Ik vind die van strekenvanagnes heel leuk!
Ik zoek een cadeautje voor m’n ex
we vieren samen sinterklaas en ik wil voor mezelf en voor hem ook iets erin doen. Hij heeft niet echt bijzondere hobby’s, houdt van wijn, fashion? Ik heb al een chocoladeletter
Iemand nog leuke tips, ik kom niet verder dan geurstokjes oid. Kleding vind ik lastig, hij heeft ook een nieuwe relatie dus ik wil me daarmee niet bemoeien haha. Wijnopener en glazen heeft hij al.
Foto van hem en zn kind in een lijstje? Of een sleutelhanger daarvan? Vetbollen of vogelpindakaas vind ik ook heel neutraal.
(Kook)boek, bioscoopbon, mooie handschoenen/muts (beetje fashion beetje praktisch). Of een mooie wijnstopper of koeler
Mijn nichtje heeft ineens een draken obsessie en heb dit boek besteld. Sowieso dat ik Sint punten ga scoren met deze glitters 🥹🔥 vind het qua illustraties ook echt mooi. Tippie dus! “Over 10 minuutjes naar bed kleine draak” heet het.
Een goede fles wijn of een bon van een speciaalzaak?
Ik heb hier de dino variant van, die is inderdaad erg leuk en met glitters ![]()
@Maanzaad @PaulieBleeker @Speurneus dank voor alle tips, hier kan ik wel wat mee!
Uitje voor hem en jullie kind?
Een rvs zeepje!
Ik wil een paar mensen een kerstpakket geven, maar ben te lui om het zelf samen te stellen. Ik heb al wel eea online gevonden, maar misschien heeft iemand hier nog een tip? Misschien een leuk, klein, lokaal bedrijfje oid (want wat ik nu gevonden heb, zijn allemaal grote partijen). Mag een vrij standaard pakket zijn, met gewoon wat lekkere dingetjes, of iets gezelligs voor in huis oid.
Je zou kunnen zoeken op landwinkel kerstpakket, dan heb je vele landwinkels die of een kant en klaar lokaal pakket hebben of je kan ze zelf samenstellen met producten op de site
Een landwinkel/lokaal winkeltje heeft dit vaak wel. Zuivelhoeve verkoopt dit ook, kun je er ook zelf in de winkel wat samenstellen en dan pakken zij het in. Heb ook wel eens zelf al wat gekocht en dan doen zij het er ook gewoon bij in(iets wat ze zelf niet verkopen dus)
Wil je het laten versturen? Je kunt ook een lokale winkelier benaderen met je vraag, ze doen dit vaak graag. Geef je budget door en je wensen en dan maken ze wat leuks.
Bedankt! Ga idd even kijken bij een landwinkel in de buurt, moet goed komen : )
Heeft iemand nog inspiratie voor een leuk cadeautje of cadeautjes voor iemand (vrouw, 30 jaar) die op je huis komt passen? Mag rond de 30 euro zijn ongeveer. Ik koop meestal een flesje wijn en wat lekkers en iets van badschuim ofzo maar dacht misschien heeft iemand nog leukere ideeën.
Toen ik een keer op een huis ging passen hadden de eigenaren een bon van een lunch/koffietent om de hoek achtergelaten. Kon ik daar lekker gaan lunchen of tijdens thuiswerken een lunch en/of koffie to go gaan halen. Vond ik heel leuk! (Maar een flesje wijn + lekkers, ook super)
Oh dit is een leuke!! Of gewoon thuisbezorgd bon ofzo hahah. Ik heb eens opgepast bij iemand die me toen appte om te vragen wat ik aan het doen. Ik zei iets als: lekker niksen voor de tv, luie dag, te lui om iets te koken. Kwam er toen een mega schaal sushi aan
Heb daarvan avondgegeten en geluncht lol was zo’n leuke verrassing.
Ik vier dit jaar kerst met vader, broertje, schoonzusje en mijn vriend. Ze zijn dit jaar allemaal gestopt met een verslaving. Mijn vader is gestopt met alcohol drinken en de rest is gestopt met roken. Normaal gesproken doen we niet echt aan cadeautjes, maar nu lijkt het me leuk om iets kleins aan ze te geven, maar ik kan echt helemaal niks bedenken. Dus mochten jullie leuke ideeën hebben, dan hoor ik het graag! ![]()
Een pakje peuken en een fles whisky natuurlijk. Nee geen idee, je bedoelt als een soort van aansporing omdat ze gestopt zijn?