Of een mooie asbak en whiskyglazen
Nee sorry, echt heel flauw haha
Ik zou dat wel echt heel grappig vinden
Iets wat ze kunnen doen als ze wel drang krijgen? Een puzzelboekje of een fidgetding ofzo. Offf een spaarpot voor al het geld wat ze nu besparen. Of een mooie steen of iets tastbaars wat staat voor wat ze bereikt hebben?
Ik vind dit echt niet grappig.
Dat is prima
Iemand tips voor een hele fijne joggingbroek voor mannen? Ik wil er 1 kopen voor kerst, hij heeft nu echt een lelijke verwassen ding🥲.
Uniqlo!
Wat geven jullie als kerstcadeau aan je partner?
Een spelletje voor op de playstation ![]()
Die van mij wilde een bepaalde scheurkalender voor op het toilet
Setje met kaasmesjes
En nog een limited edition van een boek dat hij graag wilde hebben
Een rookvrije vuurkorf en een pakketje met snacks die hij heel lekker vind maar nooit voor zichzelf koopt.
Twee pyjamabroeken omdat er gaten in de oude zaten. En ik wilde eigenlijk een golfles (als dat bestaat voor een middagje) cadeau doen, maar dat is beter in de lente denk ik.
Zo’n buff voor zijn nek als soort sjaal (niet mijn ding maar hij werkt veel buiten dus soit), koffiebonen proefpakket, nieuwe staafmixer en een messenslijper. En mijn moeder geeft (maar heb ik uitgezocht haha) spuitzakken en een taartvorm met deksel (ik heb een man die graag kookt en bakt getroffen
)
Een museumjaarkaart
6 gangen diner bij een wat luxer restaurant. zijn fav1 en een massage bij de salon.
Een schort voor in de keuken, en dat is het ook het enige want die jongen koopt alles wat hij wil hebben.
Zijn droom is nog de LEGO Titanic, maar die valt buiten budget en grote kans dat hij die dan in in dit huis in de woonkamer zou neerzetten. ![]()