieso alles al heeft

1 like

Oeh ja, dat is een goede! Ik heb ooit een garneersetje gegeven, is een beetje in dezelfde lijn. Met een serveerpincet, sauslepel en kokszakmesje: Decoreerset 3-delig, Diamant Sabatier, Les Amis du Chef

2 likes

Tomasu sojasaus, vooral de sweet & spicy. Zo freaking lekker.

4 likes

Voor de persoon die van bakken houdt, zou ik mooie kwaliteits vanille bourbon extract of pasta kopen! Die van Nielsen Masey is lekker bijvoorbeeld.

3 likes

Kleine gadget achtige dingen? Of niet heel erg nodige maar wel leuke dingen voor in de keuken
Een kompas aan een sleutelhanger
Een setje bestek voor op reis
Een theezeefje in een gekke vorm
Een nekkussen voor op reis

Sostrene Grene/de aanbiedingsbak bij Kruidvat of kringloop

1 like

Ik zag dit gisteren bij de Lidl, is denk ik ook leuk voor een dobbelspel of als klein cadeautje bij een fles gin.

5 likes

Heeft iemand een tip voor leuke verjaardagskalenders? Zie heel veel die je zelf moet maken, maar niet veel kant en klare. Wel op Etsy maar dat red ik niet qua levertijd

1 like

Oja deze heb ik ook gezien, heel leuk! Ze hadden ook een setje met chocolaatjes met allemaal verschillende drankjes erin.

Even gezocht in de folder:

Deze heb ik meegenomen voor een dobbelspel met familie (geen kinderen)

1 like